# ihastumunen #

Kaikille tytöille suuntautuva kerho.Jutellaan ihastumisesta ja pojista ym…Mukaan vaan!

Viestejä13
Kuvia0
Jäseniä12
Keski-ikä15v.

Tämä kerho on Avoin.Voit osallistu kerhon toimintaan liittymällä sen jäseneksi.

Liity tähän kerhoon

Ootteko ihastuneet?

Ootteko ihastuneet koskaan? Montako kertaa?
Minkälaiseen tyyppiin? Kertokaa jotain...
Minä olen ihastunut 4 kertaa. Ekan kerran 3. luokalla yhteen
poikaan joka nykyään on tosi ärsyttävä. Ollaan valitettavasti
vielä samalla luokallaki.Sitten oon ihastunut leireille kahteen
poikaan , toisen kanssa ollaan kavereita.Ja se neljäs on
seikalla ja mä kutosella. :'( Oon siihen vieläkin siihen ihastunu.
Oon 3 kertaa. Viime vuonna yhteen meidän luokkalaiseen joka ei nykyään enää puhu mulle. Ykkösel yhteen tyttöön välkäl ku kaverit ei oikein nähny menin sen perään salaa mut se muutti pois meidän koulust. Ja nyt yhteen rinnakkaisluokan tyttöön enkä uskalla mennä puhumaan sille apuaaa....(en oo puhunu kenellekkään), ja mun kaveri on sen kaa samal luokal ja se tyttö yrittää iskee mun kaverii. Ja mun ka<veri ei tykkää taas siit tytöstä. :heart:
Mä oon ihastunu 1 kerran kakkosel ja mä tykkään siit vieläki (oon nelosel). Se tietää et mä oon ihastunu siihen mut se ei oo muhu NYYH! :'(
Mä oon ihastunu yhteen tyyppiin.Se on meidän naapuri.Mä nään sitä melkein joka päivä kun sen iso sisko on mun kaveri.
oon ihastunu vaik kui mont kertaaaaaa!!!!!!!!!! kaikki on ollu iha kivoi! :heart:
oon ihastunu tosi monta kertaa ja nyt yhtee joka pyys mult et oltaisko yhes? mut olin nii järkevä et mä typerys menin sanoo sille et ei tod.! joo ja nyt se ei välitä must yhtää ja näki tänää jotai noloo jonka vahingossa sanoin. Onneee vaa mullekki!
ja se vaa on nii syötävän söpö!
Muistakaa tulla myös mun kerhoon siellä ei oo monii tyyppei mut aattelin et voisitte kokeilla! ajattelin vaan kerätä sinne porukkaa ja sielä puhutaan kaikista tytttöjen jutuista!
mä oon ihastunu 5kertaa!ekan kerran eskaris yhtee ottoo sil oli sama sukunimi ku mulla!sit ihastuin yhtee meiän luokkalaiseen mut lähti kakkosluokal eri kouluun,sitte ihastuin yhtee nelos luokkalaiseen (ite oon kolmosel)sit ihastuin meiän naapuriin joka on mun kamu sit ihastuin mikeen!xD
Oon ihastun kerran ja itse asiassa oon vieläkin siihen samaan tyyppiin. Kerroin sille mitä mä ajattelen siitä, mutta se sano, että "sori oon varattu". En voi unohtaa sitä koskaan. Ollaan molemmat 97 , mutta mä oon syntyny vuoden alussa ja se vuoden lopussa. Nytkin aina ennen kun nään sen laitan ittelleni jonkun kampauksen yms. Enko mä tajuu että se ei tykkää musta. :o :heart:
Oon ihastun kerran ja itse asiassa oon vieläkin siihen samaan tyyppiin. Kerroin sille mitä mä ajattelen siitä, mutta se sano, että "sori oon varattu". En voi unohtaa sitä koskaan. Ollaan molemmat 97 , mutta mä oon syntyny vuoden alussa ja se vuoden lopussa. Nytkin aina ennen kun nään sen laitan ittelleni jonkun kampauksen yms. Enko mä tajuu että se ei tykkää musta. :o :heart:
Oon ihastunu kahesti ja tällä hetkellä on siis ihastuksenkohteena niistä toinen :heart: ... Ollaan juteltu muutamia kertoja netissä ja se on mun kaa samal luokalla. Ois kiva jos se antais sen puhelinnumeron mulle tai kysyis mun, mut empä kehtaa mennä kysymään. "Pelkään" et se kertoo muille meidän luokan pojille ja kun ne on sellasia et niitten kautta koko koulu tietää kaikesta :/... Miten voisin koittaa saada pojan huomion :)?

Hae

Jäsenet kartalla

mainokset