Kirjaudu Koululaiseen Unohtuiko salasana? Ei tunnuksia koululaiseen? Luo tunnus

~Kennel Snow Dogs~

Kuljet lumista polkua. Näet koiran, valkoisen kuin lumi. Koira juoksee pois haukkuen iloisesti. Hämmennyt, ja sitten näet sen, pienet ja hennot lumihiutaleet peittävät pienten ja suurten koirien tassunjäljet. Olet innoissasi ja seuraat näitä jälkiä. Pian huomaat että saavut kenneliin nimeltä: ~Kennel Snow Dogs~.

Viestejä72
Kuvia0
Jäseniä6
Keski-ikä11v.

Tämä kerho on Avoin.Voit osallistu kerhon toimintaan liittymällä sen jäseneksi.

Liity tähän kerhoon

<< edellinen 1 2 3

Juuh, En muistanut kirjoittaessani sitä... ('=
Kiitos!
Kaikki! Voin sanoa että nyt kun pentumme nukkuu ehdin juuri koneelle. Voin sanoa että Muru on ihana! Kun koirulimme herää, mennään tutustumaan sen kanssa takapihaan.. (:
DiDa: Kiitos onnitteluista! Stellakin lähettää Vikille ja Lilolle iloiset terveiset! Tuo profiilikuvan koira ei tosiaan ole cavalier, vaan chihuahua. Jos olet kiinnostunut cavoista, niin tietoa rodusta löydät sen rotuyhdistyksestä. Laitan tuohon linkin cavalieryhdistykseen. ----> http://www.cavalieryhdistys.com/
Emilica, muuten, minkä värin koiranne on? Blenheim, tricolour, black & tan vai ruby?
Emilica Voisitko lähettää Stellasta jotain kuvia tänne koululaiseen? : D
DiDa ja Emilica, kyllähän se minustakin olisi kivaa. Olisi kiva nähdä Stella, edes kuvassa.
HUOMIO KAIKKI!! Snow Dogsiin tulee lisää koiria tässä piakkoin. (: Ja tavaroitakin voi tulla lisää.. (: Joten kannattaa katsella hieman.

Kutsu jäseniä-kilpailu

Korvat hörölle ja häntä heilumaan! Nyt hoitajilla on tilaisuus kutsua lisää aktiivisia jäseniä kenneliimme. Se, kuka on kutsunut eniten jäseniä, saa 25 Lumihiutaletta. Nyt kaikki ilmoittautumaan! Ilmottautuneet:
Olen pahoillani mutta aikani ei valitettavasti riitä tähän kenneliin.
mutta voin kuitenkin olla tässä kennelissä jäsen :)
$andioca: Osallistun kilpailuun!
DiDa / $andioca : Stella on väriltään blenheim, eli valkoisella pohjalla kastanjanruskeita läiskiä. Kuvia... Enpä tiedä. Meillä ei ole sitä piuhaa jolla niitä kuvia siirretään koneelle. Olen pahoillani, mutta kuvien laitto ei tähän hätään onnistu.
Olen tooodella pahoillani kun erosin!! Pikku hoidokkini joutui varmasti kärsimään kun olin pois!! :'''((
OOOLEN PAHOILLANI!! KIRJOITAN TARINANI MAHDOLLISIMMANPIAN VALMIIKSI!!

