Kirjaudu Koululaiseen Unohtuiko salasana? Ei tunnuksia koululaiseen? Luo tunnus

Kirjekaveri Mulle ja sulle

Etsitään kirje kavereita ja jos sä tarviit kirjekaverin ni kerro se tälle kerholle…Kiitos

Viestejä26
Kuvia0
Jäseniä8
Keski-ikä13v.

Tämä kerho on Avoin.Voit osallistu kerhon toimintaan liittymällä sen jäseneksi.

Liity tähän kerhoon

Minä

=) Mä etin kirje kaveria oon 12 w.Tykkään Robert Pattinsonista,Twilightistä,Katy Perrystä ja jne. :$ Mä asun Hyvinkäällä Palopurossa...Jos haluut olla mun kirje kaveri ni sun pitää asuu ainakin 50km yli taisit alle mitä mä asun... :heart: :laugh:
Noh mäkin etin kirje kamuu. Oon kyl vaa 10v.
mää oon kans ollu pari vuotta
ilman kirjekaveria
mää oon kans ollu pari vuotta
ilman kirjekaveria

Minkä ikäne oot? :)
yheksän :)
yheksän :)
Okei :)
sä oot vissiin kymmenen ja nyt mun tarttee päästää mun sisko koneelle niin et moi vaan =)
Mokka
Etin Kirjekamuu oon 11w. rakastan koiria. katon TVstä Rexiä. Kuuntelen Green Daytä ja Tokio Hotellia. FanitanTH :ta,Billiä ja Rexiä. Lempi näytteliäni on Tobias Moretti. Asun jyväskylässä ja oon tyttö. harrastan fuista. Proffassani ei lue mitään...kysele lisää
okei.
tykkääks joku kultaisistanoutajista
tietääks joku miten voi perustaa oman kerhon :kieh: :laugh:
Oman kerhon voit aloittaa sillä että: Paina sieltä missä lukee kerhot jäsenet koulut välkkä ni paina kerhot ja sen sivulla lukee aika isosti aloita kerho :attn: :saint:
okei kiitti
ole hyvä...sit ku oot tehny ni voit varmaan ilmottaa sen kerhon nimien :snotty: =)
se on lukutoukkien kirjafoorumi
Okei
ja muuten tiiättekste että jos on poistanut ittensä jostain kerhosta ja sit siin kerhon haku jutus se ei niinku löydä mitään niin missä se kerho niinku sit näkyy
Mä tykkään Saksareista ja kyl ne kultsitkin menee,mun kamu sai just sellasen:D
Etin kirjekamuu joka ois 11-13 vuotta. Ite oon 12, mutta täytän helmikuussa kolmetoista. Olen muuten tyttö =) kuuntelen tosi paljon musiikkia esim Green däytä, paramorea, bullet for my valentinea, my chemical romancea ja kaikkee sellasta. Ois tosi kiva jos tykkäisit samankaltaisesta musiikista, koska mulla tulee höpöteltyä siitä paljon.... ;) sähköpostini on anniina.puhakka@gmail.com

Mooii

Oon 15-vuotias tyttö ja haluisin k-kamun.. En tiiä kyll mist löytäis...
Mul on jo valmiiks 6 k-kamuu, mut haluisin viel yhen :)

Heippa!

Oon 12 v tyttö, joka ettii k - kamuu. Profiilissani lukee yhtäsuntoista..eli kandee kläydä siellä-->

En oo hirvee musan ystävä, mutta The Basebals, Lauri Tähkä, Muse ja James Blunt menee..Täältä löytyy myös hiukan enemmän tietoo miusta: http://hizu.vuodatus.net/

Kuittaan, toivon, et joku kiinnostuis..

Juuh..eli kerron sitten osoitteen, jos joku kiinnostuu..

Hae

Jäsenet (8)

Jäsenet kartalla

mainokset
Otavamedia Oy Maistraatinportti 1 00015 OTAVAMEDIA

Tilaajapalvelu

puh: (09) 156 665, fax: (09) 156 6511

Aukioloajat: ma-to 8-17, pe 8-16

Verkkopalvelut:
Alibi
Anna
Deko