|
4.9.10 11:42
 Nutcase
|
Hahhahhah. Koska nyt on aamupäivä, olen iloisen ylienerginen. Aamulla olen väsynyt, illalla angstaan. (=päivärytmi)
Btw: hyi ******, oon tän kerhon keski-iän yläpuolella.
|
|
6.9.10 16:04
 Haltiakeiju
|
Nutcase:
Oon tän kerhon keski-iän yläpuolella.
Et ole ainut, elokuussa tuli 15 vuotta täyteen. Ja yhä vaan pyörin Koululaisen sivulla..
|
|
6.9.10 21:42
 Edur
|
=DD minä taidan olla tämän keron vanhin jäsen ( jos halinaa ei laketa ) ( se käy aika hajanaisesti mutta käy silti )
|
|
10.9.10 20:53
 Nutcase
|
Tarkoitin nyt lähinnä, että kerhon keski-ikä on nykyään 13. Aiempi korkea keski-ikä sai mut tuntemaan itseni vähän vähemmän lapselliseksi... ^^" Olen kyllä joko erittäin lapsellinen tai erittäin vanhusmainen.
|
|
17.9.10 16:38
 shurtugal
|
Minäkin olen (nykyään) yli kerhon keski-iän.
|
|
22.9.10 17:13
 Haltiakeiju
|
Wagner (sarjakuvaporsas-Wagner) sanoi joskus Viivin kuolemaa tekevälle sedälle, että "Ihminen on niin vanha kuin tuntee olevansa". Ei ehkä mikään rohkaisevin repliikki tuolle sedälle, mutta tähän se ehkä voisi sopia. Välillä en tunne itseäni 15-vuotiaaksi, kun ajattelen useimpia tämän ikäisiä jotka on vaan niin vakavia, että kaikki kiva on nyt lapsellista...
|
|
24.9.10 17:19
 Nutcase
|
Jos ei tarvi olla vakava (mitä tarttee olla aika harvoin, mutta jos puhutaan esim. maailmansodista sun muista, ei ehkä oo ihan soveliasta heittää läppää), mitä vikaa on pienessä määrää lapsellisuutta? Sehän on vaan (kai) hyvä asia, jos se esiintyy hauskanpidon yhteydessä eikä esim. väittelyssä tai kun haluaa jotain ym. tilanteissa, joissa pienet lapset on yleensä aika ärsyttäviä.
|
|
6.10.10 07:48
 shurtugal
|
Minusta ihminen on lapsi niin kauan kuin haluaa olla. Se liittyy mielestäni suurimmaksi osaksi henkiseen ikään, eli siihen kuinka lapsenmielinen haluaa olla.
// Kyllä Hitleristä, Natseista, Stalinista ja ryssistä voi heittää läppää.
|
|
7.10.10 18:46
 Haltiakeiju
|
Meidän äiti sano joskus, et pojat ei koskaan aikuistu, kun mei iskä on välillä kans ihan lapsi. Iskä sanoo siihen, että aikuiset on tölkköjä. Tölkkö on 5-vuotiaan pikkusiskoni keksimä sana, joka tarkoittaa negatiivisia asioita. Meidän perheellä on myös muita jänniä perhesanoja, joita muut ei ymmärrä. Onko kenelläkään muulla vastaavaa ilmiötä, vai onko meidän perhe vaan kummallinen? 
|
|
7.10.10 19:53
 Edur
|
mei prheessä ei ole muita outoja juttuja kuin synttäri laulu ( siis se ei ole se perinteinen paljon onneavaan ) se onpi tämmöne ''synttärisankarin nimi'' päivä kuin sonnin päivä innimöö
|
|
8.10.10 21:17
 Nutcase
|
Meillä ei taida olla perheen yhteisiä erikoissanoja, mutta jokaisella taitaa olla vähän omansa. : DD
shurtugal: // Kyllä Hitleristä, Natseista, Stalinista ja ryssistä voi heittää läppää.
Kyllä mäkin oon noista vitsaillu. ^^ Oon vaan aika huono keksimään esimerkkejä. Ja onhan 2. maailmansota vakavampi aihe kuin Hitler (logiikka?)? Hm. Ehkä ei.
|
|
8.10.10 23:39
 Arenona
|
Tuli just mieleen, kun ajattelin noita erikoissanoja, niin meillä on käytössä 'Paukii' joka tarkoittaa että 'laita ovi kiinni' ja sitten jos pitää kysyä, että kumman ottaa niin kysytään 'Kummallinen?' (kumman mallinen, tajusitteko?)
Ja mie vitsailen kaikesta mahdollisesta, oli se sitten vakava tai ei
|
|
16.10.10 11:52
 shurtugal
|
Meillä ei ole paljoa outoja sanoja.
|
|
15.11.10 18:53
 Kurnau
|
Outoja sanoja on kyllä ihan kirjakielessäkin, minusta tuntuu joku on tahallaan vääntänyt ne mahdollisimman monimutkaisiksi ihan vain piruillakseen.
|
|
16.11.10 07:41
 shurtugal
|
Osa ihmisitä on tosi ilkeitä, osa vähemmän ilkeitä.
Kaikkien sisällä se piru kuitenkin asuu.
|
|
16.11.10 17:35
 Kurnau
|
Joidenkin pirut on vahvempia, tai se parempi puoli heikompi.
|
|
17.11.10 07:13
 shurtugal
|
Tai joidenkin pirut on heikompia.
Tai joidenkin hyvä puoli on vahvempi.
|
|
19.11.10 17:52
 Nutcase
|
Niin just. Päätelmä: alkutilanne voi olla melkein mikä vaan, ei kuitenkaan täydellinen, ja lopputulos voi olla myös mitä vaan.
|
|
19.11.10 18:29
 Kurnau
|
Voisikohan yhdellä henkilölläolla useampi piru?
|
|
21.11.10 13:32
 Arenona
|
Miulla on on ainakin kaks ulkoista pirua ja yks sisäinen (ulkoiset pirut:parhaat ystäväni, sisäinen piru: no minä=
|
|
25.11.10 17:35
 Nutcase
|
Kurnau: Voisikohan yhdellä henkilölläolla useampi piru?
Ehkä, tai sitten se on vain isompi.
|
|
26.11.10 20:33
 Kurnau
|
Miltä näyttäisi aivan valtava piru?
|
|
29.11.10 07:07
 shurtugal
|
Isolta ainakin. Luultavasti punaiselta. Sekä pirulta.
|
|
2.12.10 16:48
 Kurnau
|
Isolla atraimellaan varmaan tökkisi uhrejaan.
|
|
3.12.10 18:17
 Nutcase
|
Iso piru näyttäisi mielestäni samalta kuin pieni, koko vain olisi eri.
|