|
17.4.09 19:16
 Dragon_girl95
|
Replica
Täällä voi keskustella kaikesta Replica aiheisesta esim:kirjoista,henkilöistä,juonesta ym. Tai mitä nyt keksittekään....
|
|
18.4.09 15:04
 Dragon_girl95
|
Mitä kijoja ootte lukeneet? Itse olen lukenut Amy numero seitsemän,Amyn takaa-ajo,Toinen amy,Täydelliset tytöt,Salaseura,Alku ja nyt luen kirjaa kohtaaminen.Musta sarja on tosi hyvä.Kirjat ovat sopivan jännittäviä ja niissä on hyvä juoni ja kerronta.Tavoitteeni onkin lukea kaikki kirjat.
|
|
6.7.09 15:39
 HSM superfani
|
Replica-aihe
Aloin lukea Replica sarjaa, kun löysin itseltäni yhden sarjaan kuuluvan kirjan(Täydelliset tytöt). Luin sitä ja se oli mielestäni hyvä ja kiinnostava. Päätin aloittaa sarjan alusta. Kuinka te muut jäsenet aloititte sarjan lukemisen?
Olen lainannut kirjoja kirjastosta ja ostanut niitä kirpputoreilta.
Tällä hetkellä minulla on kirjat: Täydelliset tytöt, Kolmastoista Amy, Amy Pariisissa, Sijainen, Paljon onnea, Amy, Puuttuvat palat, Paratiisisaari, Isältä pojalle, Virtuaali-Amy, Kloonisota ja Geenitrilogia 2 (Kauhugeeni).
Mitkä kaikki kirjat teillä on? Aiotteko te lukea myös Geenitrilogiat?
Olen lukenut vasta: Amy, numero seitsemän ja Amyn takaa-ajo.
Minunkin tavoitteena on lukea kaikki Replica kirjat myös Geenitrilogiat.
|
|
8.7.09 16:13
 HSM superfani
|
Lisää kirjoja
Sain tänää uusia kirjoja: Kohtaaminen, Mallioppilaat ja Geenitrilogia 1(Vaarallinen perimä 
|
|
9.7.09 13:13
 ShadowDragon
|
Luin ensiksi kirjan "Alku" ja kiinnostuin sarjasta päätin aloittaa sarjan lukemisen ensinmäisestä kirjasta lähtien.Nyt olen lukenut 14 kirjaa ja omistan yhden kirjan (Kaikki Andysta), mutta en ole lukenut sitä vielä,koska yritän lukea kaikkia kirjat järjestyksessä.Nyt alan lukea sarjan kirjaa "Mallioppilaat"
|
|
19.7.09 12:33
 HSM superfani
|
Lisää…
Sain tänään Geenitrilogia 3 (Kloonattu tulevaisuus) Ja luen nyt Täydelliset tytöt.
|
|
17.8.09 10:56
 Smiley:)
|
Olen lukenut: Amy numero 7, Amyn takaa ajo,Toinen Amy,Täydelliset tytöt,Salaseura,Kohtaaminen,Alku,Amy pariisissa,Lapsinero,Kolmastoista Amy,Sijainen,Syytetty,Kaikki Andysta,Mallioppilaat,Paratiisisaari,Amyn Kohtalo,
Vaarallinen perimä,Kloonattu tulevaisuus,Kauhugeeni,Kloonisota,Isältä pojalle,Paljon onnea Amy,Puuttuvat palat,Virtuaali-Amy,Kuume ja Amyn äiti. Minulta puuttuu enää Näkijä
|
|
17.8.09 16:58
 ShadowDragon
|
Vau! Oot lukenut näköjään aika paljon.Itse en ole lukenut kun tuonne Mallioppilaat kirjaan asti + Vaarallinen perimä.Mutta syy miksi en ole ehtinyt lukemaan sarjaa on se etten ole päässyt pitkään aikaan käymään kirjastossa...
|
|
10.9.09 20:41
 ShadowDragon
|
nyt oon taas lukenut replicoita  Ja nyt luen kirjaa Paratiisi saari.
|
|
9.12.09 07:31
 <<Hermione>>
|
Moiii....Saanko liittyy tähän kerhoon?Paratiisi saari kanttii lukee se on aika hyvä.Mie oon lukenu melkein kaikki...Replikoita ei minusta voita mikään..  Oon fani.
|
|
11.12.09 21:12
 Twilight-Fani…..
|
Mie oon entinen <<Hermione>>
|
|
30.12.09 19:52
 kirsi1231231
|
minä olen lukenut kaikki muut replicat paitsi amy numero7.
|
|
2.1.10 22:04
 ShadowDragon
|
Kohta on sarja luettu! Luen nyt kirjaa Kaikki Andysta.
