Kirjaudu Koululaiseen Unohtuiko salasana? Ei tunnuksia koululaiseen? Luo tunnus

MyFace

Lisää nimesi ja kerro tapahtumiasi

Viestejä158
Kuvia0
Jäseniä11
Keski-ikä12v.

Tämä kerho on Avoin.Voit osallistu kerhon toimintaan liittymällä sen jäseneksi.

Liity tähän kerhoon

Hermione-99

No mitä minä ns. puoliapina tässä teen? No kerron vähän ittestäni.

Olen 100% HP fani, ja koulukaverini (jotkut ainakin) ihmettelevät minun huumoriani, tosin täältä netistä olen löytänyt pari tyyppiä jotka on mukavia ja heillä on korkeitaan ½ aivoista. Potterista paras tyyppi on Hermione ja sen nyt hoksaa tyhmäkin, mutta siihen ei lasketa Scipiä joka on vielä tyhmempi. Jaa no mitäs muuta kertois vaikka sen ettei minua kannata sanoa ihmiseksi tosin en tiedä mitä se tarkoittaa.

Ja lisäksi mun MyFaceen saa kirjoittaa.

Nyt olen: Mummolassa, pohjosessa en kuitenkaan ihan Lapissa, mutta melkein.

Mitä teen?: Yleensä olen koneella Koululaisessa, muualle en mene. Korkeintaan Glitteriin.

Lempi herkku: Karkki
Lempi koira: Milo, ofc.
Lempi tyyppi/t: HG, Ginny-99 ja Scip.

En halua omaan ns. blogiini mitään muitten laittamia kuvia, kerhon mainostusta yms.

Milo:

Näyttää tolta tosin hieman isompi ja vaaleampi turkki. Änään hirveesti tota korkeemmaks noi ei kasva.

Milo:

Milo:

KIVOJA kuvia

sori jätti frontista
d
Moi!Tulin sit heti katteleen vähän tän kerhon toimintaa ku sain kutsun ja ensivaikutelma on hyvä.No jos sitte kertoisin ittestäni.Oon semmonen 12 vuotias tyttö täältä oulunsalosta.Ja kaverit tuntee mut jo sen verran hyvin että ne ymmärtää mun huumorintajua mutta kaikki sitä ei ymmärrä.Niin ja sitte vielä.Oon ainaki 98% HP fani mut en tiiä siitä paljon mitään koska ihan vasta mua alko tää HP kiinnostaa.Käykäähän myös tuolla mun aloittamassa: jutellaan: ) kerhossa.
Eikö Milo ole söötti? Se tulee tänään tänne mummolaan ja meillä oli tarkotus kouluttaa sitä.
Voin vannoa että olen 100% HP fani koska kiljun kun saan kuulla jotain uutta Pottereista. Ja jos ehdin voin ettiä yhen jutun HP:stä.
Kivoja kuvia.
on aivan äly söpö!
Eikös ookkin tätini (joka omistaa sen) pitää sille jääkautta eli ei huomio sitä hirveesti. Muttaminä ja siskoni taidettiin sulattaa siitä osa! :D
=) vähä sulla on nätti profiili kuva
Kiitti siitäkin. Oot sä oikeesti hölömö?
No riippu vähän keneltä kyssyy ;)
siis riippuu
Hei!? Mitä tuo Scipiä ei lasketa mukaan tarkotti? ;) xDOnkos tämä nytten reilua?xD
Jos tohon on uskomista niin on se reilu: )
Pitäiskö tää keskustelu poistaa H-99 eros kerhosta.
eieieieieieieieieieiei
ai no joo
Eksyin tänne Googlen kautta ku googlasin oman nimim. Jos joku viittis poistaa tän.
MYFACE TAKAS TOIMINTAAN !

Hae

Jäsenet kartalla

mainokset
Otavamedia Oy Maistraatinportti 1 00015 OTAVAMEDIA

Tilaajapalvelu

puh: (09) 156 665, fax: (09) 156 6511

Aukioloajat: ma-to 8-17, pe 8-16

Verkkopalvelut:
Alibi
Anna
Deko