|
25.11.11 16:19
 !!R!$
|
|
|
25.11.11 16:21
 !!R!$
|
Emily
Heräsin ja puin.Meikkasin ja laitoin tukkani.Silitin Pongoa.Juoksin alakertaan,eteiseen ja pistin kengät.Otin reppuni ja juoksin kouluun
|
|
25.11.11 16:34
 Kidatsoka
|
Inka
Heräsin aikaisin,puin vaatteeni.En meikannut laitoin vain huulikiiltoa ja kampasin tukkani.Kävelin eteiseen,laitoin tennarini,otin reppuni ja juoksin kouluun vaikka olisin voinut kävellä.
|
|
25.11.11 16:38
 !!R!$
|
Emily
Istuin tuolille joka oli puun alla.Puu oli kaunis.Avasin reppuni ja katsoin lukujärjestystä.Matikkaa.
|
|
25.11.11 20:28
 Kidatsoka
|
Inka
Menin suoraan kouluun,en katsonut lukujärjestystä koska halusin antaa musiikin virrata kehossani.Se piristi minua aina ja auttoi jaksamaan.Soitan tänään pianoa koulun musiikin luokan ikkuna on auki joten muutkin kuulevat sen.Ei haittaa,pystyn piristämään muitakin.Istun tuolille ja alan soittamaan kaunista piristävää sointia*soittaa*
|
|
26.11.11 12:17
 Kidatsoka
|
Inka
Lopetin soiton kun katsoin kelloa.Toisella luokalla oli vuoro tänne ja ellen menisi pian olisin vaikeuksissa.Parasta mennä.*kävelee pois luokasta* Voih unohdin lukujärjestyksen.Kysyn joltakulta joka on pihalla*menee ulos ja menee Emilyn luokse* Anteeksi,mikä olisi seuraava tunti unohdin lukujärjestyksen kotiin.
|
|
26.11.11 22:33
 !!R!$
|
Emily
"Meillä on musiikkia"Sanoin oudolle tytölle (Inkalle).
//nää ei tunne toisiaan.eikä myöskään tiedä että näillä on taikavoimat!
|
|
27.11.11 00:00
 Kidatsoka
|
Inka
"Kiitos kun kerroit" sanoin hymyillen.Harmi että emme pääse sinne heti.
// tiiän tiiän XD luin tarkkaan esittelyn XD
|
|
27.11.11 00:06
 Kidatsoka
|
Inka
Odottelin,tylsistyneenä MP3 kuulokeet korvissani niin kauan kunnes kello soi.Tunti alkaa.Juoksin muiden perässä musiikinluokan eteen.En tiedä mitä piti soittaa tai opetella mutta tästä tulee kuitenkin kivaa.
|
|
27.11.11 00:17
 Kidatsoka
|
Inka
Kun istahdin pulpetille en jaksanut odottaa tunnin alkua.Opettaja sanoi että nyt jokaisen pitäisi näyttää luokan edessä viulunsoittoa.Jännittävää!Tuskin maltan odottaa kun on minun vuoroni!
|
|
27.11.11 07:47
 ?Star?
|
Aino
Kuuntelin tarkasti kuinka muut soittivat viulua.Pian olisi minun vuoroni.
Vuoroni koittikin pian.Menin soittamaan luokan eteen.Kuului jotenkin kuunneltavaa viulun soittoa.Vuoroni oli ohi.Istahdin alas.Kuuntelin puhelimesta musiikkia muitten soiton ajan.
|
|
27.11.11 10:02
 Kidatsoka
|
Inka
Oli minun vuoroni.Nousin luokan eteen ja aloin soittamaan.Kun lopetin huomasin kaikkien nukkuvan.Olinkohan soittanut väärin?Lopetin soiton ja menin istumaan paikalleni.Tunsin kuinka poskeni punottivat nolostuksesta.
|
|
27.11.11 10:27
 Kidatsoka
|
Inka
Kaikki nauroivat minulle.Pilkkasivat sanoen että soitin tylsästi että toiset nukahtivat.Minkä minä sille voin jos tykkään soittaa hempeitä kappaleita?Ei minun tarkoitus ollut nukuttaa toisia.No mennyt on mennyttä.Hymyilen ja nauran itselleni koska en voinut olla ajattelematta nukkuvia luokkatovereitani ja itseäni hölmistyneenä.
|
|
27.11.11 10:57
 Kidatsoka
|
Inka
Kuuntelin muiden soittoa ja olisin halunnut soittaa vielä lisää . Mutta nyt kuuntelen muiden soittoa.Katson jos välitunnilla pääsen soittamaan.
|
|
27.11.11 16:10
 !!R!$
|
Emily
Menin luokkaan.Oli minun vuoroni soittaa.Minusta on niin ärsyttävää kun kaikki tuijottavat kun soitan.Paineita....En kestä... Ajatteölin.Pyörryin.
//EI SAA ROPETTAA MONTAA KERTAA ENNEN KUN MUUT ON KERENNY ROPETTAAN!ELI EI ROPETETA OMAN ROPETUKSEN JÄLKEEN ENNEN KUIN JOKU MUU ON SINUN JÄLKEESI ROPETTANUT!jos teet vielä noin poistan sinut ropesta!
|
|
27.11.11 16:15
 Kidatsoka
|
Inka
Katselin soittajaa.Hänhän on se joka minua neuvoi(Emily).
//Sori sori sori.En tienny 
|
|
27.11.11 16:30
 !!R!$
|
Emily
//No hyvä!
*Pyörtynyt*minua tulee ambulanssi hakemaan.
|
|
27.11.11 19:30
 Kidatsoka
|
Inka
Voih.Hän pyörtyi (Emily) .Toivottavasti hän ei loukannut itseään.Toivotaan että hän on kunnossa
|
|
27.11.11 20:36
 !!R!$
|
Emily
Heräsin Ambulanssissa.Olipas se hassua.Tunsin kun veri valui päästäni.O-ou...Luokan lattialla on varmaan mun verta.. Ajattelin ja punastuin.
|
|
28.11.11 14:25
 Kidatsoka
|
Inka
Minä ja muut luokkatoverini katsoimme lattiassa olevaa verta.Toivottavasti hän on kunnossa tai pyörryn
|
|
29.11.11 16:54
 !!R!$
|
Emily
//Nyt niillä ois koulu loppu ja tää on kotona.
Istuin sängylläni.
|
|
29.11.11 18:49
 Kidatsoka
|
Inka
//Ok  . tääki juuri pääsi kotiin XD
Avasin oven ja istahdin huoneessani olevalle sängylle tekemään läksyjä.Tuntui oudolta kun ei voinut auttaa sitä tyttöä(Emily). Toivottavasti hän on okei
|
|
29.11.11 19:03
 !!R!$
|
|
|
29.11.11 19:13
 Kidatsoka
|
Riku
Nukuin pommiin.en ehtinyt kouluun laisinkaan.Olin jutellut liikaa yhden tytön(Emily) kanssa facessa . *avaa koneen ja menee faceen* hei hänhän on täällä! Kirjoitankin hänelle : hei!Puhuttiin eilen.Kuis menee?
|
|
29.11.11 19:18
 !!R!$
|
Emily
//Nää ei tunne!!!!!
Pelasin FarmVillee.
|