Kirjaudu Koululaiseen Unohtuiko salasana? Ei tunnuksia koululaiseen? Luo tunnus

Koululaisen toimitus

Koululainen-lehden tyypit kertovat työstään ja vastaavat kysymyksiin. HUOM! Kysymykset esim. Helppikselle ja Välkylle Kysy meiltä -linkin kautta: http://koululainen.fi/ohjeet/k ysy-meilta

Viestejä203
Kuvia32
Jäseniä92
Keski-ikä13v.

Tämä kerho on Avoin.Voit osallistu kerhon toimintaan liittymällä sen jäseneksi.

Liity tähän kerhoon

<< edellinen 1 2

Miks vitsejä on niin vähän? Ja voitaisko laittaa jotain koira keräily kortteja koululais lehteen?
Saanko kysyä, että mihin numeroon se kehitysmaiden juttu tulee?
Sori, tiedän että tää ei kuulu tänne mutta en tiedä mihinkä muuhunkaan voin tämän laittaa ja koululaisen päätoimittajahan on sama kun Lemmikin! Niin että voisitko vastata että koska Lemmikille on tulossa nettisivut kun niistä oli puhetta joskus mutta ei ole tullut! Ja miten haukut & hyrinät-palstalle voi laittaa palautetta??
Moi!

Kehitysmaajuttu on toukokuun lehdessä, ja siellä mainitaan myös kehitysmaakerho!

Lemmikin nettisivut ovat mietinnässä, mutta aikataulua ei ole. Haukut ja hyrinät -palstalle voi lähettää postia os. maria.makela(a)otavamedia.fi tai Lemmikki, Haukut ja hyrinät, Maistraatinportti 1, 00002 Otavamedia.
Haluaisin koululaiseen poliisikoira rex-julisteen. Pahoittelen jos sellainen on ollut jo viimeaikoina, koska en ole lukenut kauaa koululaista. Milloin sellainen juliste olisi tulossa?
Hei ! Olen miettinyt jos koululaiseen tulisi seuraavana vuotena vähän erilainen kalenteri, joku jossa olisi muitakin eläimiä kuin: kissoja , koiria , undulaatteja/papukaijoja , pupuja ja marsuja. Mielestäni voisi olla jotain ihan villieläimiäkin, esim. Susia, leopardeja, leijonia, seeproja, tiikereitä yms. Ja kalenterin päivämäärät voisivat olla värikkäämpiä. ( Siis ne numerot B) )
Ja jos te ette tee näitä kalentereita, niin ilmoittaisitteko niiden tekijöille ?
Kiitos jo etukäteen ! :wave:

Aloitan tilauksen

Olis kysymys: mikä tämä Helppis-palsta oikein on?
-nneaa-:
Hei ! Olen miettinyt jos koululaiseen tulisi seuraavana vuotena vähän erilainen kalenteri, joku jossa olisi muitakin eläimiä kuin: kissoja , koiria , undulaatteja/papukaijoja , pupuja ja marsuja. Mielestäni voisi olla jotain ihan villieläimiäkin, esim. Susia, leopardeja, leijonia, seeproja, tiikereitä yms. Ja kalenterin päivämäärät voisivat olla värikkäämpiä. ( Siis ne numerot B) )
Ja jos te ette tee näitä kalentereita, niin ilmoittaisitteko niiden tekijöille ?
Kiitos jo etukäteen ! :wave:

Moi!

Kiitos ehdostuksesta. Laitan viestiä eteenpäin kalenterin tekijöille. Luulen, että koska kalenterin nimi on Lemmikit, siinä on siksi vain lemmikkieläinten kuvia :)
viilee110:
Olis kysymys: mikä tämä Helppis-palsta oikein on?

Helppis on sairaanhoitaja, joka vastailee Koululaisen lukijoiden kysymyksiin. Kysymykset liittyvät useimmiten terveyteen.

Kysymyksiä voi lähettää nimettömästi täältä: http://koululainen.fi/ohjeet/kysy-meilta

Vanhoja Helppiksen kysymyksiä ja vastauksia voi lukea täällä: http://koululainen.fi/asiaa/helppis/

PLIIS!!!!

Voisiko julisteisiin laittaa Eminem räppärin kuva. Sitä ei oo ollu ikinä! PLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS!!!!! Olisin niin kiitollinen.. Oon lehden tilaaja ja odotan joka lehden tuloa ja ihmettä että niissä olis Eminemin juliste. Nyt vasta löysin tän keskustelun... :'( :attn:

HUOH!

:'( :'( :'( :attn: :attn: :/ :/ :x :x :( :( :whistle: :whistle: :snotty: :snotty: :ashamed: :ashamed: :| :|

:'(

laaaaaa

:)
Voisiko julisteessa olla Jenni Vartiaisen kuva? Olen kova fani jaa jos sellainen tulisi, se löytyisi seinältäni heti!
Voisiko julisteessa olla Jenni Vartiaisen kuva? Olen kova fani jaa jos sellainen tulisi, se löytyisi seinältäni heti!
Juliste asia jatkuu....

Eikö julisteeseen voisi joskus laittaa jonkun vaikka näyttelijän tai laulajan kuvaa joka ei ole niin kuuluisa, kun aina on vain Rihanna, Lady GaGa, Britney Spears jne.
Olisi kiva saada juliste esim. Helena Bonham Carterista, Taylor Swiftistä ja Emma Watsonista!

<< edellinen 1 2

Hae

Jäsenet kartalla

mainokset
Otavamedia Oy Maistraatinportti 1 00015 OTAVAMEDIA

Tilaajapalvelu

puh: (09) 156 665, fax: (09) 156 6511

Aukioloajat: ma-to 8-17, pe 8-16

Verkkopalvelut:
Alibi
Anna
Deko