Kirjaudu Koululaiseen Unohtuiko salasana? Ei tunnuksia koululaiseen? Luo tunnus

Koirahoitola puolikuu

Jos tahdotte hoitokoiran tulkaa se täältä ottamaan

Viestejä158
Kuvia0
Jäseniä2
Keski-ikä12v.

Tämä kerho on Avoin.Voit osallistu kerhon toimintaan liittymällä sen jäseneksi.

Liity tähän kerhoon

<< edellinen 1 2 3

Kiitti! :hug:
Ole hyvä :hug:

Rex

Heräsin aamulla Rexin nuolaisuun. Laitoin vaatteet päälleni, annoin Rexille ruokaa ja itse otin repustani eilisen leivän ja pillimehun. Olimme syöneet ja menimme ulos, heitin Rexille vähän keppiä ja vedimme myös köyttä. Rapsutin Rexiä koska hän on ollut niin kiltti viime viikon.
--------------------------------------------------------------------------------
Kun kerran olimme ulkona, niin menimme 5 purtsille. Alusta Rex oli hyvin, mutta kun emme ole enne olleet 5purtsilla, niin vastaan tuli KARHU. Rex kävi karhun kimppuun ja karhu teki samoin. "APUAA!!!" minä huusin, mutta kukaan ei tullut.

JATKUU!
Minua jännittää miten tuo jatkuu Arvostelen myöhemmin
Teen tarinaa illalla!!!
Ok

Jatkoa!

Heräsin aamulla Rexin nuolaisuun. Laitoin vaatteet päälleni, annoin Rexille ruokaa ja itse otin repustani eilisen leivän ja pillimehun. Olimme syöneet ja menimme ulos, heitin Rexille vähän keppiä ja vedimme myös köyttä. Rapsutin Rexiä koska hän on ollut niin kiltti viime viikon.
--------------------------------------------------------------------------------
Kun kerran olimme ulkona, niin menimme 5 purtsille. Alusta Rex oli hyvin, mutta kun emme ole enne olleet 5purtsilla, niin vastaan tuli KARHU. Rex kävi karhun kimppuun ja karhu teki samoin. "APUAA!!!" minä huusin, mutta kukaan ei tullut. Jatko osa!! Otin pusikosta kepin... ja... AINIIN! Tukin Rexin suun ja menimme makaamaan maahan kädet selän taakse. Karhu lähti onneksi pois! "Onneksi muistan open sanat tunnilta mitä pitää tehdä jos karhu tulee vastaan!" mutisin itsekseni huokaisten loppuun.
------------------------------------------------------------------
Kohta olimme jo kennelillä ja annoin Rexille pienen namupalan kun osasi olla niin hyvin lenkillä. Jätin Rexin ulkoaitaukseen ja menin sisälle vaihtamaan siistimmät vaatteet! Loppu! Tuli taas vähän lyhyt!
Saat hmm... 2 Taalaa ja 1 pennin
Tökkiviä tarinoita....
Laku01:
Saat hmm... 2 Taalaa ja 1 pennin

Kiitos!!!!

Miten niin tökkiviä tarinoita!?!

Sitä minäkin !! :/

Rex

Heräsin aamulla herätyskellon soittoon, äh. Miksi en ollut muistanut laittaa sitä pois päältä eilen...! Otin Rexin ruokakupin, kaadoin sinne tavalliseen tapaan aamupala makkaran ja kutsuin Rexin syömään. Itselläni ei ollut nälkä, eli en syönyt mitään. Pujautin nopeasti vaatteet ylleni ja menimme Rexin kanssa ulos, kävelylle. Ajattelin että olisi turvallisempaa mennä 2½, kuin eilistä.
Rex käveli rauhassa koko matkan.
---------------------------------------------------------------------
Saavuimme kenneliin ja menimme huoneeseen.
Rex oli täysin puhki, kuin hän ei olisi levännyt yhtään yöllä.
JATKUU! sry, en jaksa enää kirjoittaa!

