Kirjaudu Koululaiseen Unohtuiko salasana? Ei tunnuksia koululaiseen? Luo tunnus

♥Rakastunut sydän♥

Hei.Oletteko te joskus ihastuneet?Oletteko saaneet pakit..? Jos joku näistä viittaa sinuun, Liity ihmeessä.

Viestejä4562
Kuvia1
Jäseniä351
Keski-ikä13v.

Tämä kerho on Avoin.Voit osallistu kerhon toimintaan liittymällä sen jäseneksi.

Liity tähän kerhoon

Kysymys

Moi!

Mulla olis tällainen juttu: Oon ihan totaalisen ihastunut yhteen Tuomakseen, ja mulla on sen numero. Oon aika ujo, joten en uskalla sanoo suoraan Tuomakselle, että tykkään hänestä. Oon ajatellut lähettäväni sille tekstarin tai kirjeen, mutta en oo uskaltanu. En tiedä mitä kannattaisi tehdä! :|
Auttakaa mua, olkaa niin kilttejä!!!!!!!

Kiitos, jos autatte!
Dolphin_PoP
Ehdotan että soitat hänelle

Ok…

Kiitti Lovely! =)
Ole hyvä.
zeep! toimiko lovelyn kikka?
Heh .... Eiku lähetät sille sähköpostin tai kirjeen. S-postissa/kirjeessä voit vähän VIHJAILLA tykkääväs siitä tyypistä, ja sitte se ehkä jo arvaaki loput.

IISII

Oon mäki rakastunut mä vaan lähetin tekstärin ja sit me juteltiin tekstareilla
eewi: Ei oo iisii mulle, koska oon UJO!!!
:/

Nyt ois sitten tällainen juttu:
Oon ihastunut nyt yhteen Tapioon, ja se on samalla luokalla mun kanssa, koksäntunneilla istutaan samassa pöydässä. Mulla on myös sen s.-postiosoite.(ei kummiskaan puhelinnumeroo)

Jutussa on kuitenkin yksi mutta. Kaks muuta tyttöö (nekin mun luokalla), on koko ajan Tapion "kimpussa". Oletan, että ne tytöt koittaa jotenkin kietoo Tapion pikkusormensa ympärille.

Mitä mun kannattais tässä tilanteessa tehdä?

P.S. Oon huomannu, että nämä kaks tyttöä on alkanu muutaman muun munluokkalaisen tytön kaa "pilkkaamaan" mun harrastusta, joka omasta mielestäni on aivan ihana(se harrastus). En pidä siitä, että melkein joka päivä kuulee ilkeitä sanoja omasta harrastuksesta.

P.P.S. Mun harrastus on mineraalien ja jalokivien keräily, ja nää tytöt on tietävinään mineraaleista ja jalokivistä enemmän kuin mä. En kummiskaan uskalla sanoo niille, että kukakohan tietää parhaiten...
<-- Oon UJO.

Saittekohan tosta tunteidenpurkauksesta mitään selvää?
Toivottavasti voitte auttaa!
Dolphin_PoP
Sun on vaan sanottava suorat sanat! Rohkeutta! Kysyppäs niiltä joitain kysymyksiä vaik jonkun tietyn mineraalin ominaisuuksista ja tuntomerkeistä. Oon varma et siinä vaiheessa menee jauhot suuhun! Sit ku ne ei osaakkaan vastata sanot vaan: "Sen tärkein ominaisuus on _______ ja se tuntee _________.Häähää! Kukakohan tässä nyt on oikeessa? Ai että tiiätte niinki paljo mineraaleista ja jalokivistä? Pöh sanon minä! Nyt mä saa loistaa! :kieh:

Kiitos ?Kokoro?!

Oisko kenelläkään vinkkejä tohon mun ISOIMPAAN ongelmaan?
:attn:
Ne kaks muuta tyttöö ei oo enää koko ajan Tapion "kimpussa".
:attn:
Mutta silti tykkään Tapiosta ja oon ihan SUPERUJO!
Oon kyl harkinnu ihan VAKAVISSANI, et laitaisin meilii tai kirjeen... ÄÄK! Auttakaa joku nyt mua!
Sanot sille jonakin päivänä vaan "Huomenta, Tapio!!" Kerran se vaan kirpasee!!!!!!!!! :hug: :hug: :hug:

Kiitos jälleen, ?Kokoro?!

