Vocaloidien kuuntelijat

Laajennetaan musiikkimakua, ja annetaan vinkkejä hyvistä kappaleista.

Viestejä133
Kuvia0
Jäseniä9
Keski-ikä14v.

Tämä kerho on Avoin.Voit osallistu kerhon toimintaan liittymällä sen jäseneksi.

Liity tähän kerhoon

1 2 3 seuraava >>

Yleistä keskustelua Vocaloideista

Eli keskustelua ;)

Lempi-Voca?
MAAILMAN VAIKEIN KYSYMYS!!! Ei ole mahollista vastata... Ehkä Miku... Tai Luka... Tai Kaito... Tai... EIKU JOO!! se on varmaan Hagane Miku... Se ei paljon eroa Tavallisesta Mikusta mutta se tekee [ehkä] parempia biisejä... Jos miitä olis enemmän... Eli lempi vocani on ihan tavallinen Miku :)
Tällä hetkellä Len Kagamine. x3 Muuttuu ehkä..
Toi on niin vaikea kysymys koska niitä on niin paljon OAO mutta alkuperäisistä tykkään eniten ehkä Kaitosta ja Lenistä. Näistä ei niin tunnetuista pidän mm. VY2 Yuumasta ja Pikosta

tykkääkö kukaan muu nico nico vocaloid covereista?
Miku oli eka ja edelleen ehkä kivoin, mutta nyt Kagaminet alkavat ottaa tilaa top-listalla.

En tiedä, mitä ovat nico nico vocaloid-coverit?
Tälläistä ei varmaan koskaan julkaista Suomessa ja se on epäreiluaaaa!

http://www.youtube.com/watch?feature=fvwrel&v=eHtmrpHS_Q8&NR=1
Ostaisin vaikka pleikan, jos julkaistais...
Lempi vocaloid on varmaa just se Miku :33 ja myös Len! ja tykkään myös Kamui Gakuposta... mut miku taitaa kyllä pitää paikkansa ykkösenä, meidän oma "tulevaisuuden ensimmäinen ääni"! <3
morjens vaan kaikille! tulin kun Hanajima pyys :) no itse "vasta" aloitan kuuntelemaan vocaloideja joten olisi kiva saada vaikka biisi linkkejä/vinkkejä :D
Mun lempparit on Len, Rin ja sit Luka.... Järkässä siis....

Tykkään muuten ihan hirveenä yhistelmästä Rin & Gumi!! :D

Ja Mikun ja Lukan äänet sopii kans yhteen, mut Mikulla on ehkä vähän turhan korkee ääni....
Oon pelannu tota Project divaa ja se on ihan sika hyvä. Meinasin kuolla kun Kaito ja Neko-Kaito tanssi Cantarellaa *A*
Tavis Rin ja Len yhdistelmä osuu muhun.. : D Ja tietty esim. Rin ja Luka, Len ja Kaito, Kaito ja Gakupo, Miku ja Rin, Len ja Neru.. ymsymsymsyms.
Sasuke~!:
Oon pelannu tota Project divaa ja se on ihan sika hyvä. Meinasin kuolla kun Kaito ja Neko-Kaito tanssi Cantarellaa *A*

Missä oot pelannu?!?! *tahtoo tietää, kuolee kohta...*
Pelasin Traconissa ja desuconissa
Lempi vocaloid... Kaikki >3<
>u<
Mutta ehkä Miku ja Kaito vie kärjen :3
Len~<3<3<3
Len (x Kaito) <3
X?!!! xDD Lenenenenenenenenennenenenennnnnnn~<3
Len x Kaito on hieno paritus x3 Len on Shootaaa~(uke)
Onks Kaito sit seme? Luka vs Miku for Kaito. Aina.
Mun kamujen cosseis se on kyl Miku x Len xD
Ja Rin heiluu kirveen kanssa Mikun suuntaan?
O.O
onko teillä jotain yaoita vastaan?

1 2 3 seuraava >>

Hae

Jäsenet kartalla

mainokset