Kahvila Barbaari

Tervetuloa Kahvila Barbaariin! Täällä saat kupin kahvia (Teetä ja kaakaotakin tarjolla) ja voit rupatella muiden kanssa vaikka RoPeista,koulusta,musiikista jne. Tervetuloa!!

Viestejä133
Kuvia0
Jäseniä2
Keski-ikä14v.

Tämä kerho on Avoin.Voit osallistu kerhon toimintaan liittymällä sen jäseneksi.

Liity tähän kerhoon

Kahvilan Ilmoitustaulu

Tämä on Kahvilan Ilmoitustaulu. Tänne ilmoitetaan, jos esim. vaihdat nickiä tai et pääse käymään täällä hetkeen.
ilmoitain huonon hyvän asian:

TOOPE ON KESKUUDESSANNE!
^Hywäh.
:D eiks ookki
Zani, voisin sanoo jotain tosi rumaa, mutta mä tyydyn vaan kohteliaasti kertomaan, että mä olen tosi pettynyt suhun, suunnilleen kaikki täällä on samaa kuin Teekutsuissa, jopa MAINOSKIN JOLLA TÄTÄ MAINOSTAT on matkittu! Toivon että tän viestin lukeneet tulee käymään teekutsuilla, ja huomaa että tämä on totaalisen matkittu.
^Tarkoitukseni ei ole ollut matkia mitään. Mä oon suunnitellu tällästä kerhoa jo pari kuukautta. Nyt vasta keksin nimen ja tein tän. Sori, jos vaikuttaa matkimiselta.
Ei tää nyt niinkään matkittu ole,
tätä menoo kaikki kaverikerhotkin olis matkittu toisistansa, onhan kaikissa samat aiheet ja samantyyppiset mainostukset.
Öh... Zani, jos oikein ajatelen, nii kyllä tää on aika tavalla matkittu teekutsuista.. Mansikkapipo on oikeessa.
Täällä saat kupposen kahvia, teetä tai kaakaota ja voit rupatella muiden kanssa.
Kerro mitä tilaat,luetko jotain lehteä, mitä sinulla on päälläsi ja tapaatko tuttuja.
Huom! RoPe muodossa. (;
^ Matkittu, mainos: 'keskusteluissa nyt' - NIIN MATKITTU.
Kahvila-aihe, MATKITTU. Ja paljon muita.
Jepppppp.... Ny sen vasta tajusin.....
Mutta tarkoitukseni ei ole ollu matkia. Tää on ollut suunnitteilla tooooooosi kauan.
no mansikkapipo kannattas varmaan lähtee jos sieltä ei muita kommentteja tuu.
Kaikki on jo nähnyt sun kommentin
Ok..
Joo, en sano ettei tää olis samanlainen kuin teekutsut, ajattelin sitä heti kuin tulin, mutta mua ei ainakaan haittaa, käyn molemmissam, ja tällaset kerhot on ihania!

PS. Liityin : )
Uusia jäseniä =)
Zani tais erota koululaisesta Mansikkapipon takii... D:
Niin se eroskin, kirjotti siitä välkälle...harmi
erosko
No anteeksi nyt vain näin jälkikäteen, tarkoitukseni ei ollut ajaa toista pois. Ja mulle ei tarvitse tulla ragettamaan, koska mun tarkoituksenani ei ollut ajaa sitä poies. Tarkoituksenani oli sanoa raaka mielipiteeni asiasta. Piste.
ei zani oo eronnut
Miks se on sitten poistanut käyttäjänsä, Alice?
se kirjotti välkälle
ehkä se on eronnu

Hae

Jäsenet kartalla

mainokset