Hei! Tietääkö kukaan montako kirjaa tätä sarjaa on?
|
|
5.1.10 20:46
 Twilight-Fani…..
|
|
|
5.1.10 20:56
 Twilight-Fani…..
|
No mie aloin lukea Replicaa kesällä.Kävin kirpputorilla ja näin yhden kirjan(Toinen Amy)Luin sen ja mielestäni se oli ihan huippu.Lainasin kirjastosta paljon paljon Replicoita.Luin päivässä aina kaksi Replicaa ja nyt olen lukenut ne kaikki.Kaikki kirjat ovat hyviä paitsi syytetty(Jeanine joka on minusta paras henkilö kuolee siinä ) Mulla ei oo muutako se toinen Amy kirja,koska oon lainannut aina kirjastostan lukenut kaikki alan ihan alusta tällä kertaa nyt järjestyksessä.En ole lukenut järjestyksessä vaan olen lukenut ne epä järjestyksessä.Mitä te teette ku ootte lukenu ne ihan kaikki Replicat?
Muuten tietääkö joku tuleeko niistä kirjoista elokuvia?
|
|
17.1.10 21:35
 ShadowDragon
|
Itseänikin on askarruttanut tuo "mitä sitten lukisi?" kysymys. Itse en oikein tiedä...Ehkäpä vaan luen kaikenlaisia kirjoja + manga pokkareita.
Ja tuosta elokuva jutusta, en usko että niistä elokuvaa tulisi. Tai ei sitä voi koskaan tiedää...
En ole keksinyt sarjasta mitään lempihahmoa. Tai ehkäpä se on itse Amy.
|
|
1.4.10 09:31
 Sheep12
|
Mistä saa Amy numero /
Haluaisin tietää et mistä saa Amy, numero seitsemän - kirjan.
Oon lukenu kaikki muut paitsi sen.
|
|
1.4.10 09:31
 Sheep12
|
Mistä saa Amy numero 7
|
|
1.4.10 09:32
 Sheep12
|
Mistä saa Amy numero 7
|
|
2.4.10 22:23
 Mersson
|
sen saa ainaki kirjatosta ja kirppareiltakin voi löytyä
|
|
21.4.10 20:13
 Sheep12
|
|
|
25.4.10 21:02
 Sheep12
|
|
|
2.5.10 13:40
 ShadowDragon
|
Itse ne sanoisi tuota kirjaa tylsäksi, mutta ei se kyllä paraskaan ollut...
Ja yleensähän noissa kirjasarjoissa myöhemmät osat ovat yleensä jännittävämpiä, koska tarina on päässyt ns. "jaloilleen". Itse kun luin tämän kirjan niin mieleni teki lukea seuraava kirja, koska halusin tietää mitä seuraavaksi tapahtuu...
|
|
4.5.10 16:52
 Sheep12
|
Kun mä alotin lukemaan niitä kirjoja, niin aina 2-3 ekaa kappaletta oli yli tylsiä. Mutta sitten niistä kirjoista tuli todella jännittäviä.
|
|
4.5.10 17:42
 ShadowDragon
|
Replica-kirjat
No päätin huvikseni listata kaikki Replica kirjat tähän. Laitan ne suomeksi ja englanniksi. Tiesittekö että Replicaa on julkaistu suomen ja englannin lisäksi saksaksi,hollanniksi,espanjaksi,portugaliksi,ruotsiksi,turkiksi ja koreaksi! Mutta tässä nyt kuitenkin ne kirjat. Vasemmalla lukee suomeksi ja oikealla englanniksi.
REPLICA
Amy, numero 7 / Amy, Number Seven
Amyn takaa-ajo / Pursuing Amy
Toinen Amy / Another Amy
Täydelliset tytöt/ Perfect Girls
Salaseura / Secret Clique
Kohtaaminen / And The Two Shall Meet
Lapsinero / The Best Of The Best
Amyn äiti / Mystery Mother
Kuume / The Fever
Syytetty / Ice Cold
Kolmastoista Amy / Lucky Thirteen