|
6.2.12 19:45
 Kurnau
|
Eikö ole hyvä päivä sinulla tänään?
|
|
6.2.12 22:12
 Shurtugal
|
Ei ilmeisesti.
Ja esitän taas eriävän mielipiteen Mori.
|
|
7.2.12 19:30
 Kurai Mori
|
Eriävän mielipiteesi mistä?
Itseasiassa minulla oli eilen melko hyvä päivä (tai siis kävin uudella kuraattorilla ja seuraava aikakin sovittu), mutta olin kärkkäällä päällä ja tämä keskustelu sattui ottamaan päähän. Voisin kenties olla kommentoimatta silloin kun viesteistäni huokuu ärtymystä, tai olla kenties tulematta ollenkaan huonona päivänä.
|
|
7.2.12 20:03
 Shurtugal
|
Siitä että olisit "paskamainen ja paha ihminen jolla on huono huumorintaju"
Se on mukava kuulla. Toivottavasti elämä hymyilee.
|
|
8.2.12 13:11
 Tompsoniitti
|
Mulla ei. Samat angstit kun ennenkin.
|
|
8.2.12 15:58
 Kurnau
|
Toivottavasti elämääsi tulee hymyä Niitti.
|
|
8.2.12 17:21
 Kurai Mori
|
Toivottavasti voin sanoa että mielenterveyteeni on ilmaantunut uusia ongelmia kuulostamatta silti aivan psykopaatilta. Mutta elämä hymyilee enemmän kuin vähään aikaan, kiitos kysymästä.
Jaa, kiitos, vaikkei tuo minua vakuuttanutkaan, Shurre.
*huoh* Voi Niitti, Niiti, mitä tekisin sinun kanssasi.
|
|
8.2.12 17:31
 Shurtugal
|
Voit sanoa, et kuulosta psykopaatilta. Ja mukava kuulla että sinulla menee hyvin.
Niitti, hymyä huuleen. (:
// Se oli käsky...
|
|
8.2.12 17:45
 Tompsoniitti
|
Hmph... Milläs oikeudella kunnianarvoisa Shurre-elda käskee mua muka hymyilemään? Jos saan udella?
Ja Mori, en sitten tosiaankaan tiedä. Voit aloittaa järkkäämällä mut ulos laitoksesta ja/tai järkkäämällä mulle suklaata.
|
|
8.2.12 21:12
 Shurtugal
|
Ratsastajan oikeudella. Ole iloinen, silloin kaikki on helpompaa.
Ja Niitti, aloita vaikka itse siitä että aloitat vaikka piirtämään tai kirjoittamaan trinaa. Tiedän kokemuksesta että kun tekee jotain, niin saa ikävät asiat pois mielestä.
|
|
8.2.12 22:21
 Kurnau
|
Tarjoaisin suklaatani jos voisin jos se saisi sinut piristymään. Mutta kannattaa todella keksiä jotakin tekemistä.
|
|
9.2.12 13:45
 Tompsoniitti
|
Onhan sitä yritetty... Ja onhan mulla ideoita, mutta kun ei yksinkertaisesti käsitystä siitä miten ne toteuttaisin käytännössä.
On esim. hieno idis alkaa piirtämään strippisarjakuvaa, mutta ei huvittaisi piirtää vaan kuvaannolliseen pöytälaatikkoon - ne pitäis saada julkastua edes jotenkin. Helpoin tapa olis kai hankkia skanneri, mutta siinäkin on sitten se budjettitekninen pikkujuttu... Unohtamatta tietenkään sitä, että olen surkea piirtäjä.
Ja kyllähän mä joskus noita dialogikerronnalla eteneviä stooreja kirjoitan (viimeisimpänä jatkoin yhtä kaukoitä-ilveilyseikkailua yhdelle foorumille), mutta ihan kunnon tarinaan ei vaan ole inspistä - pitäisi olla idea kunnon juoneen...
