Kirjaudu Koululaiseen Unohtuiko salasana? Ei tunnuksia koululaiseen? Luo tunnus

Koululaisen toimitus

Koululainen-lehden tyypit kertovat työstään ja vastaavat kysymyksiin. HUOM! Kysymykset esim. Helppikselle ja Välkylle Kysy meiltä -linkin kautta: http://koululainen.fi/ohjeet/k ysy-meilta

Viestejä203
Kuvia32
Jäseniä91
Keski-ikä13v.

Tämä kerho on Avoin.Voit osallistu kerhon toimintaan liittymällä sen jäseneksi.

Liity tähän kerhoon

1 2 seuraava >>

Kysy toimitukselta

Mitä haluat tietää Koululaisesta ja sen tekemisestä?

Kysy, Koululaisen toimitus vastaa!

Kysyn kysymystä!

Olen lukenut koululaisen ja se oli hauska mutta koululaisessa saisi olla enemmän Mokia! Olen lukenut niitä mutta on hieman Tylsää kun niitä on vain niin vähän jos ne sais vaikka yhden aukeaman niin muutkin saisi enemmän lukea niitä. :hug: Teille!

Mcsindy99

Hyvä kysymys!

Mokia on siksi vain sivun verran, että kaikille muillekin jutuille ja palstoille riittää tilaa. Jos mokia olisi aukeama, se toinen sivu pitäisi ottaa joltan toiselta pois. Jokaisella Koululaisen jutulla ja palstalla on faneja, joten se olisi epäreilua heitä kohtaan. :attn: Sen voin luvata, että mokien määrä ei kuitenkaan vähene!

:hug: sullekin!

On viel yksi kyssä!

Minulla on vielä yksi kysymys!

olen ajatellut että jos koululaisessa esitettäisiin enemmän niitä peli jutskia ja sellasiakin pelejä jotka on tyttöjenkin mieleen koska siel sanotaan aina jostain NHL pelistä tai niistä poikien peleistä.2. miten voin tilata koululaisen? minulla on vain kaksi koululaista jotka olen lukenut 1000 kertaa läpi.
:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :hug: :hug: :hug: :hug: :kieh: :kieh:
Joulukuun Koululaisessa on vähän enemmän pelejä kuin tavallisesti. Mukana on myös lautapelejä, ja myös pari sellaista konsolipeliä, joista tytötkin tykkää.

Juttele lehden tilaamisesta vanhempiesi kanssa, he varmasti auttavat asiassa, jos lehden tilaaminen on teille ajankohtaista!

:wave:

Kysymys:

:
Saisinko yhtään udella, mitä joulukuun Koululaisen julisteisiin tulee kuvaksi? Kun ajattelin, että jos tulis jotain joulusta kuten viime vuonna, niin vois laittaa joulun ajaks seinälle, kun mul ois mielikuva jo mihin mä sen sitten laittaisin...

Ja sitten, Helppis on musta tosi hyvä palsta, ja haluisin kirjottaa sinne. Joka numerossa tulee varmaan jossain kohtaa ohjeet, mut kysyn nytten, et miten sinne vois lähettää niitä asioita tai juttuja?

Kiitos jo etukäteen!

~I :heart: NY, Caramel~

Joulukuun julisteet

Moi! Joulukun Koululaisessa on julisteissa Anlvin ja pikkuoravat 2 -leffa, Rihanna, poro ja muodostelmaluistelijat (tämä on lukijoiden äänestämä juliste). Se poron kuva on musta aika ihanan talvinen :)

Helppikselle (ja muillekin palstoille) voi kirjoittaa niin, että klikkaa tuolta oikeasta ylkulmasta kohtaa Kysy meiltä. Sieltä aukeaa mm. sellainen tyhjä tekstikenttä, johon voi kirjoittaa kysymyksensä tai muun viestin. ja sitten sitä pientä nuolta klikkaamalla voi valita, mille palstalle haluaa viestinsä lähettää.

Kivaa viikonloppua! :heart:
Miksi julisteissa on aina vain niitä tunnettuja julkkiksia? Olisi kiva saada joskus vähän ei tunnettuja julkkiksia julisteisiin!!

Hyvä kysymys!

Julisteita on jokaisessa lehdessä vain neljä, ja meille tulee valtavasti kuvatoiveita. Me yritetään toteuttaa niitä toiveita, joita esitetään useimmin. Silloin me voidaan täyttää mahdollisimman monen ihmisen toive samalla kertaa. Välillä vähän tulee vähän valitustakin siitä, että julisteessa on joku ihan outo tyyppi, siksi me laitetaan niitä aika harvoin.

Mun mielestä tässä joulukuun lehdessä esimerkiksi ne muodostelmaluistelijat on muuten vähemmän tunnettuja! :xmas:
Heii!

En oikein tiennyt mihin tämän laittaisin, joten laitoin nyt tänne. 8> Olisi mukaaa saada Koululaiseen juttu kehitysmaista. Täällä koululaisessa on klerho, jossa käydään kehitysmaista joka päivä hyvin katiivista keskustelua kehitysmaista. En ole kerhomestari, sinä toimii Raitakissa, mutta olen mode kuten myös Kelju-Koo-Kjootti ja Tassuttelija. Tässä linkki kerhoon 8>
Moikka!

