Potter30 on paras! ;)
Tehän tiedätte että kaikissa (en oo varma nelosesta, en oo kattonu) Pirates Of The Caribian leffoissa käytetään aina kun on päästy esm. Autiolta saarelta pois sanotaan että sidoin merikilpikonnat jalkoihin. Se alkaa jo naurattaa... Eikä Disney muuta keksi? Tykkään Pirates Of The Caribian leffoista koska Jack Sparrow pelastuu ihmeen kaupalla... Ja kaikki muutki, Jack Sparrowin ansiosta!
Kertokaa mulle onko nelosessa onnellinen loppu. Nimittäin en halua et se on semmonen et sitten kaikki meni töihin Hollantilaiselle ja kaikki oli hyvin. The End
Johnny Depp näyttelee Jack Sparrown roolin hyvin, en tiiä tykkäisinkö jos siinä ois joku muu näyttelijä Daniel Radcliffe on maailman paras näyttelijä. Sen mä vaan sanon.
Kertokaa mulle onko nelosessa onnellinen loppu. Nimittäin en halua et se on semmonen et sitten kaikki meni töihin Hollantilaiselle ja kaikki oli hyvin. The End
Johnny Depp näyttelee Jack Sparrown roolin hyvin, en tiiä tykkäisinkö jos siinä ois joku muu näyttelijä Daniel Radcliffe on maailman paras näyttelijä. Sen mä vaan sanon.