//Anteeksi kun en ole käynyt pitkään aikaan. Äiti ei meidän oikein antanut olla to ja pe, koneella! :ashamed:
Saat 1 taalaa
Ei se mitään kun et ole täällä käynyt
Kiitos, mutta se jatkuu vielä!
Joo
Heräsin aamulla klo:7.08 päätin mennä laittamaan Sakulle ruokaa, ja samalla myös itselleni. Minulla oli kauhea nälkä. kun menin jääkaapille niin huomasin että jääkaappi oli tyhjä. minä sanoin:VOI EI! lähdin hakemaan lähikaupasta syötävää. ostin koko jääkapin täyteen ruokaa. kun tulin niin Saku oli herännyt Saku venytteli hän olli kovin nälkäinen. Siis hänellä on oma tapansa näyttää että on nälkä. :laugh: :laugh: Saku nuohosi housujani minä sanoin: Saku ei. annoin jätti pussista hänelle ruokaa kun saku yritti tulla ottamaan. Minä sanoin: Saku odota. Olen juuri opettanut sen sille. sitten Saku totteli hän sai palkkioksi namin. Saku näytti tyytyväiseltä. tämä oli 1 osa
Hyvä =)
Annan rahat kun tarina on valmis!
okei
osa 2/3
oli aika mennä lenkille. Tapasin toisen koiran joka oli rodultaan kiinanpalatsikoira Saku rupesi haukkumaan Saku sanoo:vuh vuh iu iu sitten alkoi taas murisu murrrrrrrrrr VUH!!! sanoin: saku ei hauku. sitten saku nuolaisi lurps sanoin: olet joskus ihan kuin ihminen jatkuu....
Lyhyt ja ytimekäs mahtavaa!

Rex

//Aloitan uudesta päivästä! Ja anteeksi todella paljon, mutta tämä kerho on vain jotenkin unohtunut minulta!! :hug:

Heräsin aamulla, mutta en siihen että Rex haukkui, tai nuolaisi minua, tai jotain muuta. Ja se oli hyvin outoa. Etsin Rexiä jonkin aikaa, kunnes ovikello soi. Menin avaamaan. Oven takana seisoi naapurin mies, joka sanoi: "Onko koiranne täällä, vaiko kateissa?" Katsoin häntä hetken aimän käkenä, ja vastasin: "Hän ei ole täällä. Tiedätkö sinä, missä Rex on?" "Ja Rex on koiranne nimi?" hän kysyi. "Kyllä. Oletteko te nähneet häntä?" kysyin. "Aamulla hän juoksenteli pihallamme. Sen jälkeen ei kuulunut mitään. Äsken se kamala piski tuli raapimaan meidän ulko oveamme. Vaimoni nyt yrittää lasten kanssa pitää sitä aloillaan", hän vastasi, ja minä melkein huudahdin: "Rex ei ole mikään kamala piski, vaan minun ihana koirani, jota rakastan kaikkein eniten maailmassa. Mutta nyt haluan hänet kotiin". Naapuri lähti hänen talollensa päin, ja minä seurasin.
Kohta näin jo Rexin, hän oli aivan hirveässä loukussa. Hän oli aivan peloisssaan. Kun se näki minut, hän riuhtaisi ihmiset pois ympäriltä ja tuli nuolemaan minua. Lähdimme kotiin. Laitoin Rexille aamupalaa ja vaihdoin veden. Menin tietokoneelle katsomaan koirasivuja, ja siellä oli aivan ihana pentukoira. >Kysyn huomenna sivun omistajalta, saanko koiran.< ajattelin.
"Rex! Lähdetään kauppaan!" huusin hänelle. Rex sujahti nopeasti ovesta uloa, ja minä yritin ottaa häntä kiinni. Kun sain Rexin kiinni, laitoin hänelle hihnan ja lähdimme kaupalle päin. Vastaan tuli pieni koira, aivan samanlainen kuin minkä olin katsonut sivuilta (Siperian husky). Silitin koiraa, ja lähdimme jatkamaan matkaa kaupalle. Kun olimme kävelleet 3kilometria, kauppa näkyi.
Ostin kaupasta: Koiran makkaraa, salaatti tarpeita, makaroonia ja karkki pussin. Kävelimme takaisin kotiin 3kilometriä.
Keitin makaroonia, ja samalla olin Rexin kanssa narun vetoa. Söin ruoan, ja koska sitä jäi jäljelle, niin Rex sai myös vähän. Avasin karkkipussin, ja Rex tuli katselemaan mitä olin oikein ostanut. Rex aktsoi minua anelevasti, mutta sanoin: "Rex, et saa syödä karkkia. Mutta voinhan minä ottaa sinulle karkkitangon". Otin koiran karkkia pussista yhden tangon, annoin sen Rexille ja rapsutin häntä korvan takaa. Meillä meni monta tunta katsellen televisiota ja syöden karkkia. "Ohh, kello on jo yhdeksän", sanoin kun simpsonit loppuivat.
Otin vielä itselleni leivän ja Rexille laitoin ruokaa kuppiin. Söimme ja menimme nukkumaan. Loppu!
Ohhoh, tulipa siitä pitkä!

<< edellinen 1 2 3

Hae

Jäsenet (2)

Jäsenet kartalla

mainokset
Otavamedia Oy Maistraatinportti 1 00015 OTAVAMEDIA

Tilaajapalvelu

puh: (09) 156 665, fax: (09) 156 6511

Aukioloajat: ma-to 8-17, pe 8-16

Verkkopalvelut:
Alibi