Annetaan takaisin kiusaajille♥

Jo, eli autan teitä antamaan kiusaajille takaisin. Ei väkivaltaisesti, vaan ovelasti. olen hyvä keksimään ärsykkeitä, joista kiusaaja ei pidä ja toivottavasti lopettaa kiusaamisen♥ Huligaani kuittaa

Viestejä3
Kuvia0
Jäseniä1
Keski-ikä13v.

Tämä kerho on Avoin.Voit osallistu kerhon toimintaan liittymällä sen jäseneksi.

Liity tähän kerhoon

Autan mielelläni3 =)

:laugh: Jee, eli täällä kirjoittelee Huligaani, kerhon "pomo". kertokaa, jos joku kiusaa ja miten. Autan antamaan samalla mitalla takaisin.:) Kyselkää minä vastailen=)

Voitko auttaa?

Minua kiusataan koulussa jatkuvasti. Meidän koulussa menee yläkerrassa erään laiset käytävät joiden varrella on ovia. Käytävillä on kaiteet jonka yli voisi vaikka hypätä. Nyt asaan. Minua siis kiusataan niin että kiusaajat heittelevät tavaroitani( koulukirjoja, penaalia, kännykkää joskus jopa reppua ) alas parvekkeelta. Opettajalta saan aina kovat huudot kun kirjoistani on melkein kannet irti. Uuden kännykänkin olen kerran joutunut ostamaan. Minulle myös ilmeillään tunnilla. Jos kerron opelle saan turpiin. (oon kerran saanu kun kerroin) Kerran myöt heitin yhen kiusaajan pipon mutta jäin kiinni siitä. Sain myös turpiin. Pystytkö auttamaan minua??

Hmm…

Jos sulle irveillään, älä kiinnitä huomiota siihen. Ja sitten siihen, että tavaroitasi heitellään alas, kun ne heittelee, sano jotain tän tapaista: "ootte vähän noloja, kun alennutte tollaseen, hyppikää ite alas iitä, jos noin paljon kiinnostaa." ja jos ne taas sen takia lyö sua siitä turpiin, sano sille "joukon johtajalle" näin: "Mee kiusaa jotain omas kokosta, mutta mut, jätä mut rauhaan." Nyrpistä niille nenää, jos ne nimittelee sua. Toivottavasti ne lopettaa. :) =)

Hae

Jäsenet (1)

Aktiivisimmat
Huligaani

Huligaani, Mariannepipari...

Jäsenet kartalla

mainokset