Kirjaudu Koululaiseen Unohtuiko salasana? Ei tunnuksia koululaiseen? Luo tunnus

Kiusaajat kuriin!

Voit kertoa meille, jos joku kiusaa sinua, tai sinä kiusaat jotakuta. Voit myös kertoa, jos tiedät kiusaajan, tai kiusattavan.

Viestejä64
Kuvia4
Jäseniä5
Keski-ikä14v.

Tämä kerho on Avoin.Voit osallistu kerhon toimintaan liittymällä sen jäseneksi.

Liity tähän kerhoon

kiusaajat

eli miksi on noita kiusaajia!! Miksi kiusaajat kiusaavat toisia!! Miksei ne voisi elää ihan tavallista elämää vain?!

Niimpä!

Oon pohtinut tota ihan samaa asiaa! Mutta toisaalta.. Monet ihmiset käsittelevät esimerkiksi suruaan kiusaamalla. Mutta jos on surettavaa, älkää ihmeessä alkako kiusaamaan, vaan kertokaa suruistanne jollekkin ihmiselle! Vaikka luotettavalle bestikselle, opettajalle, terveydenhoitajalle, tai koulukuraattorille! Monia mahdollisuuksia on surunkin käsittelyyn, mutta älkää koskaan kiusatko jos joku asia painaa mieltänne! Puhukaa asiasta! Sitä paitsi eihän se ole kiusattavastakaan kivaa jos hän joutuu sitte kiusattavaksi jos kiusaajalla on vai huolia! ;)
Kiusaaminen on aina väärin ja sen voi määrittää vain kiusattu, koska kiusaajat ovat aina sitä mieltä, että he vain pilailivat. Näinhän se ei mene. Kiusaajat ovat joka tapauksessa kaikkein pienimmät ja heikoimmat.
^Kiusaajat ovat usein niitä vahvimpia. Turha katkerien kiusattujen on väittää mitään muuta. Kiusaajilla on valtaa, ne on niitä jotka pärjäisivät luonnossa.

Sbonja:
Miksei ne voisi elää ihan tavallista elämää vain?!

Mitä mahdat tavallisella elämällä tarkoittaa?
Itkuvirsi:
Kiusaajat ovat usein niitä vahvimpia. Turha katkerien kiusattujen on väittää mitään muuta. Kiusaajilla on valtaa, ne on niitä jotka pärjäisivät luonnossa

Tuo ei kyllä pidä lainkaan paikkaansa.
Kiusaajat tuntevat itsensä vahvemmiksi ja saavat apujoukkoja pelon avulla, mutta tosiasiassa he ovat kaikken pienimpiä ja heikoimpia. Kaikkeen on jokin syy. Monilla kiusaajilla on esimerkiksi kotona jokin asia huonosti ja siksi he alkavat purkaa pahaa oloaan muihin.
Vai onko joku eri mieltä...?
Jokaisella on oma mielipiteensä. Ja joo, itse olen asiasta aika montaakin mieltä, mutta esitän nyt yhtä niistä, kun se luultavasti on se, joka muiden mielipiteistä täällä eroaa.

Millä perustelet, että kiusaajat ovat pienimpiä ja heikoimpia?

Varmasti totta, että joillakin kiusaajilla menee kotona huonosti. Mutta monesti se on ihan vaan jotain muuta.

Ei ole olemassa mitään totuutta tässä asiassa. Kun ihmismieli ei ole ollenkaan yksinkertainen.
Meille on perustunut sellainen mielipide, että kiusaajat ovat aina jotain isoja tankkeja, joilla ei ole muuta elämää kuin muiden satuttaminen. He satuttavat muita ainoastaan sen takia, että heillä itsellään menee huonosti ja haluavat purkaa sen kaiken vihan muihin ihmisiin esimerkiksi kateudesta.
Noniin, oon seurannu teijän keskustelua, ja mielipiteitä. Tehän ootte järkeviä =) Tollasia me tarvitaankin mun kerhoon. Jatkakaa samaa rataa! =)
Kiitos ja kumarrus

Tarvitsen apua!!

Mua on kiusattu jo melko pitkään, ja nyt se alkaisi jo riittää mulle! Mun eräs niinsanottu kaveri on mulle mustasukkanen. Sen takia, koska sen paras kaveri on mun paras kaveri, ja se haluais omia sen kokonaan ittelleen. Joskus se potkii yms. Ja välillä se mun 'paras kaveri kiusaa mua sen toisen kanssa. Mitä voisin tehdä?
Potkiminen ja kaverin omiminen on lapsellista ja typerää. Miksei hän muka voisi olla molempien paras kaveri? Olisitte yhdessä aika kova porukka. Älä anna heidän kohdella sinua näin!
FreshMoney:
Mua on kiusattu jo melko pitkään, ja nyt se alkaisi jo riittää mulle! Mun eräs niinsanottu kaveri on mulle mustasukkanen. Sen takia, koska sen paras kaveri on mun paras kaveri, ja se haluais omia sen kokonaan ittelleen. Joskus se potkii yms. Ja välillä se mun 'paras kaveri kiusaa mua sen toisen kanssa. Mitä voisin tehdä?

Mulla on ollut monta kertaa sama juttu... Aina kun meijän luokalle tulee joku uusi tyttö meen sen kaa jutteleeen ja meistä tulee hyviä ystäviä, mut sit. Joku meijän luokkalaisista tytöistä tulee varastamaan mun kaverin vaikka sillä ittellään on paljon kavereita ja mulla ei melkeen yhtään....
Mulla kävi kerran niin, että meidän luokalle tuli uusi tyttö, ja "muka kaverini" sanoivat hänelle asioita minusta, mitkä eivät pitäneet paikkaansa. Niin oli tekemässä ainakin 5 hengen porukka. Toisaalta nyt he juuri ovat ravintoketjun pohjalla kun minä olen noussut ylös omin voimin.
Mulle on käynyt suunnilleen samalla lailla. Tiedän että se ei ole kivaa: (
:/
Olen minäkin päässyt siitä yli ja hyvinkin. Se tyttö, joka tuli luokallemme oli itse myös aika ilkeä. Puhui toisista selän takana ja muuta.
ok
Nyt minua kiusataan harjoituksissa. Kateutta varmasti. Olen paremmassa harjoitusryhmässä, vaikka olen nuorempi, olin näytöksessä pääroolissa ja saan uuden kilpailuohjelman.
Niimpä tietysti.... Anna kaiken tyhmän mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Yritän.
Ei kai ketään enää kiusata? Jos kiusataan kerrothan?!
Kelju-Koo-Kojootti:
Ei kai ketään enää kiusata? Jos kiusataan kerrothan?!

joskus
no voi harmi :'(

Hae

Jäsenet (5)

Jäsenet kartalla

mainokset
Otavamedia Oy Maistraatinportti 1 00015 OTAVAMEDIA

Tilaajapalvelu

puh: (09) 156 665, fax: (09) 156 6511

Aukioloajat: ma-to 8-17, pe 8-16

Verkkopalvelut:
Alibi