Kirjaudu Koululaiseen Unohtuiko salasana? Ei tunnuksia koululaiseen? Luo tunnus

KAUHU<3

I♥KAUHU Tänne voi kirjotella kauhutarinoita ja muutenkin jutella kaikenlaisesta. KIITOS!

Viestejä464
Kuvia11
Jäseniä16
Keski-ikä13v.

Tämä kerho on Avoin.Voit osallistu kerhon toimintaan liittymällä sen jäseneksi.

Liity tähän kerhoon

Kauhu nurkkaus.

Kirjotelkaa tänne ihan lyhyitä kauhutarinoita jotka on noin 10-20 riviä pikiä KIITOS jo etukäteen.

Uusi perhe.

Äiti ja isä ei ole ikinä kotona.He eivät laita ruokaa vaan kiertelevät baareissa päivät pikät. Illalla kun olen menossa nukkumaan vanhempani tulevat kotiin ja hakkaavat ja potkivat minua. Silloin karkaan ikkunasta naapuriin ja olen siellä niin kauan että äiti ja isä ei ole enää kännissä. Naapurit ovat ilmiantaneet äidin ja isän poliiseille. Äiti joutui vankilaan ja isä pääsi karkaamaan. Olen nyt kovalla sängyllä täällä, missä pidetään lapsia joiden vanhemmat eivät voi huolehtia. Huomenna menisin uuteen perheeseen.
Astuin sisään isoon taloon. Äitipuoleni ohjasi minut huoneeseeni. Laskin matkalaukun lattialle ja aloin järjestää tavaroita kaappiin. Avasin kaapin oven. Kuului kamala narina ja vinkuna painavan oven avautuessa. Oven ollessa vasta raollaan sisältä kuului huutoa ja kiljunaa, paiskasin oven täyttä kiiinni. Avasin sitä uudelleen. Ei kuulunut mitään. Ovi aukesi narahtaen selkoselälleen. Sisällä kaapissa istui 50cm pitkä olento joka hymyili leveästi minulle. Se hyökkäsi kohti ja ajoi munut sisälle pieneen komeroon. Komerosta lähti portaat joita pitkin lähdin juoksemaan, olento tuli perässäni. Rappusten päässä oli kellari huone joka oli täyvä luurankoja ja mädänneitä ruumiita. Verenhimoisia olentoja ilmestyi lisää ja ne piirittivät minut. Niiden punaiset silmät saivat minut hypnoosiin. Jäin aloilleni. Yksi tuli kohti ja repi minut kartia.Heitti toisen puolen muille ja he söivät sen toisen puolen minusta se heitti huoneen perälle. Siinä huoneen nurkassa minä edelleenkin makaan ja mätänen ajan kuluessa.

ARVOSTELKAA!!

jooko!!ja tehkää tekin tänne tarinoita. muistakaa noin 10-20 riviä vain.

Hoohho!

Vuonna 1891 eräässä talossa Georgiassa USA:ssa alkoi ilmetä kummallisia häiriöitä. Ovet paiskautuivat kiinni, kellot soivat ja huonekalut lentelivät, kaikki tämä ilman näkyvää syytä. Talossa asui Walsingham-niminen maanviljelijä perheineen. Aluksi kummittelu ei huolettanut heitä, sillä he arvelivat syyksi epäystävällisiä naapureita tai pahantapaisia lapsia. Ajan mittaan Walsinghamit alkoivat kuitenkin uskoa kummituksiin. Kummittelu näytti alkavan kun herra Walsingham pian taloon muutamisen jälkeen heitti pois löytämiään vanhoja luita. Aaveita ei juuri näkynyt, mutta ne pitivät koko perheen öisin valveilla karmealla huudolla, valituksella ja naurulla. Walsinghamin lemmikkieläimet ilmeisesti kuitenkin näkivät aaveita. Näkymättömät kädet silittivät kissaa, mutta koira haukkui aaveille. Kun se kerran hyökkäsi aavetta kohti, aave löi sitä niin lujaa että sen niska katkesi. Nuorin tytär näki kerran yöllä tyhjästä ilmestyneen miehen käden, joka laskeutui hänen olalleen. Hän näki ja tunsi sen, mutta se ei näkynyt peilistä, jonka edessä hän istui. Hän kirkaisi ja käsivarsi katosi. Kerran aave seurasi Walsinghamia hänen kävellessään puutarhassa. Hän ei nähnyt sitä, ainoastaan miehen paljaiden jalkojen jäljet, jotka ilmestyivät hänen jälkiensä viereen. Vaikutti siltä kuin aave olisi kulkenut hänen vierellään. Walsinghamit muuttivat talosta eräiden epäonnistuneiden päivälliskutsujen jälkeen. Yläkerrasta kuului huutoa ja katosta pöydän yläpuolelta alkoi tippua verta. Yläpuolella olleesta huoneesta ei löydetty selitystä tälle karmealle tapaukselle. Tyhjä talo pysyi outona kummajaisena siihen asti kunnes eräs Horace Gunn vietti siellä yön. Hän heräsi ja näki veren tahriman ihmispään leijuvan yläpuolellaan. Se katosi ja Gunn juoksi huoneesta niin kauhistuneena ettei pystynyt huutamaan. Käytävässä hänen kurkkuunsa puristuivat jääkylmät, näkymättömät kädet, ja hän oli tajuton seuraavaan päivään asti. Gunn ei koskaan toipunut siiä.

