Kirjaudu Koululaiseen Unohtuiko salasana? Ei tunnuksia koululaiseen? Luo tunnus

Twlight <3

Tänne kaikki te jotka Rakastatte Twilight kirja- tai Leffa sarjaa!

Viestejä898
Kuvia86
Jäseniä14
Keski-ikä13v.

Tämä kerho on Avoin.Voit osallistu kerhon toimintaan liittymällä sen jäseneksi.

Liity tähän kerhoon

<< edellinen 1 2 3 4

Carlisle

Istuin hiljaa, puhumatta enää mitään. Olisi tehnyt mieli juosta suoraan ovesta ulos, kun he lähtevät, mutta päätin kuitenkin jäädä tänne, menisin jos pyydettäisiin. Paransin asentoani rappusella.
Saat

Renesmee

- Kyllä minä Jakea isomman saan ja sillä selvä! Sanoo ja ryntää ovelle.

Jacob

Pyöräytin silmiäni, ja lähdin Nessien perään ulos.
"Moikka, Bells", huikkasin vielä.

Bella

En viitsinyt vastata Jaken hyvästelyyn, sillä nimi 'Bells' muistutti minua Charliesta, jota en ollut pitkään aikaan nähnyt.

Carlisle

Katsoin Bellaan, joka näytti minusta kovin mietteliäältä. Nousin -olin jo puutua. Lähdin kävelemään sohvalle ja istahdin siihen. Parempi sekin kuin kovat rappuset.. Vaikkei sillä itseasiassa mitään merkittävää väliä ollutkaan..

Leah

Saalistin metsässä. Loikkasin suuren harmaakarhun kurkkuun kiinni. Mutta en haluaisi syödä sitä eläinmuodossa.. Mutta miten sen kotiinkaan veisin? En mitenkään!
Jätin karhun siihen ja tyydyin johonkin pienempään, esim. Hirven vasaan tai muuhun sellaiseen. Olin liian lähellä Cullenien taloa ja kuulin kuinka joku astui ulos.

Jacob

Astuttuani raittiiseen ulkoilmaan, haistoin jotain. Tietenkin minä haiston verenimijöiden hajun, mutta myös jotain tutumpaa. Paljon tutumpaa.
Vilkuilin ympärilleni, ja pian äkkäsin sen. Leah.
Katsoin häntä hetken - jos olisin voinut olisin murahtanut -, mutta käänsin katseeni pian Renesmeehen.

Bella

Menin istumaan sohvalle Carlislen viereen, ja nostin jalkani myös sohvalle.
"Carlisle, mitä luulet, voisinko mennä tapaamaan Ch- siis isääni?", kysyin, ja katsoin häntä.

Leah

Huomasin Jacobin. Murahdin ja jolkotin pois. Verenimijöiden haju oli tarttunut minun kuonooni, mutta oli siinä sentään vivahdus suttakin. Se johtui Jacobista.

Carlisle
Katsoin Bellaa hetken ja käänsin katseeni pois. "Voisi se olla mahdollista. Jos..Eikun unohda.. Mutta tosiaan. Jos olet varma itsestäsi, ja pystyt hillitsemään verenhimosi. Voithan toki pyytää jonkun mukaasi. Esim. Minulla kun ei ole mitään, jos vain tahdot, voisin tulla mukaasi. En tietenkään välttämättä sisälle, sehän olisi kaiken huippu kun minä tallaisin isäsi kotiin sinun perässäsi. Mutta, jos et ole aivan varma itsestäsi, voin tulla. Keksitään jokin tekosyy sitten, että miksi tungin mukaan.", hymyilin hänelle ja kosketin hänen olkaansa.

Bella

Henkäisin syvän henkäyksen. Pystyisinkö hallitsemaan verenhimoni jo nyt, vaikka oli ollut vampyyri vasta huomattavan lyhyen ajan?
Kuten Carlisle oli sanonut, minun täytyi olla varma itsestäni. Täysin varma.
"Voisitko sinä siis todellakin tulla henkiseksi tuekseni?", sanoin, ja hymyilin puolihymyä.