Niin se varmaan kirpaseekin vaan sen kerran, mutta en taida kuitenkaan saada suutani auki ajoissa... :'( MUTTA nyt mulla ois myös sellanen mahis, että laittaisin Tapiolle facebookissa jonkun ihan pienen vinkin siitä, että tykkään hänestä...
<---Mulla on VIHDOINKIN face! Muuta ette saa tietää! =)
Mutta sanokaa nyt hyvät ihmiset jotain vinkkiä, että mitä mun pitäis tässä tehä!!! :hug: Toi halaus on kaikille, jotka helppii! <3

:'( :'( :'(
Yhyy!!!
Mä kerroin sille ja sit se haukku mut ihan lyttyyn ja nyt mä oon ollu jo kaks viikkoo ihan masentunut!!! My love is dead for ever!
Tulkaa nyt auttamaan!!! Mun tunteet on ihan sekas kun toi yks pyys käytostään anteeks ja sit mä taidan taas jälleen kerran tykätä Tuomaksesta, mut sit luulen et tykkään myös yhestä, joka on jo varattu... Auttakaa nyt joku mua!!!! :'( :/ :ashamed:
Kannattaa vihjailla niille jotaa tai alkaa kaveerata(;
Nää pojat joist oon puhunu, ne on kyl aika sekoja... :| Mutta kiitti nyt kuiteskii :)
Ei kannata kuitenkaa olla sillee "mä tykkään sust, alax" koska poika saattaa suuttua tai hermostua.
Niin... OON HUOMANNU!!! Tapio haukku mut kahella eri kielellä kun kerroin sille helmikuussa, ja sit olin about kuukauden masentunu... :'( Ymmärrän, tunteet on vaa aika sekasin... =)

Outo poika. Pakko sanoo. sori.

DolphinGirl:
Niin... OON HUOMANNU!!! Tapio haukku mut kahella eri kielellä kun kerroin sille helmikuussa, ja sit olin about kuukauden masentunu... :'( Ymmärrän, tunteet on vaa aika sekasin... =)

siis sä vaa kerroit et tykkäät siitä, ja se haukkus sut kahelkielel. ihan turhaa. siis ei se auta (haukkuminen) oon iteki kakskielinen,iha hullu tyyppi. mä oon luullu et kakskieliset on kilttei tyyppei, ku ne joutuu helpommin kiusatuks( varsinki jos toinen kieli on ruotsi, niinku mulla) no, olin vääräs... voi h******i mitä mä puhun?!
viime vuonna mun ihastus tuli meiän kouluun... mä rakastuin ensi silmäyksellä =)
fansku ansku:
DolphinGirl:

siis sä vaa kerroit et tykkäät siitä, ja se haukkus sut kahelkielel. ihan turhaa. siis ei se auta (haukkuminen) oon iteki kakskielinen,iha hullu tyyppi. mä oon luullu et kakskieliset on kilttei tyyppei, ku ne joutuu helpommin kiusatuks( varsinki jos toinen kieli on ruotsi, niinku mulla) no, olin vääräs... voi h******i mitä mä puhun?!

Siis se ei oo kakskielinen, vaan se haukku mua kahella eri kielel... :|
No nyt olekin vasta itseni liemeen keittänytkin...tykkään yhdestä tosi sekosta tyypistä, joka tykkää mun eräästä kaverista, joka ei kylläkään tykkää siit... Siis se poika on kirjaimellisesti seko :| :| :|

Hae

Jäsenet kartalla

mainokset
Otavamedia Oy Maistraatinportti 1 00015 OTAVAMEDIA

Tilaajapalvelu

puh: (09) 156 665, fax: (09) 156 6511

Aukioloajat: ma-to 8-17, pe 8-16

Verkkopalvelut:
Alibi
Anna
Deko
Erä