|
5.9.10 14:29
 -PuPPy-
|
Moonwalker, okei : ( :
Kisshufan, kyllä minä voin Namin varata sinulle [:
Sinulla ja Nellalla on mennyt niin hyvin kahdestaan, mutta varmasti laumaan mahtuu vielä yksi tolleriherrakin. Hännänheilautustarinaasi odottelen, vaikkei sillä vielä mikään kiire olekaan (:
|
|
5.9.10 14:51
 -PuPPy-
|
Sahara, kolmannen koeaikatarinasi arvostelu.
Kiva kiva, koeaika suoritettu 8> Kolme noin pitkää ja taitavaa tarinaa ovat vakuuttaneet minut jo moneen kertaan, mutta enemmän minä pelkään taas samaa kuin aiempiakin nelitassuisiasi hoidettua. Aika ja kiinnostus kun eivät mahdollista hoitamista ikuisuutta. Toivottavasti kuitenkin Cassie saa nauttia kauan hoidostasi ja saat sille joskus kaverinkin (:
Perjantai-ilta meni teillä taas mukavasti. Sait flatin tarpeet tyydytettyä oikein hyvin ja suuntasit katseet jo eteenpäinkin. Tosin tuntuu aika hassulle, että toisesta koirasta jauhan jo minäkin, vaikka vastahan sinä koeajalta pääset. Jos kuitenkin noin useasti (vähän harvemminkin riittää ) ehdit noutajaasi käydä hoitamassa, ei teidän laumanne uutta jäsentä tarvitse todennäköisesti odottaa ihan hirveän kauaa.
Hyvin koulutit Cassielle paikallaoloa ja huolehdit, ettei se saanut ruokaansa heti lenkkinne jälkeen. Siivoamista suunnittelit jossain kohti tarinaasi, mutta se taisi sitten kuitenkin jäädä(?).
Annatkos ostoksesi (ja tee toki uusia ostoksia samalla, jos tahdot), jotta pääsen lisäämään tietosi hoitajalistalle.
Koeajan tarinoistasi saat yhteensä 60 tassua!
|
|
5.9.10 14:54
 -PuPPy-
|
Onko ketään halukkaita syyskuun KKK-esiintymiseen? 15.9. järjestetään ensimmäinen esiintyminen, johon ehtii vielä ilmoittautua. Harjoitelkaa toki rauhassa, sillä joka kuukausi on mahdollisuus päästä esiintymään tai jopa aikaisemmin, jos tarpeeksi moni on valmis (:
// Uusi hoitolomake löytyy etusivulta.
|
|
5.9.10 15:23
 Kisshufan
|
YAHUU! Kiitos PuP! Nyt tuli uutta puhtia tarinoihin! >8D Hännänheilautuksia pitää ansaita, että saa extroja! Jiihaa!
|
|
5.9.10 15:26
 -PuPPy-
|
Kisshufan, :'D
Ole hyvä vain 8> "Hännänheilautuksia pitää ansaita, että saa extroja!" <-- Mitä tarkoitat tuolla? :]
// Äsh, tyhmä minä. Hännänheilautuksia voi juu vaihtaa extroiksi, mutta niin voi myös tassujakin. Viikonhoitaja saa myös extran, kuten varmaankin tiedät [;
|
|
5.9.10 15:35
 Sahara
|
Kiitos paljon arvostelusta ja tassuista! 8> Siivous jäi seuraavaan kertaan, taisin vain unohtaa sen mainita.. Nyt kun minulla on jäänyt ostoksieni jälkeen 3 tassua 'alkurahoista' niin lisätäänkö se tuohon 60 tassuun vai onko se tuossa jo? Tässä siis ostoksia koeajalta:
Nutro Choice Adult 3 kg (kana & riisi) - 11 tassua
SolmuLuu - 3 tassua
LötköPötkö - 4 tassua
Yhteensä: 18 tassua
+ Karjalanpiirakka, mehu ja mandariini ensimmäisessä tarinassa = 9 tassua
ja sitten nyt uusia ostoksia
Venyvä TassuTalutin - 16 tassua
Hurtta KaulaPanta - 16 tassua
MiniLuut Mix 100 g - 6 tassua
Tumma Riisi 200 g - 7 tassua
TennisPallo - 3 tassua
Yhteensä 48 tassua Jää 15 tassua(?)
Tässäpä näitä nyt :] Uutta tarinaa tulee varmaankin alkuviikosta ja saatan jossain vaiheessa käyttää tuota hoitolomaketta, jos tulee kiireempää, mutta ei meillä vielä ole kokeita ja läksyjä tulee ihan sopivasti, niin itse kirjoittelen pääasiassa sitten. (--: Ja muuten, pitääkö valita huonenumero? Kun katselin noita tietoja niin siellä joillain sellainen on. Jos käy, niin meille voisi laittaa huoneen 3. (=
|
|
5.9.10 15:40
 -PuPPy-
|
Sahara, eipä mitään^ (=
Eli kyllä, sinulla olisi nyt tavallaan 90 tassua, jos et olisi ostanut vielä yhtään mitään. Uskoakseni olet laskenut nuo ostokset siis ihan oikein ja voin ne nyt vain lisätä (: (Tuntuu, että olet itse melkein paremmin perillä näistä asioista kuin minä :'D Huonenumero on nimittäin ihan hyvä juu olla valittuna.)
Hoitolomakkeella saa toki hoitaa, mutta ei sen "säästäminen" kiireisemmille viikoille kuulosta yhtään hullummalta.
|
|
5.9.10 22:01
 Kisshufan
|
-PuPPy-: Kisshufan, :'D
Ole hyvä vain 8> "Hännänheilautuksia pitää ansaita, että saa extroja!" <-- Mitä tarkoitat tuolla? :]
// Äsh, tyhmä minä. Hännänheilautuksia voi juu vaihtaa extroiksi, mutta niin voi myös tassujakin. Viikonhoitaja saa myös extran, kuten varmaankin tiedät [;
O_o Tuo tieto on mennyt ohi korvien! Voiko tassujakin vaihtaa extroiksi?! D: VOIHAN NAKKI! Luulin että niitä saa vain hännänheilautuksilla... Tyhmä minä... *huokaus* No jaa, pitää sitten Viikon Hoitajaksi pyrkiä! :'D <--- PIHI
|
|
6.9.10 06:49
 -PuPPy-
|
Kisshufan, sata tassua on extra, jos haluat vaihtaa [:
// Ja muuten. Sinä yhdellä pitkällä tarinallasi olit ViikonHoitaja ja eniten tienannut!
|
|
6.9.10 07:46
 Kisshufan
|
PuP ajattelin kyllä säästää tassuja Namin kamppeisiin ja koulutusnameihin yms. eli en nyt tassuja vaihda. Onkohan minulla edes tarpeeksi? :'D
Ja kiitos! Nytkö minä sitten sain sen extrapisteen...? ( <--- tietämätön )
//Herranjumala, minullahan on jo päälle 200 tassua o/ Ja kolme extrapistettä! Eli nyt puuttuu vain KKK -titteli! Olenpas ollut pihalla! T__T
|
|
6.9.10 13:43
 Sahara
|
Onnea Kisshufanille! (:
Minäkin yritän tällä viikolla viikonhoitaja -kilpailuun mukaan ;] Tämän päivän vielä olen kotona, mutta sitten palaan normaaliin koulurytmiin.. Mutta tarinaa kuitenkin nyt alkuviikosta tulossa 8>
|
|
6.9.10 17:32
 -PuPPy-
|
Kisshufan, hyvä kun nyt ainakin tässä vaiheessa heräät ja tajuat nuo hyvät mahdollisuutesi Namin saamiseen :'D
KKK-tittelin ehdit jopa syyskuussa vielä, jos todella haluat, mutta tulee kyllä kovin kiire. Ehtiihän sen lokakuussakin tai aiemmin, jos ennen sitä ovat muutkin valmiita :]
Sahara, sinulla voi olla hyvät mahdollisuudetkin ko. kisaan, kuten jo olet tehnyt selväksi [;
Tarinaasi odotellen.
|
|
6.9.10 21:22
 Kisshufan
|
Ajattelin kyllä lokakuuhun odotella. Nellan kanssa paremmat mahkut jos harjoitellaan paljon! En haluaisi nääs kovin montaa kertaa harjoituksen puutteessa hävitä n_n Vaikka ei Nelluskaa tottelevaisuuden puutteesta voi torua! Päin vastoin! : D
|
|
7.9.10 06:55
 -PuPPy-
|
Kisshufan, hyvä, ettet ahnehdi kuitenkaan liikaa, vaikka Namin selvästi haluaisitkin laumaanne saada (: Varmasti Nella oppii reilussa kuukaudessa asiat paljon paremmin ja varmemmin, kuin että yrittäisit ne sen päähän muutamassa viikossa sulloa!
