Kirjaudu Koululaiseen Unohtuiko salasana? Ei tunnuksia koululaiseen? Luo tunnus

Miten pukeudut koulussa? Onko sinulla oma tyyli??

Täällä voi jutella kaikesta kouluun ja koulussa pukeutumiseen liittyvää. Esim: Meikkatko kouluun yms…. Tulkaa kaikki kattoo! <3

Viestejä16
Kuvia0
Jäseniä6
Keski-ikä13v.

Tämä kerho on Avoin.Voit osallistu kerhon toimintaan liittymällä sen jäseneksi.

Liity tähän kerhoon

Moi! En oo tehny muit kerhoi joten tää on ehk vähä kummalline…

No, kuka meikkaa kouluun?? Mä en meikkaa mutta joku voi meikatakkin... Mun mielest meikkaaminen ei oo mikään maalilman hienoin juttu. :) Toivoisin että tästä kerhosta tulis sellanen aktiivinen ja kiva...<3
hei
mulla on oma tyyli ja en meikkaa

Mäkö Meikkaisin?!

otsikon perusteella niiq näätte en mä meikkaa..! Törkeetä ees ajatella sellast.. näyttäisin vast 5 - veelt?? mitä järkee.. meikkihä nuorentaa kuulemma viis vuotta... xDD :laugh: :saint: =)

Juu muutess… :DD

On mulla on ihQ tyylini kouluss...<3 :D

ok

Okei... Ehk liiottelet vähän TReNDiGäSs. Minkä ikänen oot??
Mä en meikkaa koulussa... Yleensä pukeidun tarpeenmukaisesti esim. Liikuntapäivänä verkkariehin ja kevyeen paitaan... Yleensä pukeidun vaaleanpunaisiin farkkuihin harmaaseen toppiin jonka päällä on kiinalais aiheinen huppari ja farkkujen päällä oli säärystimet =) =) On muuten COOL tyyli :) =)

::DDD

IHQuu Muuts mä en kerro ikääni.... :laugh: Mutheei ei voi mitää jos mä oon vähä tälläne.. :x mut oon hiljaa :D

JEPP!

Kyllä kyllä.. oon....! noin en kerro ikääni tarkalleen mutta olen 5 - 15w. siinä sulle purtavaks ( muthei olen yli 10w. ) ;DD
Mä Käytän Puuterii, Meikkivoidet, Kahta Erii Luomivärii, Ripsarii, Ripsentaitint, Ajan Karvani Säännöllisesti Ja Suoristan Hiukset Ja Poskipunaa Ja Huulikiillet.
No Ei Läppä.
Oikeesti Käytän Vaan Huulikiiltoo, Karvojen Ajoo Ja Ripsarii.

Juupa juu.

Huulikiilto on turhaa, ripsari ihan kivaa ja silleen...
mäki käytän meikkii ripsarii melkein aina ja huulikiiltoo joskus. ei meikkaamises oo mitään pahaa. se on mielipideasia.
mä käytä usein pillifarkkuja ja jotain kivaa hupparii... ja mua nuorempi tyyppi tulee aik usein haukkuu mua pikkulissuks vaik ittellään ei oo valittamisen varaa... :/

Hae

Jäsenet (6)

Jäsenet kartalla

mainokset
Otavamedia Oy Maistraatinportti 1 00015 OTAVAMEDIA

Tilaajapalvelu

puh: (09) 156 665, fax: (09) 156 6511

Aukioloajat: ma-to 8-17, pe 8-16

Verkkopalvelut:
Alibi
Anna
Deko