Cesha ja minä kohtaamme

Oli hyvin kaunis aamu...Kävelin alakertaan ja menin keittiöön, jossa vanhempani ja isovanhempani olivat syömässä aamiaista.
-Mitä mummo ja pappa täällä tekevät? kysyin hämmentyneenä.
-Tulivat illalla, kun nukuit, ja heillä on sinulle pieni yllätys, äiti sanoi ja hymyili ovelasti.
-Yllätyksemme on, pappani aloitti.
- Että olemme varanneet sinulle ikioman koiran, mummoni kertoi ja hymyili salaperäisesti.
-Vai muka pieni yllätys, äiti!! huusin innoissani.
-Se on sinulle syntymäpäivälahja, pappani sanoi.
-Syntymäpäivälahja? kysyin hämmentyneenä.
-Niin. Etkö muista, että sinulla on tänään syntymäpäivät? isä kysyi ja kutristi kulmiaan.
-En! Onko minulla tänään syntymäpäivät!? ksyin vieläkin hämmentyneempänä.
-Vai että sillälailla, mummo totesi, ja jatkoi sanomalehdenlukemista.
-Jippii! huudahdin ja tein voileivän. Hotkin voileivän nopeammin kuin koskaan, ja menin pukemaan.
Puin vaaleanpunaisen hupparin, vaaleanpunaiset sukat, ja farkut.
Kun olin pukenut, menin vessaan pesemään hampaita. Pesin hampaat todella nopeasti, ja juoksin eteiseen. Puin eteisessä tuulitakin ja mustat lenkkarini.
Sitten juoksin suoraan ~Kennel Snow Dogs~:sin portille. Vaikka kennel olikin aika kaukana, pääsin sinne nopeasti koska juoksin niin kovaa kun ikinä pystyin.
Kun olin lopulta perillä, kysyin hoitajalta $andiocalta, mikä on Cesan huone, ja hän vei minut Cesan luo.
-Voi kuinka suloinen!! huudahdin onnessani.
-Jokin kerta ostan sinulle hienon pannan ja jonkun lelun! lisäsin innoissani.
$andioca vain hymyili ja lähti. Leikin hetkisen Ceshan kanssa ennenkuin otin sen syliini ja sanoin:
-Olet maailman paras koira ikinä! Ja myös paras syntymäpäivälahja ikinä! sanoin ja nauroin.
-Anteeksi, kun en kerennyt leikkiä kanssasi enempää, sanoin ennenkuin lähdin.
Kun olin sanonut tämän Ceshalle, lähdin ulos ja sanoin $andiocalle:
- Nähdään huomenna!
- Nähdään vain! $andioca vastasi.

Menin portille ja lähdin. Juoksin koko matkan kotiin. Kun vihdoin olin kotona, juoksin portaat ylös sisälle ja kerroin kaiken perheelleni. Katsoin vielä telkkaria mummon kanssa vähän aikaa ennen ruokaa. Kun olin syönnyt, menin sänkyyn ja kerroin äidille vielä kerran kaiken mitä olimme Ceshan kanssa tehneet, ennenkuin nukahdin, ja näin unta kaikesta mitä oli tänään tapahtunut...
Anteeksi näin lyhyt tarina... :ashamed:
P.s
Ottaisin huoneen 20!

Hei!

Saisinko vapaata n.2-3 päiv.?
Syyn saat selville, kun luet viestini ~Koirahoitola Manteli~:sta.

EN TARVITSEKKAAN, SILLÄ TOIVUIN JO!!
Eikö kukaan käy täällä? :""((
Tarinaanikaan ei ole vielä arvosteltu, vaikka siitä on jo kauan aikaa, kun kirjoitin sen. :"o
Sorry! Olen ollut aika epäaktiivinen, mutta tarinaa pyrin jatkamaan mahdollisimman pian!
Vihdoinkin joku tulee tänne. ;3
Minulla ei valitettavasti ole aikaa tälle kennelille, joten lähden!
HEIPPA!!
Emilica, hyvä ;D
$andiocakin on näköjään lähtenyt. 8< Mutta toivon mukaan hän joskus vielä palaa, ja nyt lupaan minä käydä täällä ja arvostella teidän tarinanne.

Emilianna, voi harmi 8<
Ja nyt minä aion kyllä käydä täällä...
En oikein nyt tiedä, onko tämä kerho lopettamassa vai mitä; ainakaan $andiocaa ei täällä enää näy, eikä kukaan hoida hauvaansa... Minä voin kyllä pyörittää tätä, jos haluatte jatkaa tämän kanssa.

<< edellinen 1 2 3

Hae

Jäsenet kartalla

mainokset
Otavamedia Oy Maistraatinportti 1 00015 OTAVAMEDIA

Tilaajapalvelu

puh: (09) 156 665, fax: (09) 156 6511

Aukioloajat: ma-to 8-17, pe 8-16

Verkkopalvelut:
Alibi
Anna
Deko