Kirjaudu Koululaiseen Unohtuiko salasana? Ei tunnuksia koululaiseen? Luo tunnus

~kennel karvakamu~

On kamuja karvaisia kaikkialla isot sekä pienet karvakuonot toivottavat sinut lämpimästi tervetulleiksi ~kennel karvakamuun~ kennel on aloittanut toiminnan 2011 vuoden alkupuolella ja olet lämpimästi tervetullut hoitamaan pieniä sekä isoja koiriamme…!

Viestejä94
Kuvia0
Jäseniä8
Keski-ikä11v.

Tämä kerho on Avoin.Voit osallistu kerhon toimintaan liittymällä sen jäseneksi.

Liity tähän kerhoon

<< edellinen 1 2 3 4

GERPPULI tarinan arvostelu tulee piakkoin. :D
=)
millon...
Nallun korvaan ei kuulosta yhtään sen paremmalta että "Osan keksin itse". Rose keramiikkakuppi on omaa keksintöäni, samoin metallic-kuppi. Näiden lisäksi myöskin Summer Color - sarjan sekä Whitout Hands-hihnan haluan pois tuolta, koska ne olen keksinyt itse.
ei tuo minustakaan oikein kivalta kuullosta! No voin vaihtaa niiden nimet mutta kaupassa olen nähnyt keramiikkakuppeja! :/ ja miten niin "Nallun korvaan se ei kuullosta yhtään paremmalta" ja olisi mukava jos et puhuisi tästä asiasta enää. kiitos . Sillä se rupeaa ärsyttämään minua.
teen tarinan kohta

Kevään merkkejä osa 1/2

Olin ottanut Jälleen Sipin ulos ja seisoin kennelin pihassa. Aioin lähteä agilitikentälle.
-Voi ei! Alkaa sataa! Emme pääse agilitikentälle. Sipi katsahti minuun ja kiskaisi hihnasta kohti metsää.
-Mitä? Haluatko, että menemme metsään? Ei tule kuuloonkaan! huudahdin Sipille. Sitten tulin ajatelleeksi, että voisimme mennä kotiini Miisan luo.
En ole millään jaksanut käydä koululaisessa... Niin en ole arvostellu tarinaasi. Gerppuli

saisinko Jerryn??
Saat NuUsKuTtAjA ja muuten tuun maanantaina kouluun.
En tiedä onko tätä kerhoa enää olemassa mutta poistan profiilini kaikki en jaksa enkä enää tykkää koululaisesta!!!!!!!!!!!
Mikss ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !! ! ! ! ! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 :'(
Kaikki jotka oli tässä kerhossa vois liittyy ~Kennel Dog Cereal~: iin.
eli nyt kun Retta_00 on lopannu nii jos me halutaan jatkaa nii mie ja GERPPULI voisimme olla ylläpitäjiä tässäkerhossa.
oisko hyvä vai paha idea ? ai miks GERPPULI ? Siksi koska hän on aika aktiivinen
Ei paha idea! Sopii mulle!! Tää kerho ei lopeta!

MOI!!!

Moi kaikki!! En tiedä uskotteko mutta olen vanha Reetta_00. Tulin takas koululaiseen koska mun kaveri pyys mua mutta jos vaan jaksatte ja haluutte niin pitäkää tää kerho pystyssä.

Jee!!

Jee!!!!! Ihanaa kun tulit takasi Reetta_00!!!!! Ihanaa!!!!!
jEE

<< edellinen 1 2 3 4

Hae

Jäsenet kartalla

mainokset
Otavamedia Oy Maistraatinportti 1 00015 OTAVAMEDIA

Tilaajapalvelu

puh: (09) 156 665, fax: (09) 156 6511

Aukioloajat: ma-to 8-17, pe 8-16

Verkkopalvelut:
Alibi
Anna