Oho!

Tuli vahingossa 29 riwii.. :o Toivottavasti ei haittaa.. ARVOSTELKAA!<3
Hyvä tarina 00nasi!!!<<<3333

Tota..

noo se oli ihan ookoo semmonen keskinkertanen (on sulla parempiakin tarinoita ollu)
Mulla on sit 1 tarina Lanttu197 keskustelussa se ei oo niin hireeveen pelottava mut kattokaa. Ja Kkirjotan tänne pian ttarinoita kun on aikaa
Täytyypä käydä kattoon... =)
Arvostelkaa mun tarina
Se oli hyvä tarina, jatka Tarinatuokioon sitä yhtä tarinaa...
Miten sitä vois jatkaa..
En tiiä jatkanko

((§DoGGesteR§))!!

Määhän neuvoin sua jo miten jatkat!! =)

KUVITELKAA!!

Olet auton etu penkillä(ei kuskinpaikalla)
Pikkusiskosi on takpenkillä ja ottaa kokoajan kylmillä käsillään kiinni niskastasi. Isäsi istuu kuskinpaikalla.
Huudat siskollesi: LOPETA. Mutta hän ei lopeta.
Käännät katseesi isääsi sanoen: Käske sen lopettaa!! Mutta näet kuskin paikalla verisen kuolleeen hahmon, isäsi.
Katsot peloissasi takapenkille ja näet pikkusiskosi takapenkillä kuolleena ja verisen ja oman istuimesi takana näet kaksi punaista silmää jotka katsovat suoraan sinuun. Ja tunnet kuinka terävät kynnet uppoavat niskaasi.

Karmivaa…..

Joo, kuvittelin.... :x :x :o

Kuvitelkaa!!

olet etupenkillä oikealla puolella ja tunnet kuinka pikkuveljesi ottaa niskastasi kiinni ja huokaiset: lopeta jo!! sitten äitisi sanooo kuka mitä häh? Sitten kerrot äidillesi kuinka pikkuveljesi tarttuu niskastasi kiinni. Äitisi sanoo: Mutta mehän jätimme pikkuveljesi pois kyydistä jo tunti sitten. Hän on nyt treeneissä eikä autome taka penkillä!
Heii:))Kirjoitelkaas tänne jotain tekstii ja arvostelkaa toi mun tarina..En itte nyt kérkee keksii mitään(myöhemmin sitten:)
;) Hyvä tarina oli
:attn: :attn: :attn: oon uus ja en tiiä hirveest mitään kauhutarinoit haittaaks

terve!

Kuvittele, jos olisit mummolassa talvella. Olisit serkun kanssa vintillä ja valvoisitte. Yhtäkkiä joku purisi sinua päähän. Kiljaiset ja sanot: serkku! Lopeta toi! Mutta kun käännyt, siinä olisi luuranko, jolla näkyisi veri-ihoa luistaan ja silmät olisivat, kuin pelosta.

Tarina

Oli Halloween. Menin mummilaan yöksi siskoni kanssa menimme vintille koska halusimme tehdä jotain jännittävää siskoni ja minä emme saanet valoja päälle. Kävelimme eteen päin. Edessämme seisoi pitkä,pelottava verinen mummi! Se oli meidän MUMMINNE!! juoksimme alakertaan kiljuen. mummi tuli perässä. hui VIDE kun säikähdettii.
Vinkki: veren näköistä juttua saa jos sekotta ketsuppia ja mehua

Hae

Jäsenet kartalla

mainokset
Otavamedia Oy Maistraatinportti 1 00015 OTAVAMEDIA

Tilaajapalvelu

puh: (09) 156 665, fax: (09) 156 6511

Aukioloajat: ma-to 8-17, pe 8-16

Verkkopalvelut:
Alibi
Anna
Deko