Kirjaudu Koululaiseen Unohtuiko salasana? Ei tunnuksia koululaiseen? Luo tunnus

♥ An Cafè ♥

Kaikki An cafèsta pitävät liittykääs tänne ♥

Viestejä9
Kuvia8
Jäseniä4
Keski-ikä16v.

Tämä kerho on Avoin.Voit osallistu kerhon toimintaan liittymällä sen jäseneksi.

Liity tähän kerhoon

Japanihenkiset pukeutumistyylit

Kellä on sellainen ongelma, että kaupungilla perääsi huudellaan, koska pukeudut Japanihenkisesti?
Itselleni niin ei ole vielä näin käynyt, koska asun maalla, mutta kaupunkiin mennessäni pelkään että niin kävisi.
Mistä voisi ostella Japanihenkisiä vaatteita (muualta kuin Seppälästä?).
Vastailkaa, kiitos.
en ole ihan varma kaupoista vielä sillä kokeilen itsekin aika paljon vasta japanilaiseen katumuotiin pukeutumista, mutta rohkaisua voin sanoa että ernuja tuijotetaan aina (huutelusta en ole varma) yleensä pienissä kaupungeissa erilaiseen pukeutumiseen kiinnitetään enemmän huomiota kuin isommissa. (kokemusta on kun sattuu asumaa suomen pinta-alaltaan pienimmässä kaupungissa, kerran eräs mummeli kysyi minulta ja kavereilta että esitetäänkö me pellejä ihan kirkkain silmin XD )
Saako Seppälästä mukä japanilaishenkisiö vaatteita...? l8''D

Kovin huomiotaherättävällä tyylillä en yleensä pukeudu kuin conien ohella, vaikka kyllä noita hieman elegant gothic lolitan puolelle meneviä vaatteita tulee aina välillä kaupungillakin käytettyä. Coneissa nyt on niin paljon vielä minuakin oudompia ilmestyksiä että erityisemmin silmätikuksi en ole kaupungilla kävellessäni joutunut.
mä kyllä pukeutuisin japanilaiseen tyylin mut ku ei oo varaa ostaa niit vaatteita enkä ees tiiä missä myytäs... Ehkä pitäs ommella ite?? En tiiä kyl mis on kaavat ja mistä vois ostaa sopivii kankaita.. eikä oo ees ompelukonetta enkä mä käsin jaksa tehä!! :ashamed: :x voin kyl varmaa pyytää mun mummoo lainaamaan sen ompelukonetta... Heh heh XD
oon nähny kaupungilla aika monta kertaa tyyppejä joilla on ihania japanityylisiä vaatteita ja sit mä sanon äidille (jos oon siis sen kaa jossai kaupungilla, täytyy katos ottaa se mukaan nii se voi maksaa jotai ostoksii mulle Heh heh) että "osta mullekki tollasii vaatteita" nii se vastaa että "pyh"

Hae

Jäsenet (4)

Aktiivisimmat
Chihiro-chan

Chihiro-chan, Ritsu, yuki namida, LM.C-chan...

Jäsenet kartalla

mainokset
Otavamedia Oy Maistraatinportti 1 00015 OTAVAMEDIA

Tilaajapalvelu

puh: (09) 156 665, fax: (09) 156 6511

Aukioloajat: ma-to 8-17, pe 8-16

Verkkopalvelut:
Alibi
Anna
Deko
Erä
Hymy