Kirjaudu Koululaiseen Unohtuiko salasana? Ei tunnuksia koululaiseen? Luo tunnus

mistä saa japanilaisia kirjekavereita?

mistä löytää japanilaisia kirje ystäviä…..tule tänne kerhoon niin saat selville :)

Viestejä53
Kuvia1
Jäseniä3
Keski-ikä12v.

Tämä kerho on Avoin.Voit osallistu kerhon toimintaan liittymällä sen jäseneksi.

Liity tähän kerhoon

1 2 seuraava >>

hmm…..

mistä saa japanilaisia kirje ystäviä...... en löydä melkein mistään :( voisiko joku auttaa minua ? :D
Hei jos joku tietäis täällä olis toinenkin kiinnostunut.
(ps. kannattaa muuten mainostaa kerhoa välkässä niin useammat ihmiset löytää tänne.)

Arigato! :)

Joo, täältä löytyy. http://www.studentsoftheworld.info/penpals/penpal_ads.phpSun pitää vaan täyttää tuosta ylhäältä sukupuoli ikä jne...
Eli Valitse sukupuoli Female (Tyttö-) Male (Poika)
Sitten siihen tulee from(laatikko) to (laatikko
Siihen laita iät. Esim. from 9 to 12.
Siinä on myös Hobbies. (Harrastuksia) Voi valita jos haluaa.
SITTEN TÄRKEIN SEIKKA!
Siinä on Languages eli kieli jota hän osaa.
LAITA SIIHEN ENGLISH! Koska en usko että kukaan koululainen pystyisi puhumaan englantia.

Sitten jos haluaa jonkin esim ruotsalaisen niin täältä löytyy! (Eri maanosissa)
http://www.studentsoftheworld.info/menu_penpals.php
Kiitti Vixu.<3
Oon ettiskelly kirjekaverii noin niinku yleisesti ni miks ei sit samantien ulkomaalaista ni kehettäis ainaki kielitaitoo xD.
Toi muute oikeesti toimi. :D
Sain korealaisen kirjekaverin! Ja viel niin et lähetellään ihan perus etanapostia.
Ihanaa. Kannattaa kokeilla.

KIITOOS:)

kiitos tosi paljon meen tsekkaan ton sivun ja lorelei minkalaista on kirjotella sen koreasta olevan tyypinkaa kun en oo koskaan eri maittenkaa kirjotellu :) ?

muuten …..

miten sit sen tyypinkaa aletaan kirjotteleen ja sillein ?? :D kun en osaa....... :/

TÄ????

voisko joku neuvoo miten jonkun ukkelin saa sit kirje kamuks kun en oikein osaa ....... kiiitoos !
Siis mä lähetin kahelle sähköpostii ja toisen kaa juttelin jo eilen pitkät pätkät ja tänään se toinenki oli vastannu! Eli sain kaks kirjekaverii ja molemmat Koreast. Niitten kaa on ollu hauska jutella ja ne vaikuttaa tosi mukaville ja sosiaalisille. Ja toi kehittää kans tosi hyvin mun enkun kirjotus taitoo :D
Nyt en ehi oikein laittaa neuvoi kun oon pika visiitil, mut jos kukaan muu ei oo huomiseen mennes laittanu ni neuvon mielelläni xD

Arigato!

jasu123:
voisko joku neuvoo miten jonkun ukkelin saa sit kirje kamuks kun en oikein osaa ....... kiiitoos !

Hei taas!
Kun olet löytänyt sellaisen kaverin. Siellä vasemmassa kulmassa on jonkillainen pikkuinen kuva ja sen alhaalla on teksti "My Page". Klikkaa sitä ja siel lukee kaikkee sen lempi värii ja sellasta.... Sit taas vasemmalla melki yläkulmas on sellanen mis lukee E-Mail. Klikkaa sitä. Ekaan laatikoon tulee sun s-posti osoite. Sen alapuolelle tulee Otsikko ja otsikon alapuolelle teksti. Sitten kun se teksti on valmis ja klikkaa painiketta" OK- Sed message". Sitten kun se vastaa, se tulee sun sähköpostiin.
Toivottavasti ymmärsit.
=)

Korea!

Lorelei: Kiva! Mäkin hankin just Korealaisen kaverin sieltä! Lähetin vasta äsken viestin! =) EI muutakun odottelemaan! :)

Kiitos :)

kiitos kaikille neuvoista ja kirje paikasta :) saan kohta japanilaisen kirje kamun mut vaikka voi tehdä e-mail viestei niin eikö se ymmärrä et tarkotan kirje kamuu eikä e-mail kamuu :))) ??¨

voitteko ?

voitteko koittaa laittaa sillein et siais tänne kerhoon enemmän porukkaa:) ?
Ja jos haluut lähettää postii ihan postipostina, ni voit kirjottaa sille et suosit 'snailmail':ia. (snailmail=etanaposti)Englanninkielinen termi normi postille, tai sit jos haluut sähköposti kaverin ni voit sanoo et suosit enemmän 'e-mail':ia. :D

//ja vastasin niihin sun kysymyksiin omaan huutoboksiini, kun sun ei vielä näy kaikille xD//

Hitsi!

Ei oo viel tullu vastausta.
=)
Etköhän sä vielä vastauksen saa. Ja sit jos ei ala kuulumaan, kokeile vastata jollekkin toiselle.

Mä sain muute niitten kahen korealaisenn lisäks viel yhen ranskalaisenkin e-mail kaverin :D
Kolmelle oon jotain laittanu ja kaikkien kaa oon nyt yhteyksissä. Käyny hyvä tuuri xD

:)

lähetin tänään japanilaiselle tytölle joka on 12 niin e-mailin :)
Toivotaan että se vastaa xD

:(

yhyyy.... kääntäjä oli muuntanu mun tekstin kohtia tyhmäks ... ja lähetin sen jo :((( mitäs nyt, mitä jos se ei haluu vastata mulle vastaa mulle pian lorelei

miks ?

miks jus muuten koreasta oleva kirje kamu ? =)
ihan kokeilin vaa lähettää jollekkin ja niit korealaisten ilmotuksii oli paljon. ja oon kyl kans kiinnostunu niiten kulttuurist, se on niin erilainen ku meiän xD

Ja aina voit lähettää uuden paremman viestin ja jos tarvii kääntö apuu (suomi-englanti) ni voin kans auttaa xD

:)

ok.... KIITOS :) joo... en mä usko et se paljoo haittaa sitä lukemista :)

moip..

:xmas:

moip..

mistähän saa niitä lolita mekkoja mitä sulla on muuten lorelei :xmas: Mistä oot saanut ne ? :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:

1 2 seuraava >>

Hae

Jäsenet (3)

Aktiivisimmat
jasu123

jasu123, Royal Warmness, Vixu...

Jäsenet kartalla

mainokset
Otavamedia Oy Maistraatinportti 1 00015 OTAVAMEDIA

Tilaajapalvelu

puh: (09) 156 665, fax: (09) 156 6511

Aukioloajat: ma-to 8-17, pe 8-16