Kirjaudu Koululaiseen Unohtuiko salasana? Ei tunnuksia koululaiseen? Luo tunnus

4 luokkalaiset tänne! JA NOPSAA!!!

täälä on VAIN 4 luokkalaisia!joten täälä voi jutella saman ikäisten tyttöjen/poikien kanssa.täällä voi puhua ihan kaikesta! TERVETULOA!muistakaa että tämä on VAIN 4 luokkalaisille! dogdog

Viestejä56
Kuvia0
Jäseniä10
Keski-ikä14v.

Tämä kerho on Avoin.Voit osallistu kerhon toimintaan liittymällä sen jäseneksi.

Liity tähän kerhoon

jutelkaa mitä vaa!!!

Täällä saa jutella mistä vaan,kolusta,kavereista,peleistä,liikunnasta jne.

Okei ekaks kysyn yhen kysymyksen:

Kellä täällä on koira? mulla ei mutta saan ehkä collien! :DD

haleja ja pusuja :hug: =) :) :flower: :heart: ;) :whistle: :wave: :xmas: B)

:heart: :dogdog
mul ei oo,mut mulla on 2 kissaa. =)
mä rakastan kaneja ja koiria mut mun veli on alleginen!muuten saisin kanin! :hug: muute millä lukalla ootte?siis 4a 4b 4c 4d ite oon beellä.
mä oon samalla luokalla ku _karvinen :attn: :attn:
haluisko joku muute liitty mun kerhoon:kani kerho??? :attn: siel on ihan liian vähä jäsenii!!!siel puhutaan muustaki ku kaneista!! :'(

hmmm….

_karvinen:
haluisko joku muute liitty mun kerhoon:kani kerho??? :attn: siel on ihan liian vähä jäsenii!!!siel puhutaan muustaki ku kaneista!! :'(

HEI!!!

Jos haluat että kerhoosi tulee lisää jäseniä
tee sinne (mikä ei ole kerhossa) niin uusi keskutelu (siis ei kerhoon) että sellane kerho on.

:flower: :wave:
oon yrittäny :'(
hei liittykää tähän kerhoon:TEHÄÄN TÄST KOULULAISEN SUURIN KERHO!
MOI.Mitä sitten tapahtuu,kun me mennään kaikki viidennelle?Siis pitääkö meidän erota täsätä kivasta kerhosta?Vai onks tämä sitten VIIDESLUOKKALAISET TÄNNE JA NOPSAA??? :whistle:

TULEEE!!!!!!

MiukuMauku98:
MOI.Mitä sitten tapahtuu,kun me mennään kaikki viidennelle?Siis pitääkö meidän erota täsätä kivasta kerhosta?Vai onks tämä sitten VIIDESLUOKKALAISET TÄNNE JA NOPSAA??? :whistle:

jee,tulee täst:)

ja tästä tulee paljon sekompi kerho,vitoset on sekoi 8D

mä olin viime vuoonna 4 aalla nyt oon 5 aalla,ku perustin
tän kerhon ni olin 4 aalla

Moi

Terve Kaikki! Olen 4.lk ja täytän tammikuussa 11v. Haittaako että olen 4.lk,koska suurin osa teistä näyttää olevan jo 5.lk? Olen pienestä koulusta Sotkamosta. :) Kello on jo ollu sunnuntaita 30min :D Meidän luokkamme on 12henkilön luokka, mutta se on myös koulumme äänekkäin! Meidän luokalla on yksi huippu Eemil, se on siiiiiiiis iiiiiiihan seko! Se keksii aina jonkun sanomista jutuista jotaki huiiippu hauskaa! Eli pelkästään 5.lk ei oo sekoo :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Mo-i

Miu naapurissa asuu/asui 4 henkilön perhe siihen Kuului 2 tyttöä ja isä ja äiti
Mutta Niiden tyttöjen isä petti kauan aikaa niien tyttöjen äitiä, ja vähän aikaa sitten se äiti tais saaha sen selville ja he erosivat...
Nooh..Eipä siinä vielä mitään ne tytöt ja äiti muutti pois...
Ja Sitten..! Meidän kouluun kun tulee 1 uus tyttö ja 2 uutta poikaa, niin se naapurin isäntä oli pettäny sitä äitiä niiden uusien tyyppien äitin kanssa!!!!!!!!
Ja ne tytöt jotka on sen isännän Biologisia lapsia on vielä samassa koulussa niiden kanssa!!!! :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :snotty: :snotty: :snotty: :snotty: :snotty: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :) :) =) =) :D :D :headwall: :headwall: :saint: :saint: :laugh: :laugh: :kieh: :kieh: :( :( :o :o :o

hu

|O |O |O |O |O |O |O |O |O :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :x :x :x :x :x :x :x :/ :/ :/ :/ :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: B) B) B) B) :'( :'( :flower: :flower: :) :) =) =) :hug: :hug: :D :D :saint: :saint: :laugh: :laugh: :( :( :$ :$ :o

hiih

:D ;) Meiän koiralla on koppa pääs

hi

Tossa mun kuvan koiralla on nyt koppa pääs

Hae

Jäsenet kartalla

mainokset
Otavamedia Oy Maistraatinportti 1 00015 OTAVAMEDIA

Tilaajapalvelu

puh: (09) 156 665, fax: (09) 156 6511

Aukioloajat: ma-to 8-17, pe 8-16

Verkkopalvelut: