Kirjaudu Koululaiseen Unohtuiko salasana? Ei tunnuksia koululaiseen? Luo tunnus

ihastuneita

täällä jutellaan ihastuksista. tänne kaikki ihastuneet.

Viestejä18
Kuvia0
Jäseniä5
Keski-ikä12v.

Tämä kerho on Avoin.Voit osallistu kerhon toimintaan liittymällä sen jäseneksi.

Liity tähän kerhoon

ihastuneita?

oletteko ihastuneita? :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
tottakai..... >Tietenkin, koska oon sen ihunan kanss yhess :laugh: :laugh:
Juu oon mutt en uskalla puhuu sille siit siis mun ihastukselleni! :(
Oon! Oma poikkiskin löytyy<3 Erosin just ja oon ny uuden pojan kaa<3 Se tulee Sunnuntaina kattoon mun esteratsastuskilpailuja vaikka sillä on motocross-reenit sillon eikä se sitten ehi niihin :'( :D
22neiti22:
Ihana kissa. Tahtoisin itsekin tuollaisen. Onks se sun? Jos on niin olen sulle kateellinen.

-FriiKKi-:
Oon! Oma poikkiskin löytyy<3 Erosin just ja oon ny uuden pojan kaa<3 Se tulee Sunnuntaina kattoon mun esteratsastuskilpailuja vaikka sillä on motocross-reenit sillon eikä se sitten ehi niihin :'( :D

Se sun nykyinen poikkis on ajattelevainen.
22neiti22:

kannattaa vaa ottaa itteensä niskasta kiinni ja sanoo iha eka vaa "Moi" yms.
ku se huomaa et rupeet moikkailee sitä (jos et vielä oo moikkaillu), se huomaa et oot edes kiinnostunu tuntee sen. Ja sit jos ootte samal luokal ni iha pienestäki voi alottaa keskustelun, kuten mitä tuli läksyks ja tällee. Koska se ei oo mitenkää "tyrkyttävää" keskusteluu.
Ei kannata yrittää jatkaa keskusteluu jos ihastukses sen selvästi haluu lopettaa. Jos jokasee kysymyksee vastaus on aha tai oke, nii luultavasti kannattaa lopettaa siltä kertaa.
Ei kannata ruveta selittää mitää omaa elämäntarinaansa tai "Mulla on kissa", koska se yleensä vaikuttaa vähän epätoivoselta. Mut jos sulla vaikka on kissa, voit sanoo, et "Olin kuullu et sul ois kissa. Mullakin on ja aattelin vaa iha kysyy minkä nimine, rotune ja tällee", koska se o iha perus kohteliast jutteluu. Jos hänel ei ole kissaa, voit silti sanoo tollee, ja selittää jotai: Oho! Mä luulin et sul oli... Mun kaveri selitti varmaan jotai iha omaansa...
Koska sil saa alotettuu keskustelun ja muutenki "Mokaamisesta" se ainaki muistaa sut.

toivottavasti oli ees vähä apua ! :DD

muista, et vaik ei tykkäis susta on silti monii jotka tykkää ;)

Hae

Jäsenet (5)

Jäsenet kartalla

mainokset
Otavamedia Oy Maistraatinportti 1 00015 OTAVAMEDIA

Tilaajapalvelu

puh: (09) 156 665, fax: (09) 156 6511

Aukioloajat: ma-to 8-17, pe 8-16

Verkkopalvelut:
Alibi
Anna
Deko