Turhat Jupinat 4

Legendaarisen Turhat Jupinat 3:n seuraaja!

Viestejä1076
Kuvia0
Jäseniä43
Keski-ikä14v.

Tämä kerho on Avoin.Voit osallistu kerhon toimintaan liittymällä sen jäseneksi.

Liity tähän kerhoon

Syvällistä keskustelua

Syvällisyyttä kehiin, ystävät.

Elämän tarkoitus? Onko se ymmärtää vai yksinkertaisesti elää?

Onko se tarkoituksetonta?
Hmm... itse olen kova pohtija, mutta ei ole ketään jolle selittäisin teorioitani ja muuta. Yleensä käsittelen kaikki jännät jutut unissani, jotka osaavat olla hämmentäviä kuten viimeöinen:

Siis olin isossa harmaassa hallissa ja se tuntu olevan aika loputon... porukkaa oli jokapuolella ja sit sellanen valkoseen pukuun pukeutunut mies tulee sanomaan mulle sellasella matalalla äänellä: ''Tämä on todellisuus''. Sit olin ihan et wtf, ja yritin ettiä ikkunioita tai ovia joista pääsis ulos mut niitä ei ollutkaan... se oli hämmentävää... sit vaan harhailin pitkin sitä hallia ja mietin et tämäkö tosiaan on todellisuus.

Aamulla kun heräsin tuntu ihan siltä et uni ois ollu totta... se oli pelottavaa... mut joo siis todellisuus ja unet ja kaikki ihmismielen kysymyksiin liittyvä on jännääää...
//Keksin tuosta perustaa unitopan//
Aluks me synnytään, sitten eletään, sitten kuollaan.
Kaikki eivät ole täydellisiä.
Elämän tarkoitus on yksinkertainen. Että me olisimme elossa, ettei tarvitsisi olla eloton kuin kivi, vaan elollinen kuin hiiri.

//Elohiiri, omg//
Elämä on ihmeellinen asia.
Elämä on.
Nipulinapuli:
Elämän tarkoitus on yksinkertainen. Että me olisimme elossa, ettei tarvitsisi olla eloton kuin kivi, vaan elollinen kuin hiiri.

//Elohiiri, omg//

Olen jo eloton kivi.
Shinsuke:
Nipulinapuli:

//Elohiiri, omg//

Olen jo eloton kivi.

Sepä kurjaa. Toivottavasti sinusta ei tule elollista hiirtä :laugh:
Elämän tarkoitus on räjäytellä aamupala juustoa ja syödä Pirkan ruokatuotteita.
Minun elämä on jo kohta ohi. Siis aamulla herätys, lukioon kotiin ja nukkumaan. Ei tässä kerkeä mitään tehdä. Ajattelen koko ajan että minähän olen ihan turha ja kohtahan olen vanha, mitä minulla siis tekee?
:----------D:
.

Kaverin tulvimisessa ei ole mitään logiikkaa. Tätä pitää miettiä enemmän.

Henkilö liittyi Koululaisen nettisivuille tänään, ja aloitti spämmimisen nähtävästi välittömästi. Hän siis liittyi tänne ainoastaan postatakseen viestiä, joka sisältää yhden pisteen. Sitäkään hän ei postaa montaa kertaa yhteen lankaan, vaan päämäärättömästi ja epäloogisesti nostaa vanhoja aiheita ylös. Kaikesta päätellen ei kuitenkaan viimeiseltä sivulta, vaan jostain sieltä seasta. Tässä on jotain tärkeetä.

Suurin osa K-netin spämmereistä on näitä "pissiksiä" ym. hölmöjä, mutta tämä hemmo on kyllä ainoa laatuaan.

Ehkäpä hän yrittää välittää meille jotain erityistä pisteisiin sisältyvää viestiä, jonka sisältöä emme ymmärrä.
Musiikki vaikuttaa syvästi tunnemaailmaani. 009 Soundystem on saanut minut piristymään ja unelmoimaan kauniista maisemista. Kiehtovaa miten tällainen vaikuttaa aivoihin niin voimakkaasti.
RedruM:
.

