Vuosi -95

Suunnattu tänä vuonna syntyneille. Kirjoittelen tänne gallupeita sun muuta.

Viestejä236
Kuvia2
Jäseniä31
Keski-ikä18v.

Tämä kerho on Avoin.Voit osallistu kerhon toimintaan liittymällä sen jäseneksi.

Liity tähän kerhoon

mitä tykkäätte tehä vapaa ajal??

joo otsikko kertoo.. mä syän nukun dataan oon kavereitten,, poikakaverin kans ja tietenki harrastan musiikkia laulan soitan hanuria pianoo kitaraa.. kuuntelen kans musaa tosi monipuolisesti. =)

jasit: entäs TE???
Torstaisin olen kaverini kanssa tallilla ja mulla on ratsastus. Muina päivinä oon kavereiden kanssa, lenkkeilen, dataan ja teen vähä kaikkee: D
Joo mä laiskottelen, ja oon viikoittain ehkä jonkun 2h koneella. Ei enempää. Onkx omituista??? Kommentoikaa. Ja halaus kaikille. Tänään on synttärit mulla xDD :hug:
mä oon päiväs varmaa kaks tuntii koneel mut on se hyvä jos jotkut saa ajan kuuluu muutenki ni ei se musta omituista oo =)
No en mä tee yleensä muut mä vaan maleksin kotona. No oon mä välillä vähän pitempään koneella. Yleensä teen kouluhommia jos en oo koneella tai töllötä Tv:eetä
Mä taas yleensä pelaan futista tai katon tv:tä. Futis on kivaa. :D
No en tykkää Futiksesta Inhoon sitä, mutta eihän kaikesta voi pitää : DD!!!
Lukea, katsoa elokuvia/telkkaa, käydä koiran kanssa lenkillä, muuten vaan löhötä ja olla tietsikal. :D
Ma laulan , katon tv:ta , oon kavereitten kaa , syon , nukun , oon koneella , shoppailen , tanssin....
Niita on niiiiiiiiin paljon etten kehtaa kirjoittaa niita kaikkia.
Koneel,laulan,tanssin,oon kavereitten kaa, shoppaa, luen twilight sagaa <3333 kaikkee ROARsome!!
laulan, soitan pianoo ja kitaraa, rumpui jonkun verran.... olen sohvaperuna välillä :D löhöilen oon koneel ja kattelen telkkaria...... käyn sentään lenkil joka päivä... :whistle:
Ma en koskaan kay lenkilla... :whistle:
oon yleensä vapaa ajal mun kamujen kaaa :heart: :heart: :heart: =) =)

XD

mä oon kavereiden kaa ja pelaan

Hae

Jäsenet kartalla

mainokset
Otavamedia Oy Maistraatinportti 1 00015 OTAVAMEDIA

Tilaajapalvelu

puh: (09) 156 665, fax: (09) 156 6511

Aukioloajat: ma-to 8-17, pe 8-16

Verkkopalvelut:
Alibi
Anna