Hullut jupinat

Täällä puhutaan mitä hullumpia asioita. Welcome to Crazytown!

Viestejä66
Kuvia0
Jäseniä4
Keski-ikä13v.

Tämä kerho on Avoin.Voit osallistu kerhon toimintaan liittymällä sen jäseneksi.

Liity tähän kerhoon

1 2 seuraava >>

Hulluinta mitä olet tehnyt itsellesi

Hulluinta mitä olen tehnyt itselleni on se, että kaatoin naperona kattilallisen makaroneja päälleni. Noh, ei siinä mitään, ne oli aika kuumia ja palovammojahan siitä tuli.
:hug:
Oli pakko liittyy : D Mut siis varmaan se että pari vuotta sitten talvella hyppäsin talon katolta kivi kovaan lumeen, multa lähti ilmatpihalle enkä pystyny käveleen kunnolla viikkoon xD
Nyt ei tuu mieleen mitään, mitä hullua olisi tehnyt itselleni...
Mä taas voisin kirjottaa vaik kui paljon^^ ;D
Mitä kaikkee sulle sit on sattunut? :D ^^
Pienenä heittelin katuharjaa ilmaan ja sitten se tuli suoraan mun päähän, niin jouduttiin ottaa hiuksia yhestä kohasta pois että saatiin side siihen päähän ;D

Ja sitten tässä pari vuotta sitten tökkäsin vahingossa taltan peukalosta melkein läpi, sillein, että se peukalon pää jäi vähän roikkumaan ja eikun terveyskeskukseen...olin vieläpä sillon koulussa

Ja yhen kerran jätin sormet koulun paine oven väliin, ja ne meni ihan mustaks ja pikkurilli taittu silleen että siihen piti laittaa lasta ja side että se suoristus..

Sitten oon yrittäny tehä keinuvolttia, ja tipuin keinusta selälteni maahan, ja kun nousin istuma asentoon, keinu palas kovaa takasin suoraan mun nenää, ja joo loput voitte arvata..

Haluutteko kuuulla lisää? xD
JOO!
En mä keksi enää mit hullua mä oisin itelleni tehny, mutta yleensä mitä hullua, niin oon ainakin kerran kun oltiin koulussa ja kuviksen tunti oli alkamassa, ja kuviksen luokan vieressä on henkilökunnan vessa, niin me tempastiin vahingossa se ovi saranoiltaan irti xD

Pikkasen ope huus ku se tuli ja näki että se ovi oli irti, mut sitte yhteisvoimin saatii onneks ovi paikalleen...
Voi luoja...XDXDXD
Kyl sulle on tapahtunu!!

Mulle tapahtu aikas paha juttu kun olin 3v! Olin liukumäen yläosassa jossa oli n. 5 muuta lasta. Menin sinne vaikka äiti kielsi. Mun paras kaveri tönäs mut vahingossa niistä rappuusista alas joten lopputulos oli että mulla katkes pari hammasta jotka sitten mustu! EI SITTE SATTUNU!!!!!
Auts...
Aika paha..
Ömn...
No mulle ei ainakaan heti tule mieleen, mutta sanon tän: kaverit joskus ykkösellä talvella kasteli hiuksensa, ja lähti sinne juoksemaan sinne pakkaseen. Ja sitten toinen kaveri käpälien niitä jäätyneitä hiuksiaan, ja ne katkes xDxD
xD Oon kuullu et jollekkin muullekin olis käyny tollei..
Aika paha!: D
On juu
:D
: D
/hymiö keskusteluu
xD
//jep
Mulle ei oo mitään sattunut vieläkään... Tai en nyt muista..
Ok, hyvä vaan ettei oo sattunut vielä mitään, oot onnekas ;D
Jipii! xD
B)
Ei tuu mitään mielee.. Tai no onhan noita sormet saranan väliin juttuja.

1 2 seuraava >>

Hae

Jäsenet kartalla

mainokset