Olen täysin samaa mieltä Dragonflyn kanssa. Olisi hiiiiirmu kivaa saada joskus juttu kehitysmaista Koululaiseen. Se voisi saada lukijat ajattelemaan asiaa paremmin ja ehkä lahjoittamaan rahaa kehitysmaihin. Onnistuisiko kenties? :>
Ja joo, kannattaa liittyä siihen kerhoon, josta Dragokin puhui. Se on todella aktiivinen ja siellä on paljon asiasta kiinnostuneita, joten juttu kehitysmaista olisi varmasti monen mieleen. Aluksi kyseinen kerho ei ollut yhtään aktiivinen, jäseniä oli minun lisäkseni jotain 4-5, mutta kun Taina punaisesta rististä tuli sinne, innostuimme ja kutsuimme lisää jäseniä ja nyt se on todella aktiivinen! Tällä hetkellä jäseniä on 56...
Moi!

Olen samaa mieltä. Lehteen sopisi hyvin juttu kehitysmaista. Ja se saisi ihmiset ehkä ajattelemaan asiaa enemmän. Kauheaa ajatella kuinka ihmiset heittää koulussakin ruokaa pois, mutta sitten taas joissain kehitysmaissa sitä ei saada juuri ollenkaan.

Ja voisiko lehdessä mainita sitten meidän kerhon?
Nostin Tainan viestin "Kaikille uusille!" palstalle Kehitysmaat kerhossa. Ei tarvitse sitten penkoa koko vietiketjua läpi.

Lumisin terveisin. Kelju-Koo-Kojoootti (KKK)

Edellisten kannalla

Olen aivan samaa mieltä Dragonflyn, Raitakissan ja Kelju-Koo-Kojootin kanssa.
Olisi mukavaa - todella mukavaa - saada Koululaiseen juttu kehitysmaista.
Ja kuten Kelju-Koo-Kojootti mainitsi, jutussa voitaisiin myös mainita Kehitysmaat -kerho, joka on ainoa kehitysmaihin liittyvä kerho täällä Koululaisen nettisivuilla.
Yhden lehtipalstan avulla voitaisiin saada ihmisiin liikettä; he voisivat tajuta asian aivan uudelta kannalta ja päättää myös osallistua erilaisiin keräyksiin, ja sijoittaa rahansa karkkipussin sijaan kehitysmaille.
Toivottavasti Koululaiseen tulee juttu kehitysmaista, sitä toivotaan!

Hyvää alkuvuotta kaikille!
Terveisin: Mango

Vielä edellisiin

Olisi kyllä kiva, että jutussa (jos se nyt joskus tulisi kaiken toivon mukaan) mainittaisiin Kehitysmaat-kerho, eli siis meidän kerho. Olen niiiin iloinen, kun se tuli aktiiviseksi, nimittäin: Olin kerran, silloin kauan sitten, menossa siihen kerhoon poistaakseni koko kerhon. Ajattelin, että se on ihan turha kerho, kun kukaan ei käy siellä. No, menin kerhon etusivulle ja huomasin, että joku oli kirjoittanut jotain minun kirjoitukseni jälkeen. Katsastin keskustelun - kaikeksi onneksi - ja huomasin Tainan kirjoittaneen sinne, sekä muutaman muunkin, jotka innostuivat siitä Tainan kirjoituksesta. Niin alkoi Kehitysmaat-kerhon nousu! = )

t. Raitakissa

Kehitysmaat

Erinomainen idea, Dragonfly, Raitakissa ja muut!

Toimittajamme Heidi on parhaillaan työmatkalla Intiassa ja Nepalissa. Sieltä on tulossa jonkinlaista juttua sitten kun Heidi palaa Suomeen.
Kiva. Tuleeko siis lehteen maininta kerhostamme?
Ja milloin se tulee lehteen?

T.KKK
Me ei olla vielä päätetty, mihin numeroon juttuja tulee. Maininta kerhosta tulee mukaan, jos se vain sopii juttuun ja sen aiheeseen!
Oi, miten mukavaa! Taidankin sitten ostaa kyseisen Koululaisen numeron! :>
Uiih! Ihanaa, kiitos!!
Onneksi lehti tulee muutenkin mulle, niin ei tarvitse kytätä, että koska se juttu on lehdessä. ;>
Minun sitten kai täytyy... voitko muuten Raitsu kertoa kun juttu on lehdessä? :->
Joo, voin toki kertoa! :>
Hyvä juttu. :-D
Joo siis vaikka en ole mode niin olen yksi kerhon ensimmäisistä jäsenistä (tai ainakin muistelen niin) Minustakin olisi todella hienoa saada maininta kerhosta koululaiseen.
Joo, olet kerhon ensimmäisiä jäseniä! :>

1 2 seuraava >>

Hae

Jäsenet kartalla

mainokset
Otavamedia Oy Maistraatinportti 1 00015 OTAVAMEDIA

Tilaajapalvelu

puh: (09) 156 665, fax: (09) 156 6511

Aukioloajat: ma-to 8-17, pe 8-16

Verkkopalvelut:
Alibi
Anna