[RoPe] Miksi?

Porukka lähtee New Yorkiin lempiartistinsa/bändinsä keikalle. Keikalla esiintyy rakkautta, vihaa ja lämpöä. Mitä siellä tapahtuu? Sen päätät SINÄ!

Viestejä363
Kuvia0
Jäseniä3
Keski-ikä14v.

Tämä kerho on Avoin.Voit osallistu kerhon toimintaan liittymällä sen jäseneksi.

Liity tähän kerhoon

1 2 3 4 5 6 7 8 9 seuraava >>

RoPe

Porukka lähtee New Yorkiin lempiartistinsa/bändinsä keikalle. Keikalla esiintyy rakkautta, vihaa ja lämpöä. Mitä siellä tapahtuu? Sen päätät SINÄ!

Mukana olevat hahmot:
-Nelly - Ikuisesti
-Fergie - *pisara*
-Lisette - Kics
-Evelyn - Hiraikotsu
-Sally - tatte8
-Arusa - kisumai
-Dave - susityttö
-Nico - Kics
-Kirei - heppahupsu
-Alex - *pisara*
-Justin - ~ Wolf ~
-
-

Nelly

Istuu peilin edessä ja laittaa nenäkoruaan paikalleen.
Lävistykset on ihania! ajattelee ja sai korun laitettua.
Kuulee puhelimen soivan ja vastaa;
"Moi"
"Moi, Nelly!" puhelimesta kuuluu.
" Äiti!" huudahtaa.
"Voinko tulla käymään?" Nellyn äiti kysyy puhelimessa.
"Tule vain"vastaa ja sulkee puhelimen.

Vähän ajan päästä ovikello soi, ja äiti tulee sisälle.
"Onpa täällä siistiä!" Äiti sanoo ja istuu sohvalle.
Nelly hakee keittiöstä mehua ja keksejä.
"Ole hyvä" sanoo ja istuu äidin viereen.

Lisette

Liisi meikkaa kunnes pelästyy ovikelloon . Lis ottaa nopeasti puhdistus ainetta ja pumpulia. Lisette juoksee ovelle ja puhdistaa meikkiä siellä on hänen ex:ä Lis miettii mitä tekisi hän avaa oven ja sanoo -Häivy mun täytyy pakata.

Evelyn

Eve raottaa silmiään peiton alla. "mmm..." tyttö mumisee ja katsahtaa kelloaan. Eve nousi vaivalloisesti seisomaan sänkynsä viereen ja haukotteli kuulovasti. Muutaman venytyksen jälkeen Eve löntysti portaat alas suoraan vessaan peilin eteen Hyi näytän kamalalta !! Eve kauhistui ja pesi naamansa kylmällä vedellä. Eve poistui vessasta ja lampsi keittiöön missä tämän äiti istui ja luki lehteä.

Nelly

"Äiti, miksi halusit tulla tänne?"
"Siksi" äiti sanoi ja hymyili.

Evelyn

Otti leipää ja söi sen nopeasti. "Menen pakkaamaan!" huikkasi juosten portaat ylös. Äiti vain nosti päätään ja jatkoi lukemista.

Nelly

Hetken kuluttua:

"Minä voisin tästä lähteä..." äiti sanoi ja nousi ylös.
"Minne?" Nelly kysyy ja nousee myös seisomaan.
"No, shoppailemaan tietysti!" äiti huudahtaa, tietäen Nellyn pitävän siitä.
"Kiva! Pääsenkö mukaan?" kysyy.
"Tietysti!"
He menivät portaat alas ja autolle.
Sitten kun he olivat keskustassa, äiti ajoi auton parkkihalliin.
He menivät ostoskeskukseen ja kääntyivät, "MuotiPuotiin".
Äiti osti itselleen vaatteita. Nelly osti, legginsit, paidan, tennarit,kengät ja mekon.

