|
22.9.09 21:55
 Sunniva
|
mitä tekisit,jos… -peli
elikkä tämmönneen on jo välkällä,jos on turha nii lukkoon vaa : D mut idea siis on tämmöne:
(nää nimimerkit on esimerkkei)
sammakkotyttö:
mitä tekisit jos putoaisin parvekkeellesi?
pikkumuru:
ottaisin sut syliin : D
mitä tekisit,jos....... jne.
tajuttuu???
eli alotetaan musta:
mitä tekisit,jos saisit tietää et mun oikea nimi ei olis sunniva ja oisin huijannu kaikkia ? XDDD
|
|
23.9.09 15:28
 Reettap
|
Sanoisin ei haittaa. No mitä tekisit jos teidän koulun rehtori kuolis? (meidän koulun rehtori kuoli keväällä 
|
|
23.9.09 18:20
 Sunniva
|
oisin eka sillee et ai oikeesti??? huhhuh....mut en mä varmaa kauheesti loppujen lopuks siit välittäs : DD
mitä tekisit jos äitisi pakottaisi sut harrastamaan voimistelua?
|
|
23.9.09 20:34
 jansgu?
|
varmaan aloittaisin, mutta kohta jo lopettaisin sillä en tykkää voimistelusta hirveästi eikä se ole muo varten.
mitä tekisit jos lemmikkisi kuolisi?
|
|
24.9.09 14:17
 nipsukka8
|
se tuntus kyllä tosi kurjalta.onneksi mulla ei ole tällä hetkellä lemmikkiä joka vois kuolla. Mitä tekisit jos muuttaisitte kauas ulkomaille etkä näkis enään ikinä kavereitas?
|
|
26.9.09 12:15
 raitakissa
|
Ei haittais, mulla kun ei oo kavereita. Kiva olis päästä kattoon muitakin maita. Vaikka toisaalta, jos ei enää ikinä tultais takaisin Suomeen, niin olishan se siltä kantilta kurjaa...
Mitä tekisit jos vanhempasi eroaisivat?
|
|
27.9.09 12:15
 Menzzkuukkeli((;
|
Harmittaisi kauheasti ja varmaan yrittäisin saada heidät takaisinyhteen ennen virallista eroa, mutta kyllä siihen varmaan ajan kanssa sitten varmaan sopeutuisi ;<
Mitä tekisit jos näkisit bestiksesi suutelemassa ihastustasi ?: DD
|
|
27.9.09 15:10
 Hikaruhiiri
|
Vaihtaisin bestikselleni pierusoittoäänen ja soittaisin hänelle juuri ennen seuraavaa suudelmaa 8DD
Mitä tekisit jos saisit kolme toivomusta?
|
|
27.9.09 17:01
 Menzzkuukkeli((;
|
Toivoisin lisää toivomuksia ja tottakai et mun ihasus tykkäiäs musta. Ja ehkä vähä raahakii voisin : DDD Vaik se ei ookkaa tärkeintä...
mitä tekisit jos saisit niin paljon rahaa kuin haluaisit ?
|
|
27.9.09 17:21
 Zeni 95_
|
No kävisin heti shoppailemassa ja eläisin mun normaali elämää. Mitä tekisit jos sinua kiussattais täällä? (en keksinyt muuta)
|
|
27.9.09 17:45
 ?DestinyHopeCyrus?
|
öö..kertoisin siitä koululaisen ylläpidolle
mitä tekisit jos bestiksesi varastaisi sinulta jotain
|
|
27.9.09 19:46
 jansgu?
|
suutuuisin....ja pahasti...se ei oo kannattavaa varastaa toiselta...
mitäs jos tippuisit syvään kuoppaan etkä pääsisi itse sieltä pois?
|
|
27.9.09 20:01
 Menzzkuukkeli((;
|
Huutaisin kurkkusuorana apua ja jos kände olisi taskussa niisoittaisin apua : DD
Mitä tekisit jos joku ampuisi äitiäsi kotonanne ? ;oo
|
|
28.9.09 13:35
 DestinyHopeCyrus
|
tappaisin sen hemmon joka on ampunu mun äitii!!!! : DDD
mitä tekisit,jos menisit hammastarkastukseen ja sulle sanottais et sulla on 7reikää ja 3alkavaa??
|
|
28.9.09 17:21
 Menzzkuukkeli((;
|
Itkisin varmaan koska mul ei oo ikinä ollu yhtää reikää enkä meinannu ainakaa vielä ottaa ! : DD
Mitä tekisit jos lempi artistisi kuolisi ?
|
|
28.9.09 20:27
 Wici?
|
nooo ei mulla oikeee oo. Olisin surullinen tottakai!
mitä tekisit jos kotiisisi tulisi poliisi ja ilmoittaisi että sinut on tuomittu kuolemantuomioon?
|
|
28.9.09 20:42
 Rossu97
|
Itkisin vaan ja tuntuisi tosi pahalta en voi ees kuvitella
Mitä tekisit jos kaikki sukulaset kuolisivat??
|
|
29.9.09 08:07
 Leanda
|
mä tappaisin ittenikin
mitä tekisit jos hukkaisit kaikki koulukirjasi?
|
|
29.9.09 08:24
 raitakissa
|
Kertoisin itku kurkussa (?) opettajalle. Eihän mulla oo rahaa ostaa uusia...
Mitä tekisit, jos paras kaverisi pilkkaisi ihastustasi?
|
|
29.9.09 08:26
 Leanda
|
öö..emt : D
mitä tekisit jos olisit säästänyt 200€ rahaa lemmikin (kanin,hamsterin...) ja sen tarvikkeiden ostoon,ja joku varastaisi rahasi?
|
|
29.9.09 15:09
 Menzzkuukkeli((;
|
Nooh oisin kauheen surulline;((( Ja varmaa tekisin rikosilmotuksen tai minkä lie(; Mut sitte säästäisin uuestaa.
Mitä tekisit jos olisitte perheenne kanssa lomamatkalla ja kun ulisitte talonne olisi palanut ??
|
|
29.9.09 17:46
 Parapluie
|
(Toi on just oikeesti se mitä aina lomilla pelkään! :x
Itkisin ihan kamalasti!
Mitä tekisit, jos rehtorinne tulis teidän luokkaan ja sanois, että koulu suljetaan kolmeksi viikoksi, ja te saatte kotiopetusta?
|
|
29.9.09 21:05
 Wici?
|
huutaisin kovaan ääneen "ei mitää kotiopetusta"
mitä tekisit jos voittaisit lotossa 10 mil.?
|
|
30.9.09 08:11
 Leanda
|
öö..pyörtyisin : D ja sitten kun oisin heränny nii ostaisin vähän kaikkea
mitä tekisit,jos menisit laivalle ja kuulutettaisiin että kaikki matkustajat pelastusveneille laiva uppoaa! ??
|
|
30.9.09 08:12
 raitakissa
|
Ostaisin vaatteita ja uuden kännykän (vanha on niin vanhaa mallia kun olla voi!) Loput rahat säästäisin, esim.lomamatkaa varten.
Mitä tekisit, jos sinulta vietäisiin kaikki tavarat ja vain vaatteet, jotka ovat päälläsi, jäisivät sinulle?
|