Cesha ja minä kohtaamme
Oli hyvin kaunis aamu...Kävelin alakertaan ja menin keittiöön, jossa vanhempani ja isovanhempani olivat syömässä aamiaista.
-Mitä mummo ja pappa täällä tekevät? kysyin hämmentyneenä.
-Tulivat illalla, kun nukuit, ja heillä on sinulle pieni yllätys, äiti sanoi ja hymyili ovelasti.
-Yllätyksemme on, pappani aloitti.
- Että olemme varanneet sinulle ikioman koiran, mummoni kertoi ja hymyili salaperäisesti.
-Vai muka pieni yllätys, äiti!! huusin innoissani.
-Se on sinulle syntymäpäivälahja, pappani sanoi.
-Syntymäpäivälahja? kysyin hämmentyneenä.
-Niin. Etkö muista, että sinulla on tänään syntymäpäivät? isä kysyi ja kutristi kulmiaan.
-En! Onko minulla tänään syntymäpäivät!? ksyin vieläkin hämmentyneempänä.
-Vai että sillälailla, mummo totesi, ja jatkoi sanomalehdenlukemista.
-Jippii! huudahdin ja tein voileivän. Hotkin voileivän nopeammin kuin koskaan, ja menin pukemaan.
Puin vaaleanpunaisen hupparin, vaaleanpunaiset sukat, ja farkut.
Kun olin pukenut, menin vessaan pesemään hampaita. Pesin hampaat todella nopeasti, ja juoksin eteiseen. Puin eteisessä tuulitakin ja mustat lenkkarini.
Sitten juoksin suoraan ~Kennel Snow Dogs~:sin portille. Vaikka kennel olikin aika kaukana, pääsin sinne nopeasti koska juoksin niin kovaa kun ikinä pystyin.
Kun olin lopulta perillä, kysyin hoitajalta $andiocalta, mikä on Cesan huone, ja hän vei minut Cesan luo.
-Voi kuinka suloinen!! huudahdin onnessani.
-Jokin kerta ostan sinulle hienon pannan ja jonkun lelun! lisäsin innoissani.
$andioca vain hymyili ja lähti. Leikin hetkisen Ceshan kanssa ennenkuin otin sen syliini ja sanoin:
-Olet maailman paras koira ikinä! Ja myös paras syntymäpäivälahja ikinä! sanoin ja nauroin.
-Anteeksi, kun en kerennyt leikkiä kanssasi enempää, sanoin ennenkuin lähdin.
Kun olin sanonut tämän Ceshalle, lähdin ulos ja sanoin $andiocalle:
- Nähdään huomenna!
- Nähdään vain! $andioca vastasi.
Menin portille ja lähdin. Juoksin koko matkan kotiin. Kun vihdoin olin kotona, juoksin portaat ylös sisälle ja kerroin kaiken perheelleni. Katsoin vielä telkkaria mummon kanssa vähän aikaa ennen ruokaa. Kun olin syönnyt, menin sänkyyn ja kerroin äidille vielä kerran kaiken mitä olimme Ceshan kanssa tehneet, ennenkuin nukahdin, ja näin unta kaikesta mitä oli tänään tapahtunut...