Päiväkirja kaikille 2018-2019

Etusivu Foorumit Kaverit Päiväkirja kaikille 2018-2019

Tämä aihe sisältää 5 vastaukset, 4 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Jessefani 3 kuukautta, 1 viikko sitten.

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
  • Julkaisija
  • Jessefani
    Osallistuja

Moi! Alan kirjoittaan

tänne päiväkirjaa, ja kirjoittakaan  tekin!

Päiväkirja

23.3.2018

Tänään oli uskontoa, ylliä, äikkää, matikkaa ja liikuntaa. Liikunnassa oli hiihtoa, joten aamulla kun pyöräilin kouluun, piti kiinnittää sukset ja sauvat jotenkin pyörään kiinni. Hiihdossa meillä oli ”ampumahiihtoa” joka meni niin,että piti heittää keppi hulavanteen sisälle, niin sai yhden pisteen. Jos meni huti, piti mennä sakkokierrokselle. Voittajajoukkue oli se, jolla oli eniten pisteitä.

Meidän joukkue voitti!? Nyt olen kotona ja kirjoitan tätä. Edessä on kuitenkin vielä pianosoittotunti ja uinti. Huh, huh. Tämä on minulle viikon rankin päivä. Siis minulle. Monelle tämä on tosi leppoisa päivä.

Huomenna lisää….

EllaBella
    Osallistuja

Päiväkirja 23.3.2018 Perjantai

Aamulla alkoi 9.05 koulu. Kuljin ystäväni kanssa kävellen. Matkalla löysimme pajunkissoja. Ensimmäinen tunti oli matikkaa. Meillä oli sähköistä matikkaa, elikkä matikka oli peda.netissä (jos joku tietää mikä se on). Seuraavaksi oli kuvista. Mutta minulla oli koulun orkesteri, sillä ensi keskiviikkona on radiopääsiäiskirkko, joka radioidaan radiossa. Soitan nokkahuilua, ksylofoneja ja triangelia orkesterissa. Viimeisenä oli äidinkieltä. Lähetimme viime äikäntunnilla tehneet tarinamme sähköpostissa opiskelijoille, jotka olivat silloin. Koulun jälkeen keräsin aamulla näkemäni pajunkissat. Kun tulin kotiin, koristelun ne ja söin välipalan. Sitten lähdin keräämään pajunkissoja (taas kerran) ja kiersin kahden kilometrin lenkin, ja sain VAIN KAKSI pajunoksaa! No, ei se haitannut. Koristelin ne kotona. Sitten lähdin ystäväni kanssa keräämään TAAS pajunoksia, tällä kertaa hyviltä apajilta. Sain sieltä nimittäin 20 oksaa. Jaoin ne siskoni kanssa. Koristelimme ne. Tällä hetkellä keittiössä on hirveä sotku, jonka kohta siivoan. Tällä hetkellä kasassa on 24 virpomisoksaa. Huomenna on vielä voimistelukisat??

Borderterrieri
    Osallistuja

26.3.2018             Maanantai

Normaali päivä. Menin kouluun kahdeksaksi. Aluksi oli Media-kerho. Teimme mustavalkoelokuvaa ja 360-filmiä. Hauskaa!

Sitten oli äikkää, minulla oli jäänyt moniste kotiin joten jouduin tekemään monisteen tehtäviä vihkoon. Sitten oli matikkaa ja kuvista ja musiikkia, sitten päästiinkin jo kotiin. Illalla on vielä jääkiekkoharkat.

pkp
    Osallistuja

1.4.2018

Noh, nyt kun on Pääsiäis loma niin kouluahan ei ollut joka oli titenkin ensimmäinen ilon aihe ja minun paras ystäväisenikin tuli meille ja ei kai siinä vain Jonneilimme ja dissasimme kaikkia Live hackseja(: Sitten hän lähti menin pelaamaan Naperoiden valloittamaa Momiota ja sitten rekistöröidyin tänne ja laitoin tuon Kirjeystävä jutun ja toivon, että se tulisi lehteen. Nyt olen taas täällä tuiottamassa tietokoneen näyttöä.

pkp
    Osallistuja

Ihastuttavaa kun Äidinkieli pettää minut.

Jessefani
    Osallistuja

Päiväkirja 

16.4.2018 

Tänään oli lyhyt koulupäivä 10-12. Koulun jälkeen menin suoraan parhaalle kaverilleni, ja olimme suurimman osan ajasta pihalla. Sitten ajoin pyörällä kotiin, ja kirjoitan tätä. Tänään ei siis tullut mitään läksyä, jee!

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.