Carlisle

"Voisin toki. Mutta Charliesta se saattaisi olla parhain näky. Edwardin sijasta kiltti paikallislääkäri.", naurahdin. "Mutta kyse on sinusta, eikä Charliesta. tai on siis Charliestakin. Tarvittaessa pysäytän sinut ja vien pois asunnosta, selitän Charlielle, että sait sairaskohtauksen.", katsoin häntä silmiin.

Bella

"Sovittu. Koetan olla kamppailematta vastaan. Muista, olen vielä sinua vahvempi.", naurahdin, ja nousin sohvalta.

Carlisle

Puuskahdin huvittuneena. "Miksi minä sen unohtaisin?", nousin itsekin nopeasti ja hiivin eteiseen. Kiedoin kaulahuivin kaulaani ja laitoin kengät.

Bella

"Lähdemmekö sinun autollasi? Charlie voi ihmetellä jos ilmestyn paikalle Edwardin hankkimalla "ennen" autollani.", kysyin, ja tungin toisen kengän jalkaani.

Carlisle

"Mennään vain. Minulla ei ole mitään sitä vastaan.", sujautin kengät nopeasti jalkaani ja otin naulasta takin ja huivini ja pidin Bellalle ovea auki.

Bella

"Loistavaa.", mumisin helisevällä äänellä, ja astuin Carlislen pitämästä ovesta ulos.
Vedin syvän henkäyksen sisään, ja valmistauduin olemaan samassa huoneessa ihmisen kanssa. Ihminen vain sattui olemaan isäni.

Carlisle

Sujahdin autolle. Avasin ovet ja istahdin kuskin paikalle. Auto hyrähti käyntiin. "Voi vielä perua, jos olet epävarma.", sanoin Bellalle, avaamastani ikkunasta.

Bella

Menin istumaan autoon mitään sanomatta. Tuijotin hetken tuulilasin läpi taloa, johon voisin jäädä turvaan. Taloa, jossa sain olla täysin oma itseni.
"Ei, haluan tavata Charlien. Tänään."

Carlisle

"Selvä. Tuo oli viimeinen mahdollisuus.", käänsin pääni, katsoakseni, etten peruuttanut kenenkään autoa päin ja huristin sitten tielle.

Bella

Suljin silmäni, ja koetin miettiä jotain muuta kuin verta, joka virtaisi isässäni. Minulla ei ollu varaa mokata, minun täytyi keskittyä koko aja johonkin muuhun, sillä se moka maksaisi liian paljon. Menettäisin isäni.
"Minun täytyy yrittää käyttäytyä kuin ihminen.", sanoin äkkiä luonnottoman korkealla äänellä. Enhän minä mitenkään voinut vain istua hengittämättä, olla kuin patsas. Avasin silmäni nopeasti, ja katsoin hätääntyneenä Carlisleen.
"Ja... ja silmäni... Ne ovat punaiset, miten sen voi selittää?", puuskahdin.
Katsahdin silmiäni peruutuspeilistä. Ne olivat kirkkaan punaiset, luonnottomat, ei ihmisillä ollut sellaisia.

Carlisle

Menimme puolityhjällä tiellä, joten minun ajatuskatkoni ei haitannut. Kun kulin mitä Bella sanoi, jalkani väistyivät automaattisesti kaasupolkimelta ja auto lipui tiellä vielä hetken, kunnes pysähtyi keskelle omaa kaistaansa. Käännyin Bellaan päin. Katsoin hänen silmiään.. Liian punaiset siihen, että voisimme valehdella jotakin niiden värin suhteen...
"Tosiaan, unohdin sen ihan tyystin...", minä mutisin ja tuijotin rattia, jota puristin käsieni välissä..
//hmm voisinko olla Esme?

<< edellinen 1 2 3 4

Hae

Jäsenet kartalla

mainokset
Otavamedia Oy Maistraatinportti 1 00015 OTAVAMEDIA

Tilaajapalvelu

puh: (09) 156 665, fax: (09) 156 6511

Aukioloajat: ma-to 8-17, pe 8-16

Verkkopalvelut:
Alibi
Anna