|
25.1.12 16:41
 sinappipurkki
|
sinappipurkki
- Mennäänkö kotiin, ennenkuin tulee hämärämpää? sanon ja katselen taivaalle.
|
|
14.2.12 21:12
 nellu
|
nellu
Puhelen hiljaa arabiorilleni, mutta keskeytän hetkeksi. -Juu.. Mennään.. Kiinitän riimun arabilleni ja siihen narun ja kipuan sinappipurkin taakse. -Valmis!
|
|
16.2.12 17:44
 sinappipurkki
|
sinappipurkki
- Hyvä! sanon ja käännän komistuksen ympäri (en kuitenkään YMPÄRI xD) - Rauhallisessa käynnissä ainakin näin aluksi, anoin ja pidin toista kättäni jalallani lepuuttamassa.
|
|
17.2.12 18:08
 nellu
|
Silver
Karva on hiuman likainen, ei kiiltävä ja valkoinen, kuten yleensä. Hörähtää ja lähtee rauhallisesti kävelemään Slyn vieressä. Ei laita painoa yhdelle jalalleen, mutta ylväs asento ja aina urhea asenne ovat tallella. Pää on ylväästi ylhäällä ja kaula arabimaisesti kaarteella. Häntäkin on nostettu upeasti täydentämään ulkonäköä.
|
|
19.2.12 12:17
 sinappipurkki
|
sinappipurkki
Katsahdan Silveriä ja naurahdan: - Ei tässä näyttelyyn olla menossa, Silver!!
|
|
19.2.12 14:08
 nellu
|
Silver
Hirnahtaa leikkisän ylpeilevästi ja ravistelee päätään pärskätäen kuin sanoen: Mistäs tiedät? Nostaa toista etukavioaan vähän ylemmäs maasta ja se saa asennon näyttämään hetkellisesti entistäkin ylväämmältä. Katsahtaa ylpeästi, mutta leikkimielisesti tyttöä ja pärskähtää. "Enkös olekin upea?"
|
|
23.2.12 18:27
 sinappipurkki
|
siannappipurkki
- Jo on komea poitsu!! vstaan kuin hevosen kysymykseen hymyillen ja jatkan matkaa. Pian olemmekin perillä, turvallisen tien ylityksen jälkeen(?)
|
|
3.3.12 14:25
 Lajka II
|
Lajka II
Olin rapsuttamassa Calea joka katsoiminua rennosti. Se höristi korviaan kuullessaan tyttöjen puhuvan kun he ilmestyivät pian talliin(?).
-Hei! Olen Lajka II. Sanokaa vaan Laka! Tässä on hevoseni Cale, Sanoin innoissani ja heilautin vaaleat pompulalla olevat hiukset olkani taakse.
Ratsastushousuni olivat ihan turpeessa. olin putsannut Calen karsinan ja samalla olin kaatunut turvekasaan. Cale työnsi turpansa karsinan ovesta ulos tervehtiäkseen vieraita.
|
|
3.3.12 15:17
 sinappipurkki
|
sinappipurkki
- Öh.. hei! oot uusi täällä? Mä oon sinappipurkki, kutsutaan kavereitten kesken sinapiks vaa.. sanon vähän ujosti tytölle. - Hieno hevonen sulla on ainakin! jatkan ja kävelen lähemmäs kaksikkoa. - Mullakin on hevonen, tää tässä, Sly. Sanan ja näytän perässäni tulevaa kiltin näköistä andalusianhevostani. - Eiks ookkin kivaa kun tuli uus kamu taas sullekkin, Sly?? kysyn ja taputan tuota vahvalla kädellä.
|
|
5.3.12 18:02
 Lajka II
|
”Laka”
"Kiitti." Sanoin ja kävelin ulos karsinasta.Kosketin kauniin andalusialaisen karvaa ja etenin hiljaa mutta varmasti takajalkoihin asti. Silitin hevosen turpaa hellästi ja siirsin suitset olaltani käteen jotta voisin laittaa Calen pään niihin. Hymyilin sinapille ja kerroin lopulta. "Olen lähdössä ratsastamaan ilman satulaa koska ssatulahuopa on likainen. Tässä tulee pelkkiä mustelmia."
