Kirjaudu Koululaiseen Unohtuiko salasana? Ei tunnuksia koululaiseen? Luo tunnus

~MarsuHoitola Merkurius~

Tervetuloa Merkuriukseen!

Viestejä40
Kuvia0
Jäseniä1
Keski-ikä16v.

Tämä kerho on Avoin.Voit osallistu kerhon toimintaan liittymällä sen jäseneksi.

Liity tähän kerhoon

<< edellinen 1 2

Aloin siivoamaan, nostelin kakkoja pussiin ripeässä tahdissa. Samalla huomasin, että Rian vesi oli lopussa. Kun olin siivonnut ihastuttavan Rian häkin otin vesipullon ja täytöin sen vedellä. Rian häkki oli nyt putipuhdas. Nostin Rian syliini ja rapsuttelin sitä korvan takaa. Marsu nukahti syliini, ja silloin ajattelin. #oi kuinka hän on söpöliini.# Ria heräsi, ja katsoi minuun anellen #saisinko mennä syömään?# nostin Rian sylistäni ja laskin sen häkkiinsä, se meni heti syömään ja juomaan. Sanoin silloin Rialle. ”heippa nähdään pian!” Ja tallustelin yläkerrasta numerosta ysi ulos ja kävelin kotiin. Kotona nukahdin.
Zilverin tarinan arvostelun lopputulos 1:
Hyvää työtä Zilver.
Tosin loppu oli vain aika pelkistetty ja pieni, mutta kuitenkin hyvä.
Voisit myös kuvailla sitä kun laitoit heinät ja talot häkkiin, se saisi mukavasti täydennystä ja se olisi ollu PERFEKT!
Mutta tässä oli jotakin, siis sitä jotakin ytyä, mita kaikkeen hoitamiseen tarvitaan.
Juuri se hoitamis tyyli ja kuvailua marsunkin tunteista ja otit huomioon janon, levon ja ruuan!
Hyvin kertakaikkisesti. saat tästä tarinasta kyllä 15 rd, ja se se on vasta paljon jos vertaa normaaliin, joka on 6 rd!
HYVIN HOIDETTU!
Eikun hoitamisen iloa sinne päähän ja muista että samaa rataa.
Ainoa pointti oli lopun kuvailu. vähän kehno mutta ehteen laskettuna loisto teos!
HYVÄ!
Kiitos piti tehä louun, että voisin aloittaa uuden..............
ILMOITUS: Tätä käyttäjää jatkan Anni!

jaaha oli sitten anni :/
Ai häh?
Siis eiku mä jutelin ''Erikan'' Kaa että ku sinä luulit et se on mä niin me tehtii tämmöne Diili!
Omen-Chan:
Siis eiku mä jutelin ''Erikan'' Kaa että ku sinä luulit et se on mä niin me tehtii tämmöne Diili!

aha............ toist tarinaa väserrän jo! =)
Ok, HYVÄ! <3
Nii <3
millo tarinaa?

koht

:D

Huhuuuuuuuuuu????????

on tylsääääh................ |O |O |O |O |O |O |O |O
onks tulos Alpakka-rotuisii hamsui?

ILMOITUS!!!

Satutin käteni, enkä voi kirjoittaa tarinoita pariin päivään HUOM tääkin on kirjoitettu vasurilla ja oon sitten oikee kätine....

<< edellinen 1 2

Hae

Jäsenet (1)

Aktiivisimmat
Zilver

Zilver, Panzo, tussi10...

Jäsenet kartalla

mainokset
Otavamedia Oy Maistraatinportti 1 00015 OTAVAMEDIA

Tilaajapalvelu

puh: (09) 156 665, fax: (09) 156 6511

Aukioloajat: ma-to 8-17, pe 8-16