Fergie

Istuu sängyllään ja näprää kännykkäänsä. Äiti tulee huoneeseen. " Älä nyt murehdi, kultaseni. Saat varmana ystäviä täällä. " Äiti sanoo lohduttaakseen Fergietä. Äiti ottaa hellästi kiinni Fergien olkapäästä. Fergie riuhtaisee äidin otteen pois ja nousee seisomaan. " Miks sun ja iskän piti erota?!? " Tiuhkaisee ja lähtee pois huoneestaan. Vetää takin päälle ja lähtee ulos. Äiti juoksee ovelle ja avaa sen. " Fergie! Et ole vielä edes syönnyt aamupalaa! " Äiti huutaa perään. Fergie kääntää päänsä ja lähtee kävellen pois. Fergie kävelee nakkikioskille ja kaivaa taskuaan. Siellä tuntuu olevan jotain hilusia. Fergie tilaa nakkisämpylän ja istahtaa kuuman nakkisämpylän kanssa penkille. Näkee vieressä MuotiPuoti kaupan. Kun Fergie on syönnyt sämpylän hän lähtee kävellen kauppaan.

Nelly

Ostoksien jälkeen, aikoo lähteä äitinsä kanssa pois kaupasta. Äiti jäi vielä katsomaan ja Nelly on ovella... ja törmää Fergieen.

Sally

Lähtee kaupungille Luckyn kanssa. Yhtäkkiä Lucky juoksee johonkin ja Sally seuraa.

Evelyn

Puki vaatteet yllensä ja laittoi hieman meikkiä. Eve juoksi jälleen portaat alas ja hyppeli etuovelle "Minne menet?" äiti huikkasi keittiöstä. Eve vastasi hymyillen: "Kaupungille vain etsimään vaatteita!" sitten Eve poistui talosta. Ulkona tämä otti suunnan kohti kaupunkia ja käveli suhteellisen nopeasti sinne.

Lisette

Lis katsoo telkkari ja syö keksin
// Qaikku1999 sinun viestisi tuli 2 kertaa joten poistin toisen. 8)

Fergie

Pyytelee anteeksi. " Ollaanko me joskus tavattu? Mulla ei oo oikein kamuja tääl. Oon uus." Sanoo vienolla hymyllä. " Mutta mitä mä tässä alan rupatella. Moikka " Jatkaa.

Lisette

Lisette lähtee kaupungille ja itkee juostessaan kahvilaan >>Miksi täytyy kestää ilman yhtäkään kaveria<< Lis ajattelee ja pyyhii kyyneleen . Liisi ostaa vesipullon ja istuutuu tuolille itkien

Nelly

Hymyilee sanomatta mitään.

Fergie

" Onpa tylsää. Taidan mennä kahvilaan." Ajattelee mielessään. Näkee kuinka täyttä siellä on. Paitsi on ainakin yksi paikka vapaa ja se on Lisetten vieressä. Kävelee sisään ja kysyy Lisetteltä: " saako tähän istua ? "

Nelly

"Menen!" äiti huudahtaa ja lähtee parkkipaikalle.
"Ai niin, ota tästä parikymppiä niin voit ostaa ruokaa!" äiti lisää vielä ja antaa ne Nellylle.
Juoksee kahvilaan ja ajattelee:
Eikä! Ei vapaita paikkoja... mutta sitten eräs mies lähtee.
Nelly menee tiskille ja tilaa kahvin, menee istumaan.
-Joo.Lisette sanoo ja pyyhkäisee kyyneleen

Nelly

Hmm... ajattelee ja menee Liseten ja Fergien luo.
"Saako tähän istua?" kysyy ja osoittaa tyhjää paikkaa.

Fergie

" Kyllä kait. " Istuu hiljaa ja katsoo ulos ikkunasta. " Mä oon tääl mun äidillä. Oon Fergie " sanoo katsahtaen Lisetteen ja Nellyyn, ja hymyilee vienosti.
-Mä oon Lisette . Lisette sanoo ja ottaa keksin

Nelly

"Ok..." sanoo hiljaa.
"Oon Nelly." lisää ja hymyilee.

Evelyn

Näkee ihastuttavan vaatekaupan ja suuntaa sisälle. Hetken kierreltyään tyttö bongaa aivan ihastuttavan paidan ja osti sen kiireesti.

Sally

Tulee Nellyn ja Liseten luo Luckyn kanssa. Lucky hyppää suoraa Lisetteä päin. "Anteeksi, mun koira on vähän villi" Sally sanoo Lisetelle.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 seuraava >>

Hae

Jäsenet kartalla

mainokset