Kirjaudu Koululaiseen Unohtuiko salasana? Ei tunnuksia koululaiseen? Luo tunnus

Oma luokka <3

Täällä jutellaan vaan !<3

Viestejä21
Kuvia0
Jäseniä5
Keski-ikä14v.

Tämä kerho on Avoin.Voit osallistu kerhon toimintaan liittymällä sen jäseneksi.

Liity tähän kerhoon

Moikka kaikki!!

:'( =) :) :hug: :'( B) :attn: :x :xmas: |O :laugh: :kieh: :( :o :heart: :$ :| :ashamed: :snotty: ;) :wave: :p :/
moi vaa elliii onks sulla omaa kerhoo? voinko lisätä sut mun kaverilistalle??
jaaha...
Mmoi Oon Uus Jäsen.
Mun Luokka On Siis Niin Parass. ?
Yhen Kerran Yks Mun Luokkalainen Poika
Vahingossa, Murskasi Käsiinsä Linnun Munan. :laugh: / :kieh:

Moi!!

Joo mut voi lisätä kaveri listalle....On mulla kerhoja...Niin meijän luokkaki on ihan parasparasparasparas... :D
No mä en nyt tiiä oikee vielä mun luokasta, ku menin just yläasteelle ja luokka vaihtu. Mutta ala-asteen luokkaa on ikävä!!! <3333<33<<33<33<<3 Sitä parempaa luokkaa ei voi olla!!! <3333
:hug: Niin harmi ku yläasteella vaihtuu luokat sillleee jA joutuu joittenki tuntemattomien kaa mut ku ne vanhat on niin rakkaita <3
:hug: Niin harmi ku yläasteella vaihtuu luokat sillleee jA joutuu joittenki tuntemattomien kaa mut ku ne vanhat on niin rakkaita <3
niin on! siis harmi... : ( :|
mä en sanois et meiän luokka on ihan paras, yks tyyppi, josta mä en tykkää ollenkaan ehkä jää luokalle. Wohoo! :kieh: Mulle tulis ainakin ikävä mun kolmee kamuu mun luokalla. No oke, mä tiedän et mä en pääse yhen mun kamun kans samalle luokalle yläasteel, sil se lukee ranskaa ja mä en. :( :'(
Meidänki luokka on iha paras :) No tietenki on pari tyttöö joita ei voi sietää kun ne yrittää kaikella tavalla ärsyttää ja haastaa riitaa mut kaikki muut on kivoi :D ja muuten vaikka oon pierupate en oo poika sitten... B)
Meilkii on ihan sairaan ihana luokka!! <3 meil pojat ja tytöt on sillee yhes et kaikki on tosi hyvii kavereit (= mut mä meen yläasteelle nii vanhaa luokkaa jää kyl kaamee ikävä :s kuka on oikee keksiny et luokat pitää sekottaa?? Sehän on ihan turkaa -.-'
Ai nii ja muuten By the way, munki nimi on Elli (=
Meiän luokal mua kiusataan :'( ja ne vaa nauraa :laugh: ja uhkaa tekevänsä lisää :kieh:

Hae

Jäsenet kartalla

mainokset
Otavamedia Oy Maistraatinportti 1 00015 OTAVAMEDIA

Tilaajapalvelu

puh: (09) 156 665, fax: (09) 156 6511

Aukioloajat: ma-to 8-17, pe 8-16

Verkkopalvelut:
Alibi
Anna
Deko
Erä