|
24.7.11 18:54
 Kuro
|
Amy
Lopetin laulamisen
"Apua, entäs joku kuuli", kuiskasin. Istuin sohvalle ja aloin hiljaa lukea kirjaa.
|
|
25.7.11 11:40
 SaaRa'-täti
|
Max , Liza
M: Tylsistyin, kun laulu loppui. "Meen siivo autoo" sanoin Lizalle
L: "Sä siivoo?" hihitin.
M: Nostin kulmakarvojani ja otin imurin käteen ja lähdin p-paikalle.
|
|
25.7.11 11:57
 Kuro
|
Jonny ja Amy
J: Kyllästyin olemaan ulkona ja menin sisälle. Istuin sohvalle.
A: "Haitko postin?" kysyin.
J: "En."
A: "No minä haen", sanoin ja laitoin kengät ja lkaan. Sitten lähdin ulos.
|
|
26.7.11 11:03
 I-Tähti
|
Sisarukset
Ivy: Heräsin sikeästä unestani. -Mulla on nälkä, sanoin kävellen keittiöön.
Ivo: Lopetin tavaroitten siivoamisen. -mitä haluaisit? Avasin jääkaapin ja otin jogurttia. Avasin toisen kaapin ja otin Perhe-Mysliä ja lautasen. -Tässä, sanoin ja kaadoin niitä lautaselle.
Ivy: -Entä lusikka? En ole kissa, joka lipittää suoraan lautaselta.
Ivo: Ojensin lusikan.
Ivy: Aloin syödä.
|
|
27.7.11 19:27
 Kuro
|
Amy
Käppäilin pitkin pihaa. Kävelin parkkipaikan ohi postilaatikoille.
|
|
28.7.11 19:55
 Napopapo
|
Eliza
Leikin koirani kanssa vetonarulla.
|
|
29.7.11 10:31
 SaaRa'-täti
|
Max , Liza
M: Laitoin imurin päälle ja aloin imuroida autoa. Näin tytön kävelevän parkkipaikan ohi.
L: Sammutin koneen ja menin istumaan sohvalle.
M: Katselin tyttöä.
|
|
29.7.11 20:28
 Kuro
|
Amy
Kävin hakemassa postin. Anime-lehti, lasku, mainos ja sanomalehti..., selailin. Kävelin parkkipaikan ohi ja kohotin katsettani. Joku poika tuijotti minua. Hymyilin ja vilkutin poijalle.
|
|
29.7.11 21:16
 SaaRa'-täti
|
Max
Hymyilin ja vilkutin takaisin. Katselin pari sekuntia tytön perään, mutta päätin sitten jatkaa siivousta.
|
|
29.7.11 21:24
 Kuro
|
Amy
Kävelin portaikkoon. Hyräilin tyytyväisenä ja avasin talon oven. jonny odottikin jo sisällä käsi ojossa.
"Lehteni", hän sanoi. Ojensin tälle sanomalehden ja istuuduin sohvalle. Otin Naisten etsivätoimisto numero 1:sen ja aloin lukea. Välillä katseeni kuitenkin harhaili ulos ja autoa siivoavaan poikaan.
|
|
30.7.11 14:23
 SaaRa'-täti
|
Max , Liza
M: Olin hirveän hikinen autoa siivotessa. Imuroin joka puolelta autoa, kunnes en jaksanut enää. Päätin soittaa Lizalle jos hän tulisi auttamaan minua. "Moi" sanoin puhelimeen, kun Liza vastasi.
L: "Mitä asiaa?" kysyin.
M: "Tarvitsisin apua" kerroin. "Voisit tulla pesemään autoa."
L: "Okei" sanoin ja lähdin laittamaan kenkiä jalkaan. "Tarviitko pesuvedet ja sienen?"
M: "Mulla on ne täällä jo" kerroin.
L: "Ok, moikka" sanoin ja laitoin puhelimen pöydälle ja lähdin kävelemään portaita alas.
|
|
31.7.11 18:55
 Kuro
|
Amy
Laitoin kirjan sivuun ja otin hyllystä reseptikirjan. Selailin hetken ja katseeni pysähtyi erään reseptin kohdalle. Virnistin ja juoksin keittiöön.
Hetken päästä olin saanut kolme rasiaa leivoksia valmiiksi. Yksi menisi Lizalle, yksi Ivorylle ja yksi uudelle alakerran naapurille. Lähdin käytävään ja jätin jokaisen ovelle paketin kuppikakkuja.
|
|
31.7.11 19:36
 SaaRa'-täti
|
Liza , Max
L: Vilkutin Maxille samalla, kun kävelin hänen luokse.
M: Vilkutin takaisin. "Tässänäin" sanoin ja ojensin pesusienen ja ämpärin jossa oli saippuavettä auton pesua varten. "Et sitten laittanu bikinejä päälle" virnistin.
L: Otin pesusienen ja ämpärin. "No eipä tullut mieleen" naurahdin. Laitoin ämpärin maahan ja aloin pestä autoa.
M: Minä taas otin pyyhkeen jolla pyyhin pölyjä kohdista, joihin ei imuri päässyt.
|
|
16.1.12 00:58
 SaaRa'-täti
|
Max , Liza
M: "Näin tossa yhen tytön..." ehdin aloittaa, mutta Liza purskahti nauruun. "Mitä?" Ihmettelin.
L: "Jatka vaan" hihittelin.
M: "Niiin, näin jonkun tytön tosta kävelevän ohi vähän aikaa sitten" jatkoin.
L: "Aijaahas. Kerroit sen minulle koska..?" ihmettelin.
M: "Äh, unohda" sanoin ja lopetin auton siivoamisen.
L: "Ok" vastasin.
M: Autoin Lizaa auton pesemisessä.
|