Kirjaudu Koululaiseen Unohtuiko salasana? Ei tunnuksia koululaiseen? Luo tunnus

Harrastuksena liikunta

Luokkamme oppilaat harrastavat monia eri liikuntalajeja. Kokemusta löytyy niin yksilö- kun joukkuelajeissa. Lajeistamme mainittakoon pesäpallo, jalkapallo, lentopallo, motocross, esteratsastus, suunnistus ja yleisurheilun eri lajit. Useat oppilaat harrastavat liikuntaa myös kilpailutasolla. Toivomme kerhomme toimivan virikkeenä ja innostuksen lähte...

Viestejä62
Kuvia10
Jäseniä19
Keski-ikä15v.

Tämä kerho on Avoin.Voit osallistu kerhon toimintaan liittymällä sen jäseneksi.

Liity tähän kerhoon

Mikä on lempi harrastuksesi?

Minä tykkään lasketella ja laskettelen paljon Jalasjärven rinteessä.Harrastan myös pesäpalloa, lentopalloa, Han Mo Doa, tennistä ja sählyä =) =)

-Santeri-

Lempiharrastukseni:

Mun lempiharrastukseni on pesäpallo, tietenkin :D Harrastan myös paljon muutakin.

~Eveliina

lempiharrastukset

Lempi harrastukseni on pesäpallo. Ja tykkään harrastaa myös paljon muuta. :)

-tiia-maria-

ei ollee

Ei oo lempiharrastusta.. sori :DDD

-Tiina-

voimistelu

Tykkään tosi paljon rytmisestävoimistelususta.

Lemppari harrastus

Tykkään eniten laskettelusta se on mukavaa. :D

Moi Reetta!

Voimisteletko jossain seurassa? Oletteko olleet rytmisen voimistelun kisoissa?

Lempi harrastukseni

Joukkuevoimistelu on lempiharrastukseni ja tykkään siitä tosi paljon.
Joukkueemme nimi on Ametriini. :)
Tykkään myös todella paljon pianon soitosta. Olen harrastanut pianon soittoa viisi vuotta, ja toivon että kuudes vuosi lähtisi pian rullaamaan, mutta ei ole vielä ollut ilmoituksia pianotuntien alusta. :)
~Kaísa

Liksaamaan!!

Itse en harrasta mitään liksaan liittyvää harrastusta, mutta pidän itsestäni muuten hyvää huolta liikkumalla vapaa-ajalla. Sen takia en ehkä ole missään joukkueessa tai ryhmässä, koska oli pari vuotta sitten liikuntakielto polven takia ja silloin olin juuri innostunut aloittamaan kaikkia mahdollisia liikunta harrastuksia, mutta nyt kun on taas saanut ei oo oikein innostanu ja mulla on muutenkin niin paljon harrastuksia, että ei oikein ehdi alottaa mitään uutta. Aion kuitenkin pitää loppuelämäni itseni hyvässä kunnossa =) Eikuin vaan liikkumaan =)
Jenny

Lempi harrastukset!

Minä harrastan motocrossia ja laskettelua käyn laskettelemassa Jalasjärvellä.Pelaan myös sählyä. =) Markus

i like .

Ylivoimasesti futis o se lemppari,vaikke siin nii
hirvee hyvä ookkaa(= olisha sitä iha jees ruveta
harrastaa iha vakituisestikki .
-anilllll .

lempi harrastus

Mulla on monta hyvää harrastust, jos niistä paras pitää valita niin SÄHLY
-Perttu-

liikunta

minun lempi harrastukseni on motocross :) Joel

Pesis<33333333333333333

Pesis on mun mielestä paras urheilulaji. Siinä on monen laisija lajeja joita on yhdistetty. Pidän myös juoksusta ja soitan pianoa. Pianoa olen soittanu noin 4-5 vuotta :laugh: :laugh: :kieh: :kieh:

ratsastus

Mä rakastan ratsastusta, se ei ole oikeastaan mun harrastus, vaan elämäntapa. harrastan oikeastaan kilpaesteratsastusta :heart:

:D

Harrastan myös yleisurheilua:)))))))))))))))

pesäpallo <3

se on yylivoimaisesti paras urheilulaji. :) Harrastan myös monia muitakin harrastuksia, soitan viulua ja pianoa. onneksi täällä saa ja pystyy harrastaa erilaisia asioita :))

~Eveliina

:)

pesis ei oo lempiharrastukseni, mutta pesis on silti ihan kivaa. =)

lempi harrastus<3

harrastan ratsastusta, se on paras laji =) harrastan myös yleisurheilua =)
mun lempiharrastus on tanssi
Mun lempi harrastus on alppihiihto(eli siis pujottelu, suurpujettelu ja superG)!Seon ihan paras laji ja muutenki laskettelu on ihanaa paitsi kivempaa on alppihiihto kosk siin on enemmän haastetta. Mä harrastan myös karatee. =)
Pesis tietty : D Koululla pyörii musakerho niin siinä käyn, ja viulua olen soittanut 4-5 vuotta.
Itse soitan kitaraa ja ajan motocrossia

ja tota

kuka muu ajaa motocrossia??

Hae

Jäsenet kartalla

mainokset
Otavamedia Oy Maistraatinportti 1 00015 OTAVAMEDIA

Tilaajapalvelu

puh: (09) 156 665, fax: (09) 156 6511

Aukioloajat: ma-to 8-17, pe 8-16

Verkkopalvelut:
Alibi