Kirjaudu Koululaiseen Unohtuiko salasana? Ei tunnuksia koululaiseen? Luo tunnus

Poika vihaa minua - mutta minä rakastan edelleen häntä...

Eli täällä voi höpistä ihan yleisesti ihastuksesta.. mutta myös jos tämä ihastus sattuu vihaamaan sinua, niin mitä pitäisi tehdä?

Viestejä1
Kuvia1
Jäseniä2
Keski-ikä14v.

Tämä kerho on Avoin.Voit osallistu kerhon toimintaan liittymällä sen jäseneksi.

Liity tähän kerhoon

Tyttö, kohta 13v.

Eli siis ongelmanani on se, että olin tuossa viimevuonna tai jossain tämän vuoden alussa koulun diskossa, jossa oli meidän koko luokka ja muita alakoululaisia. Siellä olikin sitten myös ihastukseni (en kyllä vielä tässä vaiheessa hänestä pitänyt erityisesti). Siinä sitten oli pullon pyöritystä ja halirinkiä, niin pullon pyörityksessä meninkin halaamaan häntä kivoimpana poikana ja tämän jälkeen hän tuli joka kerta halaamaan minua kun piti hajata kivointa/näteintä ym. =) haliringissä hän aina tuli kohdalleni ja suorastaan rutisti minut. Ja kaiken tämän lisäksi, kun tuli viimeiset hitaat, hän pyysi minua tanssimaan ja meninkin sitten.. tämän jälkeen aloin pitää hänestä.
olemme tekstaillut ja vaihtaneet hieman katseita, kunnes hän laittoi viestejä kuinka idiootti paskiainen olen ja pilaili kustannuksellani... en tiedä miksi. kiitos jos jaksoit lukea

Joten kysyisin apua, että mitäs tässä vaiheessa pitäisi tehdä? poika siis puhuu seläntakanani, mutta tekstarit ovat loppuneet.

Onko minulla enään mahdollisuuksia? :ashamed: =) =)

Hae

Jäsenet (2)

Aktiivisimmat
Jennimoi

Jennimoi...

Jäsenet kartalla

mainokset
Otavamedia Oy Maistraatinportti 1 00015 OTAVAMEDIA

Tilaajapalvelu

puh: (09) 156 665, fax: (09) 156 6511

Aukioloajat: ma-to 8-17, pe 8-16

Verkkopalvelut: