Kennel Pehmotassu

Täällä hoidetaan kaneja, kissoja, hamstereita ja koiria. Tervetuloa!

Viestejä116
Kuvia48
Jäseniä13
Keski-ikä11v.

Tämä kerho on Avoin.Voit osallistu kerhon toimintaan liittymällä sen jäseneksi.

Liity tähän kerhoon

1 2 seuraava >>

Tervetuloa!

Tervetuloa Kennel Pehmotassuun! Täällä hoidetaan kaikenlaisia pikku karva turreja!
Jos vaikka pidät kaneista, niin täällä voit hoitaa niitä kertomalla tarinoita yhteisestä päivästänne! Koiria rakastavat voivat hoitaa myös koiria ja kissa ja hamsteri rakkat myös!

Säännöt:
-Älä missään nimessä rääkkää hoidokkiasi
-Kirjoita pitkiä tarinoita, vähintään 14 riviä pitkiä
-Ole kaikille ystävällinen
-Ilmoita, jos et pääse kenneliin yli kuukauteen
-PIDÄ HAUSKAA

Siinä olivat sitten ne säännöt, joten siirrytäänpä itse kenneliin:

Mikä paikka tämä on?
Tämä on virtuaalinen kenneli, jossa hoidetaan koiria, kissoja, kaneja tai hamstereita. Kirjoitat vain Hoitotarinat kessaan, mitä olet tehnyt hoidokkisi kanssa.Tarinoita saisi tulla vähintään kerran 3 viikossa, paitsi jos olet lomalla tai et vaan muuten pääse.Ilmoita kuitenkin, jos olet lomalla jne...Raha on täällä Pehmotassu, lyhennetään PT. Kaikilla on aluksi 30 PT. Pehmotassuja saa tarinoista ja kilpailuista. Eläimet löytyvät kuvagalleriasta, ja muista katsoa myös toinen sivukin sieltä
Liityin!!
Valitettavasti olen monissa kaohoitoloissa, joten minulla ei ole aikaa tähän =(
Minulla ei valitettavasti ole aikaa ):
Liityin, kiitos kutsusta (:
Liityin mut eroon heti koska Kitty Pehmotassua ei näy! SORI KITTY MUT MIKSET KÄYNY TÄÄL!! JA MISSÄ NE PIRSKATIN ELÄIMET ON??

Olen pahoillani!!!

Anteeksi, hyvät hoitajat.Minulla on ollut kiireitä, joten en ole päässyt tulemaan. Eläimet löytyvät kuvagalleriasta.
Ai siältä ne varataan?
Miä tahdon Nikin koirakseni!
Todella suloinen ^
Detris, selvä, lisään sut hoitajaks!!! :D
ps. nikki on todellakin hyvin suloinen, niinkuin kaikki muutkin hoidokit
Niinniin (:
Ja kiitoksia Nickistä, rakastan sitä jo nyt x)
Hyvä niin! Seki varmasti jo sua!!! :heart: :heart: :heart:
Liityin takas ja saako tääl kaks hoidokkii? Mut kumminki otan Maukun ja jos saa kaks nii otan vielä Emilynki!!! ;) :wave:
TOOOSI KIVA, ETTÄ PALASIT! Saat Maukun ja Emilynkin, sillä lisään juuri lisää eläimiä, joten kyllä sinulle riittää kaksikin hoidokkia :D :D :D :D :D
Minkä huoneen muuten ottaisit??? :)
Ottaisin kissalleni huoneen 2 ja hamsterilleni huoneen 1
Selväpyy!!! :D
Liityin ja tutkiskelen hieman ensin ennenkuin teen mitään lopullista päätöstä (:
oukei =)
Saisinko hoitaa Tupsua? Huone yksi? :heart: :heart:
Saat huoneen ja koirankin! Tervetuloa hoitajaksi! :heart: :heart: :heart: =) =) :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Saisinko hoitaa Janinaa? Ja saisinko huoneen 1, kanien huoneista? :heart:
Liityin mut mistä löydän eläimet?
Haluaisin huoneen 1 ja missen
Selvä ja tervetuloa hoitajaksi! :D

1 2 seuraava >>

Hae

Jäsenet kartalla

mainokset