Viivi Pusu -kerho

Keskustelua Viivi Pusu -kirjoista. Yhteistyössä Tammi-kustannusosakeyhtiön kanssa. Kirjan tekijät ovat Tittamari Marttinen ja Erika Kallasmaa. HUOM! Tittamarin kerhovierailut ovat päättyneet.

Viestejä516
Kuvia4
Jäseniä68
Keski-ikä15v.

Tämä kerho on Avoin.Voit osallistu kerhon toimintaan liittymällä sen jäseneksi.

Liity tähän kerhoon

Tekemistä hiihtolomalle

Hiihtoloma alkaa pian! Osa lähtee lomamatkalle, jotkut jäävät kotiin. Joillekin käy niin, että kaverit karkaavat kaukomaille, ja tekemistä pitää keksiä ihan yksin.

Mitä lomalla voi tehdä - sisällä ja ulkona, yksin ja yhdessä?

Kerro vinkkisi kaikille!

Mitä lomalla voi tehdä?

Lomalla voi mennä yö kylään tai voi mennä vaikka kaverin kanssa luistelemaan :).

Lomalla voi vaikka lähteä Kanarialle niinkuin minä teen. :laugh:
Muuten kyllä kutsuisin kaverit meille yökylään. Ennen kuin midän perhe päätti lähteä etelään, mulla oli jo yhen kaverin kanssa suuret suunnitelmat että ollaan niillä 2 yötä ja juodaan kahvia niin paljon että valvotaan kuuteen. :laugh: Ei me sitä oltais kyllä saatu tehä ja toiseks mä inhoan kahvia. :laugh:

Hauskaa reissua!

Mukavaa matkaa sinulle embzzu98 - olisipa tosiaan ihanaa päästä Kanarialle! Kiva, ettei sinun tarvitsekaan juoda niin paljon kahvia, huh. Minä en juo iltaisin kahvia (vaikka aamulla kyllä juon kupillisen), muuten valvon kyllä koko yön, tai ainakin puolet siitä.

Kavereita voi kutsua yökylään sitten loman jälkeen! Maltattekohan silloinkaan nukkua, kun on paljon lomajuttuja kerrottavana...

Vastaus

En aio kutsua kavereita yökylään :'( Mutta aion luistella ja katsoa leffoja. =) =) =) =) =) =)

Lomalla voi ottaa rennosti

Lomassa on hauskaa se, kun voi tehdä kaikessa rauhassa mieluisia asioita. Olin aamupäivällä meren jäällä luistelemassa, sitten leivoin pizzaa ja kääretorttua, ja illalla aion katsella elokuvia. Aurinkokin paistaa ihanasti. Loma jatkuu...
Apuaaaaa!!! Mä lähen sinne Kanarialle huomenna ja on hirveet paineet jostain syystä!!! Mua varmaa jänskättää.
Mulla alkaa vasta ensi viikolla loma ja suunnitelmissa olisi mennä viikonloppuna kaverille kylään. En voi mennä viikolla, koska sillä on koulua. Sitten menen myös käymään serkuilla. Ja mikä parasta. Voi lukee Breaking Dawn:ia. (Twilightin 4 osa).
Yleensä luen lomalla kasan kirjoja. Mutta nyt kun mä kadotin mun kirjastokortin, ni se ei oikein oo mahdollista. Mut onneks mulla on BD!
Hauskaa lomaa, Angel - täällä pääkaupunkiseudulla loma alkaa olla jo lopuillaan. Onneksi ulkoilusta ja elokuvista ja muusta hauskasta voi nauttia myös koulun ja töiden jälkeen.
Voi ulkoilla, lukea kirjaa, katsella leffoja ja tehdä muuta kivaa! Itse en voi mennä kaverille kun se lähti mökille : ( Mutta teen kaikkea muuta kivaa esim luen uusimman Viivi pusu kirjan ;)

Kilpailun satoa

Moi!

Talvilomakisa on nyt päättynyt. Kisan viiden voittaja muistot voi lukea täällä:

http://koululainen.fi/asiaa/jutut/hauskin-talvilomamuisto

Hae

Jäsenet kartalla

mainokset