Kirjaudu Koululaiseen Unohtuiko salasana? Ei tunnuksia koululaiseen? Luo tunnus

Aku Hirviniemi!<3

Yksinkertaisesti Aku on Päräyttävän ihana<3

Viestejä11224
Kuvia54
Jäseniä38
Keski-ikä13v.

Tämä kerho on Avoin.Voit osallistu kerhon toimintaan liittymällä sen jäseneksi.

Liity tähän kerhoon

<< edellinen 1 ... 12 13 14 15 seuraava >>

:'(
Wuu,Akun synttärit on ens viikolla,maanantaina!
Lähetän sille kortin ;D
WOOOOOOOOOOW

ONNEE AKU VAIK ET VARMAA LUE TÄTÄ!
Hyvää syntymäpäivää,Aku!!!<3
JES!!! Vihdoinkin täällä meillä päin sataa lunta!!!<3 ;)
Ootteko jo kattonu Putouksen Korttitalo-musiikkivideon? Jos ette,kannattaa! ;)
Se on niin hyvä<3

P.S. Aku on siinä ihana Jokerina<3
;)
(Jestas,mä oon kuunnellu ton varmaan 50 kertaa tänä aamuna) <3 :]
Aku näyttää pelottavalta...
pitkästä aikaa. aaaw toi korttitalo on ihana<3 tykkään kaikkien osuuksista. okei iinan en, mutta esim. akun, kristan, elenan ja jukan osuudet on ihania.

rakastan tota, kun aku heilauttaa tota hattuaan. aaws<3
Jep,aws<3 x)
eli nyt kerron eilisestä päivästä. eilenhän tosiaan näin Akun kolmatta kertaa Jatkuvaa kasvua näytelmää katsoessani.

Sen näytelmän päätyttyä jäätin äidin kaa venttaamaan Akua saliin. Jossain vaiheessa, joku äänimies tuli kysymään et haluttasko me Aku nähdä. ja totta helvetissä me haluttiin se nähdä, joten toi mies meni sanomaan Akulle, et se haluttas tavata.
Pian Aku tulikin sieltä. Moikattiin ja käteltiin. Aku sano sitten "Mulla on vähän kurkku kähee, mut en mä ole kipeä tai mitään" nyyhkis raukka >: oli telonut äänensä aika pahasti.
no, sitten otettiin yhäri, mut siitä tuli aika huono laatunen. Aku kirjotti mulle sitten sen näytelmän käsiohjelmaan nimmarin, josta mun äiti otti myös kuvan. Aku sit naurahti, et "Salakuvausta". mäkin sitten naurahdin. Aku muuten muisti mut, mut ei mun nimeä.
sitten se kysy, että mistäs kaukaa me tullaan. No, vastasin sitte että Vantaalta ja lisäsin, vielä et käyn Tikkurilassa teatteria.
Aku sitten kerto, et se on käyny siellä teatterilla, ku siellä oltiin kuvattu joku juttu. Aku kysy, sitten että onks mun ryhmänvetäjä, joku Tuukka. harmi, ettei ollu, ois ollu siistiä vaihtaa Akun kanssa sanoja.
no, sit meidän piti lähteä. lähetin terveisiä ja Aku lähetti takaisin. lähdettiin sitten sieltä ja padam! tässä ollaan
No,voi hemmetti! Siis toi on niin...vaaau!
Olikse näytelmä muuten hyvä?
oli! se oli loistava.
ne kaikki näyttelijät oli aivan ihania.

aaaw aku oli ihana, ku se laulo D:
Okei,hyvä...........Nyt vaan kysymään äitiltä,josko mahollisesti voitais mennä kattomaan sitä.
Jälleen kerran en saa viettää joulua kotona... :/
Lähetään illalla mummun ja vaarin (äitin vanhempien) luo Ranualle,koska äiti haluaa sinne aina joka joulu.(Ja kesä )
Toki mä ymmärrän sen,ku ei me nähdä niitä paljoakaan,mut...haluaisin kerrankin viettää joulun kotona.Oikeesti...olin varmaan 4-vuotias,ku viimeks olin jouluna kotona.No...eihän tässä oo sitten,ku 800 kilsaa ajettavana. xD Istutaan koko yö autossa,ja aamulla ollaan perillä.
Se,mikä tässä jutussa aina mättää,on toi matka.Se on aika rasittavaa.Suunnilleen 11 tuntia autossa istumista.
No,onneks siellä Ranualla on paljon enemmän lunta,ku täällä meillä. =D
Joo,eli,tämän romaanini jälkeen toivotan teille kaikille akuttajille oikein hyvää ja iloista joulua!!!
Nähdään ensi viikolla! ;D
(Tai no,nähdään ja nähdään...) xP
Hiltu, sulle myös hyvää joulua.
Kiitoksia! xD
Kotona taas!
Putous 2011 tammikuun koululaisen julisteessa!!! Aku<333
Aaaa,onko??? Ihanaaaaa x)
Hyvää nimpparia Akulle!
Meillä oli tänään taas sellanen rippikoulujuttu,ku iltaopetus, ja meijän piti siellä kirjottaa kolmelle paperille kysymyksiä liittyen elämään,Jumalaan,Jeesukseen,Raamattuun,uskontoon jne. Sitten,ku se meijän pappi luki niitä kysymyksiä ääneen meille ja vastaili niihin,sieltä tuli tämmönen kysymys: Onko Jumala mies vai myyrä? Herran jestas sentään oikeesti,kaikki repes ja annettiin sitten vielä aplodit päivän parhaalle! xD
Sit oli vielä tämmönen kysymys: Kutsuisitko Usko Eevertti Luttisen Koskelle (kotipaikkakuntani) papiksi?

Tässä se taas nähdään: You gotta love Kosken 8-luokkalaisia<3 xD
Mun ystävän isä ja toinen pikkuveli oli eilen kattomassa Putousta siellä paikan päällä,ne oli voittanu liput sinne.............Epistä.
Wuuu! Jatkuvaa kasvua -lippuni tuli! :D :D :D

<< edellinen 1 ... 12 13 14 15 seuraava >>

Hae

Jäsenet kartalla

mainokset
Otavamedia Oy Maistraatinportti 1 00015 OTAVAMEDIA

Tilaajapalvelu

puh: (09) 156 665, fax: (09) 156 6511

Aukioloajat: ma-to 8-17, pe 8-16

Verkkopalvelut:
Alibi
Anna