Kirjaudu Koululaiseen Unohtuiko salasana? Ei tunnuksia koululaiseen? Luo tunnus

" Moi, mä tykkään susta..."

ootko kuullut tuon lauseen, tai oletko sanonut sen itse!? Kerro muillekkin paljastuksesi

Viestejä253
Kuvia3
Jäseniä108
Keski-ikä14v.

Tämä kerho on Avoin.Voit osallistu kerhon toimintaan liittymällä sen jäseneksi.

Liity tähän kerhoon

<< edellinen 1 2

no tää on vähä henkilökohtast mut mä en oo ollu ku yhden ainoon kanssa ja oon edellee<33se on siiiiiiisss niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin söpö!!!!!!! :heart:
miks pitäis seukata salassa, on teilläkin hyvät jutut. :laugh: :laugh: :laugh:
Oon ollu nykysen kaa nyt yli puol vuotta, ja hyvin menee vielki : ).
Vanhemmat ei vaan tiiä, että seurustellaan, pojan vanhemmat kyl arvelee. Aika hankalaa, koska ollaan kaukosuhteessa :' ( mut on se ihana silti, vaik ei usein näekkää.. :' ) <3 anto ala-asteel tehdyt villasukkansa joululahjaks ja suklaata (sulin..)
Oon ollu nykysen kaa nyt yli puol vuotta, ja hyvin menee vielki : ).
Vanhemmat ei vaan tiiä, että seurustellaan, pojan vanhemmat kyl arvelee. Aika hankalaa, koska ollaan kaukosuhteessa :' ( mut on se ihana silti, vaik ei usein näekkää.. :' ) <3 anto ala-asteel tehdyt villasukkansa joululahjaks ja suklaata (sulin..)
Mä oon ollu vaikka kuinka monen pojan kans ja pussannu kaikkien kans vaik kuinka usein yhden kanssa ajateltiin.. noh tiedätte mitä. Mutta ei siitä tullut mitään kun ei se uskaltanu ja sitten mä jätin sen. täl hetkel en oo kenenkää kans. :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
juup<3 en oo monest käyny mut.....
plä plä plääää
huulille? mulle on tullu poskelle pullon pyörityksessä joo niin mutta huulille? joo ei välttämättä kannata kertoa vanhemmille! :headwall:
mä taijan tietää mitä attelitta ja siihen mie sanon että hyi v****!!!

Ei poikientykkääjä

Olen tyttö ja tykkään yhdestä tytöstä. Sen nimi on Flora. Kannattaako kertoa hänelle ihastumisesta? Olen nyt menossa viitoselle ja Flora menee kuutoselle. Kannattaako?
Flora ei seurustele. Minä olen 11 ja se on 12... :o
Kauhee juttu kun olin yhen pojan kaa ja mä,se ja mun kaveri ollaan samalla luokalla. Se poika jätti mut"en tykkää susta enää". Sitten mun kaveri tuli mun luo ja kysy että tiedänkö miks se poika jätti mut. Sit se kerto että se oli sanonut sille että se ei tiedä tykkääkö se musta vai siitä. Sit se rupesi "mahtailemaan" sillä. Onko sellainen tosi ystävä?!???!!! :(
no ei mun mielest.. :/
Mun mielest on hirveempää kertoo vanhemmille et seukkaa, ku sille pojalle et tykkää siit....
Mä en oo koskaan seukannu kenenkää kaa. Mut ei siinä oo mun mielestä mtn noloo jos jompikumpi laittaa poikki. Jos suhde ei toimi nii sit se ei vaa toimi.
olin 9v. ekan kerran yhen, ja ainoon kerran tähän mennessä

Jep. ei ole mitään järkeä kertoa vanhemmille mitään vaikka olisi edes ihastunut. Meillä mun vanhemmat ainakin alkaisivat vaan nauramaan ja kertoisivat vaikka kenelle

HAHAHHAHA

repeen aina ku luen näitä "oon ollu 5 kk jonku kaa ja een oo viä ees pussannu sen kaa :DDD mää oon ollu yhen kaa jonku 2kk ja me ollaa vedetty varmaa 100 kielaria ja muutenki ´pussailtu ja mun äite näki meijjäy kerra ku vedettii kielaria nii sit se vaa nauro illal:DDD oon 12:D

<< edellinen 1 2

Hae

Jäsenet kartalla

mainokset
Otavamedia Oy Maistraatinportti 1 00015 OTAVAMEDIA

Tilaajapalvelu

puh: (09) 156 665, fax: (09) 156 6511

Aukioloajat: ma-to 8-17, pe 8-16

Verkkopalvelut:
Alibi
Anna
Deko