Kirjaudu Koululaiseen Unohtuiko salasana? Ei tunnuksia koululaiseen? Luo tunnus

"Ihastunut sydän!"

Tässä kerhossa puhutaan ihastumisesta sun muusta rakkaudesta! Saat itse keksiä aiheen josta keskustellaan!

Viestejä18
Kuvia1
Jäseniä8
Keski-ikä12v.

Tämä kerho on Avoin.Voit osallistu kerhon toimintaan liittymällä sen jäseneksi.

Liity tähän kerhoon

Kerhoon liittyjät lukekaa säännöt!

1. Saat itse päättää puheen aiheen.
2.Älä hauku muita.
3.Ole ystävällinen muita kohtaan.
4.Jos keksit oman puheen aiheen sen pitää jotenkin liittyä ihastumiseen.
5.PIDÄ HAUSKAA!

T:KERHOMESTARI

P.S. Älä kirjoita viesteihisi em. "Liityin kerhoon". Ja koeta kirjoittaa mahdollisimman oikein. =)

HUOM: MUISTA PITÄÄ HAUSKAA! :) =) :) =) :) =) :)

HELP ME!

:heart: Oon ihastunu.Rinnakkaisluokkalaiseen poikaan lähen ruokalasta ku hän tulee.Kehtaisko tönästä häntä.Pelkään et hän ois pihkassa johonkin toiseen! :heart: Miten voin saada hänen kännykkänumeronsa????
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( kukaaan ei auta :'( :'( :'( :'(
[

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
:attn:

MOI!

Kysy siltä ihan suoraan, että onko se pihkassa kehenkään, jos on kysy keneen. Puh. nro.n saa, kun kysyy muilta tai antaa ystävä-kirjan (jos on).

Oon itsekkin ihastunut yhteen meiän luokkalaiseen poikaan. Salasin sitä n.3. vuotta! Sitten sanoin ihan suoraan sille, että oon pihkas. Nykyään melkein koko koulu tietää sen!

;))

Boris on oikees, sano sille ihan suoraan et tykkäät siitä! mäki uskalsin sanoo mun ihastukselle et tykkään siitä jja nykyään me seukataan! siitä voi olla hyötyy joss vaan viittii sanoo suoraan et miten asiat on :heart: =)

:D

Mä RAKASTAN Mun poikaystävää toooooooooooooosi paljon! =) Se on tosi ystävällinen ja kiltti poika. Vähä aikaa sitten se pyysi et mä pidän sen cappii. Mut ei se tykkää must. :( Kai nyyh nyyh. :(
OOn ihastunu yhtee rinnakkaisluokkalaisee poikaan..en viitti sanoo sille mitää koska en tiiä mitä se must ajattelis!!Se on erityisluokalla ja se polttaa..mut silti se on söpö :heart: keksiskö kukaan mitään viisasta mitä voisin sille sanoo???

AUTTAKAA!

Mä oon lähettäny tekstareita mun poikaystävälle varmaan 50 päivässä ja kirjottanu niihin melkein jokaiseen että "ollaanko yhes? =) :heart: " mut se ei suostu keksitteks te, et mitä mun pitäis tehä? HELP ME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Boris suosittelisin et menisit puhuu sille suoraan!! ;D
Oon puhunu sille suoraanki. Onks jotain muit neuvoi?! :heart:
mä oon tykännyt varmaan kuus vuotta yhestä pojasta ja en oo vieläkään kertonut et tykkään siitä!!!!!!! :'( :heart: ja sillon me pussailtiin ja kaikkee se on nimittäin mun sylikummien poika :heart:
mä oon tykännyt varmaan kuus vuotta yhestä pojasta ja en oo vieläkään kertonut et tykkään siitä!!!!!!! :'( :heart: ja sillon me pussailtiin ja kaikkee se on nimittäin mun sylikummien poika :heart:
ja boris kannataa odottaa pari kuukautta et se vois hellitää tai kutsu se ihastukses vaikka kävelylle niin voisitte jutella vähä :flower: :)
kiitti se oli hyvä idea!

Haloo

haloo, eiks tääl puhu kukaan enää ?? :o tykkään yhest pojasta joka on mua vuotta nuorempi mut tosi söpö ! :heart: ku kysyin silt et tykkääkö se must se sano ettei se tiiä tykkääkö vai eikö tykkää.. :/

Hae

Jäsenet (8)

Jäsenet kartalla

mainokset
Otavamedia Oy Maistraatinportti 1 00015 OTAVAMEDIA

Tilaajapalvelu

puh: (09) 156 665, fax: (09) 156 6511

Aukioloajat: ma-to 8-17, pe 8-16

Verkkopalvelut:
Alibi
Anna
Deko