|
23.8.10 20:31
 Namu
|
Vähän erikoista
Katsoin youtubesta eilen Rexin ekan jakson (tekstit portugaliksi) niin siinä alussa siellä katolla on se poliisi joka kuolee niin Rex tottelee sitä ja jää suremaan myös häntä. Musta se on vähän erikoista.
|
|
23.8.10 21:20
 Moretti-fani
|
se ei ole outoa. koska silloin ekassa jaksossa Moser ei vielä omistanut Rexiä. Sen nimi joka kuoli oli Maichel(jotain tonne päin) no kuitenkiin. ja ses uri sitö siksi koska se oli sillon sen omistaja  Ja sitten Rex jäi ilman "omistajaa" ja Rex meinattiin lopettaa mutta Moser tuli ja otti Rexin. vaikka ne poliisilaitoksen ihmiset sanoivat ettei sitä voi ottaa tai jtn sinne päin(en muista enää
|
|
24.8.10 19:40
 Condemned
|
^^Kyllä morettiliini tietää kannattaa uskoo häntä
|
|
24.8.10 20:04
 Namu
|
Okei, mutta kyl mua v'ähän ihmetytti ku se Rexin omistaja (ennen Moseria) niin Rex totteli sitä ja jäi suremaan.  Se mies kyllä näytti ihan tavalliselta poliisilta. Että mä repesin sille "taskuvarkaalle" siinä. 
|
|
27.8.10 20:38
 Moretti-fani
|
niin,se olikin koska Moser ei omistanut Rexiä
|
|
28.8.10 13:05
 Sommeri
|
Se on niin ihana ja surullinen jakso! :') Voi ei.. <33 Moser.. <33 Mä haluun nähdä sen jakson taas!! Se on niin jotenkin.. koskettava kun Rex sitten lähteekin seuraamaan Moseria sieltä hautausmaalta :'D vai sekoitanko johonkin muuhun jaksoon?  <33
|
|
28.8.10 15:41
 Moretti-fani
|
et,ihan oikeasta jaksosta puhut!
|
|
29.8.10 15:49
 Sommeri
|
No hyvä juttu  Kun jotain tuollaista muistelin ja mulla on sellainen kuvakin seinällä jossa Moser ja Rex hyppivät ilosta siellä jossain hautausmaan pihatiellä 
|
|
31.8.10 17:16
 RetteMich!
|
Moser-jaksot sais taas alkaa!!
|
|
4.9.10 10:53
 Moretti-fani
|
Niin,voi ei...tuli mieleen Moser..:/*Nyyh* Subin netissä lukee"NPoliisikoira Rex -sarja loppunut" tai jtn sellasta...sitä ei oo koskaan lukenut siellä...
|
|
4.9.10 10:55
 Namu
|
Moretti, niin siellä lukee..  Toivottavasti ne ei tarkoita sitä, että sarjaa ei enää KOSKAAN näytetä Subilla edes uusintana!
|
|
4.9.10 10:58
 Moretti-fani
|
Niinpä...  TOIVOTAAN, PEUKKUJA!
|
|
4.9.10 12:32
 Namu
|
Ja jos ne päättää lopettaa ton sarjan näyttämisen Suomessa niin mä kyllä hankin Rexin sieltä Roomasta vaikka väkisin ja kuvaan sille uusia jaksoja. Tosin hahmot kyllä vähän muuttuis ja esityskieli samoin. 
|
|
4.9.10 20:38
 Moretti-fani
|
Niin...onneks mulla on kaikki jaksot nauhalla,joka ikinen,mutten pyty katsomaan ainakaan Moserin jaksoja kun alan pillittää..:/
|
|
5.9.10 10:38
 Namu
|
Moretti, mä en oo nauhottanu yhtään jaksoa, ku oon kattonu jasot netist, koska meil ei näy kesäl tv ku lehdet tulee puihin ja ne on edes ja sit niitä ei viitti kaataakkaan, koska niitä olis niin paljon kaadettavaa. Mut onneks muulloin näkyy sentään tv. 
|
|
5.9.10 18:34
 Moretti-fani
|
harmi kun ei nay,onneksi netti TV on...mutta ei kauaa kun Rex menee pois sielt subin netista varmaa
|
|
5.9.10 19:10
 Namu
|
Moretti, varmaan viikon sisällä.  Nyt hitto se Rex ruutuun vaikka uusintana ja menkää kuvaamaan niitä uusia jaksojakin, et niitä voi katella sitten! Huomasin järkytyksen muuten, uusimmat Rex-jaksot on kuvattu vuonna 2008, eli kaks vuotta sitten.
|
|
5.9.10 19:12
 Moretti-fani
|
niin,mutta niitä kuvataan edelleen koska siinä Lorenzon kohalla ei ole kuinka kauan se on...
|
|
5.9.10 20:00
 Namu
|
Öö... Moretti, en saanu sun jutusta oikein selvää, vaikka luinkin sen 2x läpi tarkasti. Selittäisitkö uudelleen, kiitos.
|
|
6.9.10 19:23
 Namu
|
Siis on ne kyllä nyt aika idiootteja siellä toimituksessa, numerossa: 2/2010 oli juttu Rexistä, mutta EI julistetta.  Miten ne saattaa... Ja sitten viel ku ne sydämmettömät Subilaiset lopetti Rexin näyttämisen.
|
|
6.9.10 20:16
 Woulk
|
Ilmoitus!
Vaihdoin nimimerkkiä, kyllästyin vanhaan. Avatar-kuvasta kuitenkin tuntee, jos ei muuten. 
|
|
7.9.10 16:53
 Woulk
|
Nyt sain hyvän idean, MUTTA vaikea toteuttaa.  Rexistä vois tehä PC/konsopelin, missä alussa voisit valita ohjaatko Rexiä, Moseria, Alexia, Marcia, Lorenzoa tai jtn. omaa tekemääsi tyyppiä. Sitten pitäis ratkoa rikoksia. Jas sitten olis sillee, että esim. Jos ottais vaikka Alexin nii sitten sivuhahmoina olis Böck ja Höllerer, kun taas Lorenzolla olis Morini. Sitten siinä olis jtn. 100 erilaista rikosta ja 3-5 erilaista vaikeustasoa ja sitten ku oot ratkassu yhen murhan/rikoksen nii saat sitten seuraavan. Pelin vois sitten myös tallettaa.
Harmi etten oo mikään pelisuunnittelija, mutta tommonen olis kyllä kiva. 
|
|
7.9.10 18:26
 Woulk
|
Sitten tietenkin jotkut 3D-grafiikat siihen peliin ja nimi vois olla joku: Komissar Rex/Poliisikoira Rex
|
|
7.9.10 20:02
 Moretti-fani
|
siiis kun Wikipediassa lukee että Moser oli Rexissä 1994-1998 vuoet niin Lorenbzon kohalla lukee kait 2004-?. Joo,mulla on se juttu Rexistä seinallä.mutta siinäkin kerrotiin oikeastaan poliisikoirasta,.,.
|
|
7.9.10 20:47
 Woulk
|
MF, siellä lukee: Lorenzo Fabbri: (2008-) ja Rickhard Moser: (1994-1998)
|