Ja olenhan mä miettinyt vaikka mitä, mutta kaikki aina törmää johonkin tollaseen pikkujuttuun. *huokaus*
|
|
9.2.12 18:33
 Kurnau
|
Tuo tosiaan kuulostaa hiukan masentavalta. MItäs jos tekisit vaikka niitisodista kunnon yhteenvedon?
|
|
9.2.12 20:51
 Tompsoniitti
|
Kuten millaisen? Tyyliin mitä tähänasti on tapahtunut?
|
|
9.2.12 21:00
 Kurnau
|
Joo, sellaisen. Ja kuvauksia vaan joukkoon.
|
|
10.2.12 07:31
 Shurtugal
|
Tai kirjoitat Niitistisodat tarinaksi, kirjakerronnalla. Juonihan on jo valmiina (kunhan et muuta sitä). Kuvauksia vaan joukkoon ja tietysti sodassa heitetyt kommentitkin.
|
|
10.2.12 14:53
 Kurai Mori
|
Anteeksi mitä sarjakuvaa, Niitti? O_____o
Komppaan Shurrea ja Nauta, sillä en keksi mitään yhtään parempaa. Niitti, hommaisin sinut mielelläni ulos sieltä ja tottapuhuen olen useampaan kertaan suunnitellut vähän Irvetasta pakenemisen tyylisen pelastusoperaation, mutta suunnitelma on vielä vaiheessaan... Suklaata minulla ei ole.
Voisin omia menojani sinulle tuupata, näitä on ihan liiaksi. Tänäänkin olisi pitänyt venyä joka suuntaan, mutta sanoin etten yksinkertaisesti jaksa, ja niinpä menenkin piakkoin päiväunille.
|
|
10.2.12 16:51
 Shurtugal
|
Tiedät varmaankin, yleensä tosin puhutaan sarjakuvastripeistä. Suunnilleen kolmiruutuinen lyhytsarjakuva.
Jos saat suunnitelman hiottua (ja tehtyä planB:n) niin voin lähetä mukaan pelastusoperaatioon.
|
|
10.2.12 17:53
 Tompsoniitti
|
Juh, justiinsa näin Shurre. Tosin nyt kun aloin miettimään edellistä viestiäni, niin kyllähän tuo termi ON melko epämääräinen. *repsistä* Kiitti Mori, toi repeäminen oli sun ansiotasi, ja se poisti masennuksen - tai ainakin osan siitä.
Mutta, voisihan siitä tehdäkin kirjakerronnalla stooria. Ongelmana on, että en tiedä teidän hahmoista sun muista paljoa mitään - toisaalta, jos sille tekis oman suunnittelukeskustelun Liittoon, tai jotain... TAI jos alkaisi porukalla kirjoittamaan jotain improjatkotarinaa, siis muutakin kuin Sienekästä. Vapaaehtoisia?
|
|
10.2.12 19:10
 Kurnau
|
Minä olen. *Huiskuttaa kädellään.* Tuo kuulostaa kiintoisalta nuo molemmat. Ja jos jatkotarinaa, niin koetetaan tehdä herranjestas joku juoni siihen. Sienekäs on niin random.
|
|
10.2.12 21:25
 Shurtugal
|
*pomppii innoissaan*
Jes, improtarina. Järkevä sellainen, yritetään kehitellä juontakin samalla. Sienekäs vaan on random...
|
|
10.2.12 21:50
 Tompsoniitti
|
Juujuu, juonella justiinsa. Mutta siis improna, että ihan kaikkea ei kuitenkaan suunnitella. Ja kirjotetaan kerralla enempi kuin vaan yks sana.
|
|
10.2.12 22:18
 Shurtugal
|
Joo, kannatan. Juonta ei saa mukaan, jos laitettaisiin vain yksi sana kerrallaan. Ennenminkin ysi virke kerrallaan.
|
|
11.2.12 13:33
 Kurai Mori
|
Mä tein kesällä mun siskon Been ja sen kaverin kanssa improtarinan, kirjoitettiin kukin vuorollamme sellaseen vihkoon aina yks kappale ja annettiin seuraavalle... Se oli tosi mukavaa.
Mä olen myös mukana, mutta pliis jokin muu aihe kuin joku Niitistisota, eikä mitään kauhean Sienekästä.
Sarjakuvastripeistä olen kuullut kyllä vain, mutta strippisarjakuvaa en osannut yhdistää :::D Kiitoksia selvennyksestä, asia naurattaa entistä enemmän.
|
|
11.2.12 14:37
 Kurnau
|
Nyt kun mietin sitä niin strippisarjakuva todellakin kuulostaa aika kummalta...
|