Kirjaudu Koululaiseen Unohtuiko salasana? Ei tunnuksia koululaiseen? Luo tunnus

Piirrustus kerho

Kaikille jotka rakastaa piirtämistä :D Laittakaa piirrustuksianne kuvagalleriaan ja kommentoikaa muiden kuvia keskusteluissa!

Viestejä568
Kuvia66
Jäseniä29
Keski-ikä13v.

Tämä kerho on Avoin.Voit osallistu kerhon toimintaan liittymällä sen jäseneksi.

Liity tähän kerhoon

Inspiraatiot?

Mistä saatte inspiraatiota piirtämiseen. Jokin tietty musiikki, joku tietty ihminen, elokuvat, paikat..? :)

Mä saan inspiraatioita millonmistäkin.. usein musiikista ja unista. Elokuvistakin yleensä.. niin ja sitten toisten ihmisten taiteet on usein inspiroivia :D
Hmm.. aika paha... No tota kyllä mullakin inspaa noi elokuvat ja sitten HEI, nyt keksin, mä piirrän usein lukemieni/ kirjoittamieni ficcien tapahtumia. Ja joo kyllä jotkut ihmiset inspiroi mua, ja silleen.... Kelpaako? :saint:
juu :D mäki muute oon inspiroitunu omista/muitten ficeistä.. sillon tällöin. mut ehkä kaikkein eniten kuitenki musiikista :D ja joskus ihan oikeesti ku joku kamu sanoo jotain nii *simsalabim* - inspiraatio xD
kauheen kätevää =)
juu :D
Mä saan inspiraation milloin mistäkin. Katselen vain televisiota tai luen kirjaa niin yhtäkkiä tulee inspiraatio. Yleensä ne tulevat kun on hetken mietiskellyt asioita.
Mä saan inspiksiä yleensä elokuvista ja kirjojen tapahtumista.
sama täällä. Inpiraatio vaan iskee BANG! (ja lika on poissa)
:laugh: xD ja lika on poissa!
noseomsemainos :)
mä tiiän :D mulla on kauhee inspiraatio piirtää Rihanna ft Britney Spears - S&M Remix biisin takiaa! mut en tiiä mitä piirtäisin? :heart:
sadomasokismia? :)
ooh, mitä se on? :D
sama täällä. Inpiraatio vaan iskee BANG! (ja lika on poissa)

repesin :laugh:
mä myös .. :D mulla on kamala kiire piirtää kaikki mun piirustukset valmiiks, jotta saisin skannattua ne mummulassa kesälomalla .. ja niitä keskeneräsiä on PALJON. . :D
^ Mulla on sama juttu tossa "nopeesti valmiiks!"-jutussa. Haluaisin aina vaan hypätä suoraan tussaukseen (köh johtuu ehkä siitä että rakastan tussausta köh), mut sit aina hillitsen itseni ja teen luonnoksenkin hyvin valmiiks. :'D
Inspiraatioita saan milloin mistäkin, mutta suurin osa niistä tulee musiikista. Kuuntelen lähes aina musiikkia kun piirrän. Ja jos oon tekemässä jotain tietynlaista työtä, esim. piirtämässä sivua fantasiasarjakuvaan, niin valitsen musiikinkin siihen sopivaksi.
Saan myös inspiraatioita oikeestaan mistä vaan. Ulkoa, ihmisistä, tapahtumista jne.
mä sitten taas en jaksa jatkaa väritykseen/tussaukseen jne asti, luonnokset on mun juttu :D mun mielestä ois ihanaa osata piirtää tosi nopeesti, mutta hienosti niin että voisin piirtää vaikka ulkona ihmisiä ja eläimiä.
Mä vaa otan kynän ja paperin sit rupeen vaan piirtään jotakin ja tadaa se on siinä!
okei :D
Itselläkin on aika samanlainen juttu kun DiDalla. :D
Kun mä luen jotain kirjaa niin mulle tulee joskus mieleen manga sivu siitä kohasta jota mä oon lukemassa. Mut kun mä en osaa piirtää mangaa :ashamed: .
Siis kyl mä osaan manga tyyppejä piirtää mutta sitte sarjakuva on ihan eri juttu.

Hae

Jäsenet kartalla

mainokset
Otavamedia Oy Maistraatinportti 1 00015 OTAVAMEDIA

Tilaajapalvelu

puh: (09) 156 665, fax: (09) 156 6511

Aukioloajat: ma-to 8-17, pe 8-16

Verkkopalvelut:
Alibi
Anna
Deko
Erä