Henkilö liittyi Koululaisen nettisivuille tänään, ja aloitti spämmimisen nähtävästi välittömästi. Hän siis liittyi tänne ainoastaan postatakseen viestiä, joka sisältää yhden pisteen. Sitäkään hän ei postaa montaa kertaa yhteen lankaan, vaan päämäärättömästi ja epäloogisesti nostaa vanhoja aiheita ylös. Kaikesta päätellen ei kuitenkaan viimeiseltä sivulta, vaan jostain sieltä seasta. Tässä on jotain tärkeetä.

Suurin osa K-netin spämmereistä on näitä "pissiksiä" ym. hölmöjä, mutta tämä hemmo on kyllä ainoa laatuaan.

Ehkäpä hän yrittää välittää meille jotain erityistä pisteisiin sisältyvää viestiä, jonka sisältöä emme ymmärrä.

Mahtaisiko se liittyä musertavaan totuuteen; pisteet ovat neliön muotoisia. .
Anti-Me:

Hyvin on mahdollista. Mistä pääsemmekin seuraavaan elämän tärkeistä kysymyksistä: miksi pisteet ovat neliön muotoisia?
eskapistilonkero:
Anti-Me:

Hyvin on mahdollista. Mistä pääsemmekin seuraavaan elämän tärkeistä kysymyksistä: miksi pisteet ovat neliön muotoisia?

Niin, eikös pisteen pitäisi olla ympyränmuotoinen?
Nyt rupesi mietityttämään, miltä näyttäisi käsinkirjoitettu piste suurennettuna? Olisiko se neliö vai ympyrä vai kenties suorakulmio, mikä saattaa olla ainakin omalla kohdalla mahdollisin vaihtoehto. Mutta olisi aika jännä jos pisteet olisivatkin kahdeksankulmaisia.
eskapistilonkero:
Nyt rupesi mietityttämään, miltä näyttäisi käsinkirjoitettu piste suurennettuna? Olisiko se neliö vai ympyrä vai kenties suorakulmio, mikä saattaa olla ainakin omalla kohdalla mahdollisin vaihtoehto. Mutta olisi aika jännä jos pisteet olisivatkin kahdeksankulmaisia.

Minun mielestäni kolmio-piste on kaiken A ja O. Mistäs tiedämme vaikka ne luolamiehet aikonaan kirjoittivat kolmiomaisia pisteitä?
RedruM:
.

Olihan kaveri sentään muistanut valita nickikseen Forum Necromanser?

:laugh:
Elämän tarkoitus on öö jatkaa elämää, sytyttää sotia ja tuhota maailma. Kuinka onnellista.

Miten ihmeessä muuten aina, kun on kirjoittanut normaalia hienommalla ja onnistuneemmalla käsialalla jotakin, niin sitten se täytyy pyyhkiä pois?

Kuka on saanut päähänsä, että alienit ovat vihreitä, suurisilmäisiä olioita? Ei ole mitään todisteita tälle väitteelle. Ainakaan tietääkseni.

Voiko suihkuun hukkua? Tämä kiinnostaa minua älyttömän paljon. Jos seisoisi suihkun alla suu auki silleen jännästi, tajusitte varmaan, niin olisiko se sitten hukkumista vai hukuttautumista? Vai ovatko ne loppujen lopuksi sama asia?
hinu:
Elämän tarkoitus on öö jatkaa elämää, sytyttää sotia ja tuhota maailma. Kuinka onnellista.

Miten ihmeessä muuten aina, kun on kirjoittanut normaalia hienommalla ja onnistuneemmalla käsialalla jotakin, niin sitten se täytyy pyyhkiä pois?

Kuka on saanut päähänsä, että alienit ovat vihreitä, suurisilmäisiä olioita? Ei ole mitään todisteita tälle väitteelle. Ainakaan tietääkseni.

Voiko suihkuun hukkua? Tämä kiinnostaa minua älyttömän paljon. Jos seisoisi suihkun alla suu auki silleen jännästi, tajusitte varmaan, niin olisiko se sitten hukkumista vai hukuttautumista? Vai ovatko ne loppujen lopuksi sama asia?

ehkä täällä on käynyt alieneita.....................

Hae

Jäsenet (43)

Jäsenet kartalla

mainokset