|
|
6.3.12 17:29
 sinappipurkki
|
sinappi
- Aijjaa! me tultiin just nellun kaa karkulaista jahtaamasta! Nellu saattaa olla vielä tuolla ulkona katsomassa varmaankin Silverinsä jalkaa. Se satutti sen autoon törmätessä, kun karkas varmaan mustiksena.. ?? selitän nopsasti ja osoitan äkkiä ovensuulle. - Voinko mäkin tulla mukaan ratsastaan? Jotain rauhallista ainakin mulle ja Slylle, kun tää on juossut pari kilsaa jo. Aika rankkaa. Et jos me tultais perässä, verryttelemässä? kysyn kohta tytöltä, jo sen paremmin tuntien.
|
|
6.3.12 17:32
 sinappipurkki
|
Sly
- Hörhh! hörähtää kun tuntee lämpimän käden valuvan kroppaansa pitkin. Se tuntuu mukavalta ja rentouttavalta. Nostaa kohta kaikkia jalkojaan vuorotellen hetken. Haluaa jotain tekemistä ja kuuleekin juuri puhuttavan ratsastuksesta hirnahtaa iloisesti ja heilauttaa vauhdikkaasti päänsä ylös ja alas.
|
|
18.3.12 22:06
 nellu
|
nellu
Talutan ontuvan arabiorini tallin hämärään. Se tervehtii kimakasti uutta hevosta. Hymyilen vaisusti tytölle, mutta päätän, että esittäytyisin myöhemmin. Putsaan ensin Silverin takajalassa olevan haavan ja harjaan hevosesta hiet ja lian pois. Onneksi ei käynyt pahemmin.. ajattelen taluttaessani arabiani karsinaansa. Karsina on onneksi siistissä kunnossa.
Silver
Ori kävelee ylväästi ja kiltisti omistajansa talutuksessa karsinaansa. Tervehti jo iloisesti uutta hevostuttavaansa ja on kääntänyt korvat hevosystäviensä suuntaan ja kuuntelee tarkkaavaisena.
|
|
20.3.12 17:14
 Husky Face
|
sinappi
- Heh! naurahdan pirteän oloiselle orille, vaikkei se varmastikaan ole niin pirteä sen juoksun jälkeen miltä näyttää. Päätän itsekin viedä Slyn harjattavaksi ja pesen sen jalat samalla. En jaksanut koko hevosta pesemään. Vain jalat. Sitten kuivasin ne ja viimeistelin kammalla ruunani harjan. - Valmis! tokaisin ja talutin hevosen karsinaansa.
|
|
20.3.12 21:03
 nellu
|
nellu
puhdistan haavat ja alan harjata Silveriä. Vetelen hiet sen karvapeitteen pinnalta hikiviilalla ja pyyhin hovosta kostealla, suurella sienellä. Pienemmällä puhdistan turvan ja silmän ympärykset. Kohta se näyttää melkeimpä näyttely kelpoiselta, jos ruhjeutunutta jalkaa, johon sidon siteen, ei lasketa mukaan.
|
|
21.3.12 17:56
 Husky Face
|
sinappi
- Hieno, tuo sinun Silverisi! kehun nellun työtä. Katson sitten omaa
hevostani, joka ei kummoiselta näytäkään, verrattuna Silveriin.
|
|
21.3.12 21:39
 nellu
|
nellu
-Kiitos! On sinullakin hieno poni! kehun takaisin ja kurkistan ulos tallin ikkunasta. -Mutta katsos Peanutia!! Kamalaa!! Mutakelit ja räntäloskat ei kyllä ole kivoja!
|
|
27.3.12 17:39
 Husky Face
|
sinappi
- Kröhöm, jos saan korjata! Sly ei ole poni... Se on edelleenkin andalusi... korjaan ja taputan hevostani. - Et ole mikään pullea poni, oi komistukseni! lässytän sille ja silittelen sen turpaa. Kohta käväisen katsomassa ikkunasta sitä Peanutia. - Jaa-a! Pesun tarpeessako?
|