Hännänheilautustarinaasi odotellen [ 8
|
|
7.9.10 13:58
 Crazy Angel
|
Koiranpusuja & Syksyn lehtiä
Kävelin kennelin käytävällä kohti Kion huonetta. 20, 21 ja 22, Siinä. Avasin oven ja pikkuinen hoitsuni spurttasi eteeni vauhdilla. Se jäi toljottamaan minua tassu pystyssä.
"No voi sinua. En ole pitkään aikaan käynyt hoitamassa." Hymähdin ja rapsutin mustaruskeaa karvapalleroistani korvan takaa. Se luultavasti piti siitä, koska jäikin kyhnäämään säärtäni vasten. Noh, otin pikkuisen pötkylän syliini ja se antoi minulle märän pusun. Kävelin rauhallisesti keittiöön Kion seuratessa perässäni. Se kurvasi suloisesti pienelle kupilleen ja odotti kunnes kaadoin sen kuppiin papanoita. Annoin sille luvan ja se ryntäsi hotkimaan ruokaansa. jatkuu...
|
|
7.9.10 16:32
 Moonwalker
|
Puppy: Olisi kai aikani ilmoittaa... Minulle tulee pian siirto sijaisperheestäni perhekeskukseen, joten en tiedä, miten on netin aika. Ei tietoa, koska menen. Omia koneita ei voi käyttää, sillä kukahan nyt menisi ja minne...
|
|
8.9.10 06:54
 -PuPPy-
|
Crazy Angel, tarinasi on ilmeisesti kesken? (:
Arvostelen sen valmiina.
Moonwalker, hmm.
Kirjoittele sitten kun ehdit, sillä enhän minäkään osaa tuollaista tilannetta sen tarkemmin selvittää. Jos kuitenkin menee kauan ettet pääse, niin saisitko vaikka Miamin kautta laitettua välillä viestiä kuulumisista ja ajatuksistasi, aiotko palata/voitko palata (eli pääsetkö vielä koneelle)? : )
|
|
8.9.10 14:52
 Moonwalker
|
Puppy: Yleensä perhekodeissa on sellainen yhteinen kone, jossa on langallinen verkko, etteivät lapset itse menisi mille sattuu nettisivuille. Sain juuri äsken tiedon, että muutan Kurikkaan perhekotiin, ja menen sinne lokakuussa syyslomaviikolla.
|
|
8.9.10 18:22
 -PuPPy-
|
Moonwalker, oukhei (:
Kiva, jos pääset sittenkin katsomaan aina välillä nelitassuisiasi^
|
|
9.9.10 18:51
 -PuPPy-
|
Leppälaakson agilitykisat 2.10.2010
Syksyn viima viipottaa kirpeänä kuonojen edestä, vaan ei saa liikuntaintoilua loppumaan! Tervetuloa Leppälaakson agilitykisoihin 2.10.10. Kilpailun järjestävät yhteistyössä Kennel Choco Puppiesin Ja Koirahoitola Leskenlehden ylläpitäjät. Ulkokentällä järjestettävä kilpailupaikka sijaitsee noin 70 kilometrin päässä Leskenlehdestä ja 40 kilometrin päässä Chocosta. Ilmaisella bussikuljetuksella pääsee helposti kilpailupaikalle koirienkin kanssa.
Kaikki osallistujat kisaavat aluksi 1-luokassa.
Minit aloittavat kisaamisen noin kello 11.oo tuomarina Eini Toikkala.
Midit aloittavat kisaamisen noin kello 13.oo tuomarina Markku Salo.
Maksit aloittavat kello 15.oo paikkeilla, ja tuomari on Hanna Sarvela.
Osallistumismaksu on 30 leskenlehteä/tassua yhdeltä koiralta. Koiran täytyy olla myös rekisteröity, tunnusmerkitty ja rokotusten pitää olla kunnossa.
