Kirjaudu Koululaiseen Unohtuiko salasana? Ei tunnuksia koululaiseen? Luo tunnus

Perillisen salaisuudet

Tämä on Fan14:n vanhaan koululaiseen perustaman Perillisen salaisuudet -keskustelun jatko, kerho kaikille, jotka ovat kiinnostuneita Perillinen-kirjasarjasta (Eragon, Esikoinen, Brisingr, Inheritance). Keskustelua aiheesta, sekä myös aiheen vierestä. Uudet, sekä vanhat jäsenet tervetuloa!

Viestejä30559
Kuvia25
Jäseniä136
Keski-ikä14v.

Tämä kerho on Avoin.Voit osallistu kerhon toimintaan liittymällä sen jäseneksi.

Liity tähän kerhoon

1 2 3 ... 124 seuraava >>

Yleistä

Öh... En keksi luontevaa tapaa aloittaa/jatkaa keskustelua, joten se siitä. Tervetuloa kaikille vanhoille ja uusille (ainakin fan näyttää löytäneen takaisin... Jos olet se sama fan?) Täällä voitte siis jutella kaikesta Perilliseen liittyvästä. (Juu, sanoin sen jo...)

Ei kai siinä muuta. Minä en nyt pölise enempää, joten jatketaan sitten jostain...

Pysykööt miekkanne terävinä!
Juu, sama fan täällä (löytänyt heti tarkan vainunsa avulla takaisin). Ihanaa kun perustit Perillisen salaisuudet-kerhon, koska oma iki-ihana tietokoneeni törttöili jälleen rekisteröitymisen kanssa, ja minulta kesti noin 2 viikkoa saada kaikki toimimaan (liittyy aiheeseen, kyllää...).

Muttaa..... enää kuukausi ja yksi päivä Brisingrin ilmestymiseen!! <3 tosin enkuks... ilmestyis suomeks heti paikalla! : DD
Jonkun pitäis keksiä sellainen kone, että syöttää jonkun kirjan/vastaavan sisään, valitsee kielen ja painaa nappia, niin sama kirja tulis ulos valitulla kielellä.
Tein muuten myös koulun alun kunniaksi itselleni Perillinen- aiheisen lukujärjestyksen. Kopioin Shur'tugalin layoutista Saphiran ja laitoin sen sillä samalla lailla pitelemään lukkariani. Sitten tein siihen sellaisen hienon pohjan, jolle tein sarakkeet ja liitin vasempaan alakulmaan Thornin. Siitä tuli aika hieno.
Vouu, lukkarisi kuulostaa mahtavalta (vaikken jokaista yksityiskohtaa näillä ylivertaisilla aivoillani tajunnutkaan) ^^ jos joku keksisi tuon yllämainitsemasi koneen, hänestä tulisi rikas... eiköhän keksitä se? : D
Ehkä joskus vuonna 3000... Mutta aina kannattaa yrittää! :D
^^ Mikäli ihmiset siis lukevat yhä kirjoja eivätkä seikkaile avaruudessa. : DD

Joo minäkin liityin. You remember me, i was -hhahii?
No. Who are you? No okei okei, muistan. Kommentoit tarinaanikin silloin, niinkuin myös fan teki. (En välttämättä jatka sitä uudessa koululaisessa, koska melkein kukaan ei kommentoinut sitä. Mutta haluaisitteko, että jatkan? Itse haluaisin jatkaa, mutta en turhan päiten)
Minä voin ainakin tulla lukemaan tarinaasi. Sen verran ihana oli <3 tosin jos/kun sitä jatkat, saa nähdä löytääkö sitä heti täältä uusilta sivuilta. Olenko ainoa kenen mielestä uusi järjestelmä on hieman sekava? o.o
Et! Voisin jatkaakin... Pistän kun jaksan. Toivottavasti tulee lukijoita...
Laitoin nyt tarinani tänne. Nimi on sama kuin ennen eli Auringon varjo. Mutta Ei HITTO! Kirjoitin siihen mahtavan ja aika pitkän jatkon, mutta arvatkaa tallensiko koneeni sitä. EI! Nyt minun pitää kirjoittaa se uudestaan! ARGH!!!!
Jesh, löysin sen, löysin sen (siis tarinasi). Ja se on kuulkaas aikamoinen saavutus tällaiselta valopäältä ^^, mutta, painelen siis heti sinne *ryntää pää kolmantena jalkana kohti Haltiakeijun ihanaa stooria*
No kiva kun tykkäät. =) Mutta tekisi mieli paiskata tämä tietokone alas yläkerran parvekkeelta. Grrr...
Tattaraa! Uusi luku ilmestynyt tarinaani. Mutta kadotettu versio oli paljon parempi. Taidan heittää sohvatyynyt alas parvekkeelta...
Hellouu, ajattelin vaikka täällä mainita tekemäni Perillinen-visan. Peli löytyy Älypäästä ja olen itse tehnyt kysymyksetkin (ei tiedä pitäisikö hävetä vai olla ylpeä ^^). Ajattelin, että jos täällä olisi innokkaita pelin pelaajia, käykää kokeilemassa: http://alypaa.com/yhteisot/pelit/Perillinen-sarja

Kysymykset ovat Eragonista & Esikoisesta ja aikas helppoja. Jos käytte pelaamassa, kertokaa mitä mieltä olitte : )
Kävin pelaamassa ja pääsin läpi. "Mitä oli tapahtunut Glaedrin jalalle?" "Siitä ei purtu pala pois?????"
joo, huomasin itsekin joskus (eilen?) tuon kirjoitusvirheen ja kävin pikapikaa korjaamassa sen ^^ näin siinä käy, kun toimii vajailla pattereilla. Ilmoittele, jos tapaat muita virheitä, kun en ole kaikkia n. 50 kysymystä vielä uudestaan ehtinyt tarkastaa.

// ja tämänkin viestin muokkasin ainakin 3 kertaa, joten ei oikeastaan ole mikään uutinen, että toisinaan suollan siansaksaa x)
Olen väsynyt, pääsin tossa sun fanin jutussa alle puolväliin... Ja TOP-listalle. Haltiakeiju oli ykkösenä. ; D
Kuinkas muuten? :D
No heh heh. Mistä sen TOP-listan näkee?
Siinä pelin alapuolella sellanen pikku laatikko ^^
Ookkei.
masentaa ku kukaan kaveri ei ymmärrä fantasiaa ja perillistä! en voi pöpistä kellekkään! sniff :/
Mun yks kaveri on lukenut Perillistä ^^ (mun suosituksesta : D) Mutta mun muutkin kaverit on lukeneet fantasiaa.
Minulla on muutama kaveri, jotka vielä jaksavat lukea paksuja hyviä fantasiakirjoja. Muut dataa ja töllää telkkaria.
Kukaan mun tuttavapiirissä ei oo vielä voinu olla tykkäämättä Perillisestä. Heti kun ne on lukenu Eragonin (minun ja toisen kaverini pakottamina), ne on rakastunu siihen sarjaan. Kukaan vaan ei voi vastustaa sitä :'')

1 2 3 ... 124 seuraava >>

Hae

Jäsenet kartalla

mainokset
Otavamedia Oy Maistraatinportti 1 00015 OTAVAMEDIA

Tilaajapalvelu

puh: (09) 156 665, fax: (09) 156 6511

Aukioloajat: ma-to 8-17, pe 8-16

Verkkopalvelut:
Alibi
Anna
Deko