Kirjaudu Koululaiseen Unohtuiko salasana? Ei tunnuksia koululaiseen? Luo tunnus

Justin Drew Bieber

Kaikki Justin Bieberin fanit tänne, ja menkää tänne kans, www.justinmusic.suntuubi.com (HUOM, kerhomme on tarkoitettu VAIN justin bieberin faneille!)

Viestejä26
Kuvia6
Jäseniä10
Keski-ikä14v.

Tämä kerho on Avoin.Voit osallistu kerhon toimintaan liittymällä sen jäseneksi.

Liity tähän kerhoon

Tiedän hänen numeronsa:)!

Tiiättekö Justinin numeron;)?

?

minkä numeron? =)
Puhelin numeron:)

Iik!

Jee :heart: Ihanaa!! :)

Mikä Justinin kappale on teijän mielestä paras? Mun mielestä "One Time"... :heart:
Nii Pinn_jja haluukko kertoo mist oot saanu sen numeron? =)

Paras kappale…

Mun mielest Justinin parhaat biisit on One Time, One less lonely girl ja Love me. Ne on ihan sikasikasikasikasikasikasikasikasikasikasikasikahyviiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!! Ja Justin ite on sikasikasikasikasikasikasöpö!!!!!!!!!!!
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
T: JB-fani (tieän, et mun nimimerkki ei osoita et mä olisin Justin Bieber-fani, mut mä fanitan sitä yhtä täysillä ku Jonas Brothersseja ja Demi Lovatoa. Eli älkää pliis aatelko, et mä en ois Justin-fani, sillä mä oon !!!!!! ;) ;) ;) )

Sama kysymys…

Moi! mul ois niinku sama kysymys ku *vilma*:lla. Miten tai mistä sä sait sen numeron????

:)

Joo en ajallele! :)
Justin on ihan sairaaaaaaaaaan söpö! Varmaan söpöin kenet tiiän!!! Mun mielest parhaat kappaleet on One Time ja One Less Lonely Girl....
Tulispa Justin Suomeen! Vähän menisin kattoon ja vaikkapa maksaisin ite! :heart: :heart:

xD

Niin ja sit yks lempibiiseistä on Love Me!! Justin on ihana!!! :heart: :heart:
Niin, ois kiva jos Justin tulis Suomeen!!!!!!!!!!!!!! Tai Sveitsiin, ku mä asun siel :) :) :) :) :) .

SUURI KYSYMYS://

Heij, VOIKO JOKU KERTOO MITEN NÄILLÄ NETTISIVUILLA VOI ÄÄNESTÄÄ JUSTININ KOULULAISEN JULISTEESEEN!!??<<3

jUSTIN ON TOSIIIIIII SÖPÖÖH JA PARHAIMMAT LAULUT SILTÄ ON ONE TIME JA BABY<3 //SORI CAPS
Joo moi vaan kaikille ! <33 Mäki oon Justin fani vaik nimimerkki ei sitä kyl kerro, kattokaas ku tykkään myös Pottereist ! <33
Parhaat biisit vrm. Baby ja aika moniki.. Ootteks kuullu tän: http://www.youtube.com/watch?v=7fOGiOST3EE :heart: ihana :heart: siin laulaa justinki! :heart:
Replay << myö sihana!

http://www.youtube.com/watch?v=WXxV9g7lsFE << outo kyl toi musa video...
Kutsuin yhen tyypin joka on kans 100% Justin-fani! Se on kyl sit vähä outo! :laugh: :laugh:
Ihana Justin<<3
Ja ihanna ku se tulee koululaisen julisteeseen!! :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Numero?!?

Mieki haluan! :hug: Mistä sie senn?? :OO

Justin Bieber aww <3333

Justin Bieber<3
Justin on ihana söpö ja TOOOSi hyvä laulaa!<33
Tulkaa kaikki käymään Justin Bieberin ja Jonas Brothersin suomen kielisillä fanisivuilla osoitteessa : www.jonaslove.suntuubi.com (: toivotaan että tulee paljon kävijöitä !<33
Kirjoittakaa vieraskirjaan ja pyytäkää toki itsenne JB:n Fanilistaan!<33 Siitä vaan!
ANTEEKS!,Mut luuletteko oikeesti et hänel on JB numero! :)

Hae

Jäsenet kartalla

mainokset
Otavamedia Oy Maistraatinportti 1 00015 OTAVAMEDIA

Tilaajapalvelu

puh: (09) 156 665, fax: (09) 156 6511

Aukioloajat: ma-to 8-17, pe 8-16

Verkkopalvelut:
Alibi
Anna
Deko
Erä