Ilmoittautumislomake
Koiran nimi:
Kilpailuluokka:
[] mini
[] medi
[] maksi
Osallistumisaikaa on 25.9.2010 asti!
|
|
9.9.10 19:57
 Sahara
|
Minä voisin osallistua agilitykisoihin, mutta pitää ensin rekisteröidä ja tunnusmerkitä koira. Sitten ilmoitan Cassien tuonne^ Vielä on treenausaikaa, niin eiköhän me ehditä harjoitella. Nyt keskellä olevassa tarinassa en vielä ehdi, mutta seuraavassa sitten (=
Mukavaa, kun järjestetään tuommoisia piristyksiä ja näin. Tarina muuten valmistuu viikonloppuun mennessä, se on nyt jossain puolessa välissä menossa. 8>
|
|
10.9.10 06:52
 -PuPPy-
|
Sahara, kuulostaa ihan kivalta^ [:
Tietenkään mitään ihan huipputuloksia ei ehkä kannatakaan odottaa, mutta saattehan te tuosta todella hyvää harjoitusta tuleviin tilanteisiin. En siis näkisi, että myöskään menetätte mitään, joten rohkeasti mukaan vain (:
|
|
10.9.10 15:49
 Kettukarkki
|
ostaisin
Pedigree Adult 3kg 11 tassua, perus talutushihna 10 tassua (musta) ja kaulapanta 6 tassua (musta) yhteensä 27 tassua
|
|
10.9.10 16:46
 Crazy Angel
|
Rekisteroimään Kioliinia luultavasti tämän tarinan (keskeneräisen)(sorisorisori unohin laittaa tyhmä minä  Eikös minulla ole se joku ilmainen osallistuminen. Ajattelin Kioliinin tuonne agility kisoihin??
|
|
10.9.10 16:51
 Crazy Angel
|
Tai no vaautsi! Olenkin siruttanut tuon herran. On mennyt sulta varmaan vähän ohi???
Löytyi tuolta piitkältä.
Leikkiä, hoitajan kidutusta ja oppimista
Astuin sisään Chocon puisesta tummasta ovesta. Kävelin Infon luo, jossa ystävällinen info-neiti järjesteli koiria aakkosjärjestykseen. Pyysin häneltä Kion huoneen avainta. Hän avasi puisen kaapin jossa säilytettiin koirien avaimia. Hän antoi minulle mustan avaimen jossa luki kultaisella tekstillä Kio ja sen alla 22. Se oli huoneen numero. Kävelin pitkän käytävän päähän ja käännyin oikealle. Siinä se sitten olikin. Kaunis ovi jossa luki kultaisin kirjaimin: Kio ja niinkuin avaimessakin sen alla 22. Avasin oven ja pieni musta pötkylä pyörähti jalkoihini. Astuin huoneeseen. Istuin ruskealle sohvalle ja pikku Kio hyppäsi korkean loikan syliini. Avasin sanomalehden, joka oli edessäni pöydällä. Lukaisin sen nopeasti, ennen kuin ruokin Kio pojan. Otin sen pentuhihnan ja pannan ja puin ne sille. Koira tökkäsi pienen kuononsa pannasta läpi ja minä laitoin sen kiinni.Otin huoneen avaimen mukaan ja lähdimme pihalle. Kio otti maasta kepin ja alkoi juosta keppi suussa ympäriinsä (meijän koira tekee välillä niin). Juoksin sen perässä ja meillä oli oikein hauskaa. Kävimme pikku lenkin ja jäimme vähäksi aikaa metsään juoksemaan. Pomppasin varmaan metrin ilmaan kun huomasin edessämme kyyn. Käärmeen, se oli varmaan juuri herännyt ja lekotteli auringossa. Hoitsuni murisi sille. OIin lukenut lehdestä, että näin alkukeväästä ne olivat vielä hiukan hitaita joten otin Kion nopeasti syliin ja juoksin sisään kenneliin. Sitten olikin jo aika lähteä sirutukseen. Pesin koiran sen shampoolla ja kuivasin hiusten kuivaajalla. Sitten tilasin taksin ja otin Kion syliin. Kannoin sen autoon ja ystävällinen taksikuski antoi minun pitää koiraa lattialla. Eläinlääkärillä istuin tuoliin ja otin pikkuisen syliin. Hetken päästä ovi aukesi ja eläinlääkäri pyysi meidät sisään. Pitelin Kioa kiinni kun lääkäri työnsi sirun sen nahan alle. "Sen ei pitäisi sattua." ajattelin ja sitten se olikin jo ohi. Paperit tulisivat ajallaan. Palasimme kennelille ja vein Kion huoneeseensa. Hoidin sen kuntoon ja lähdin kotiin. Valmis! Vihdoinkin! //otin Kion sirun tuossa. Miinustaisitko sen tassuistani? Kun nyt pitäisi riittää se Extran vaihdon ansiosta. Pääsee Kiokin näyttelyyn...
///hoijaa sekosi niin jouduin tekeen aika monen mutkan kautta tän en jaksa selittää kaikkee mutta valmis
|