Jessefani 2

Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 524 total)
  • Author
    Jessefani 2
    Participant

Hot! Tai mun mielestä ainakin….

Azkaban

in reply to: Minkä kirjan luit viimeksi?
    Jessefani 2
    Participant

Neropatin päiväkirja: Karu totuus

in reply to: Jatka tarinaa lause kerrallaan.
    Jessefani 2
    Participant

Ja ei siinä kaikki; minä tunsin vieraan.

in reply to: Harry Potter ketju
    Jessefani 2
    Participant

Suuri Sali

in reply to: Harry Potter ketju
    Jessefani 2
    Participant

Alasjo

in reply to: Harry Potter
    Jessefani 2
    Participant

Kyllä mä käyn.

in reply to: Harry Potter-tarinaroolipeli
    Jessefani 2
    Participant

Edellisestä

Jessefani 2
    Participant

Sopiiko, että jos ei roolaa kuukauteen, seuraava vuorossa oleva saa roolata?

in reply to: jännäri tarinoita?
    Jessefani 2
    Participant

Outo kesätyö (ikäraja 10+, varoitus  raa’asta aiheesta)

Viimeksi tapahtui:

Sen jälkeen en meinannut saada unta. Vilkaisin kelloa. Jo 4. 45. Huomenna olisin umpiväsynyt, olin siitä täysin varma. 

En muista milloin sain viimein unta.

Aamulla heräsin kauheaan meteliin.

Mitä ihmettä ulkona tapahtui?

Ponkaisin ylös sängystäni ja viiletin ikkunalle. Siristin silmiäni ja huomasin erään hirveän asian; pihalla riehui tulipalo, ja lääkärit sekä hoitajat auttoivat potilaita paniikissa ulos. Jostain kuului kiljuntaa ja etäinen sireenin ulvonta. Haistoin ilmaa, ja savu löyhkäsi hyvin voimakkaasti. Näin, että tuli lähestyi sairaalarakennusta nopeasti. Se ei tuntenut armoa, vaan nieli kaiken mikä oli sen edessä. Tuli – sen takia minä täällä sairaalassa olinkin. Huoneen ulkopuolelta kuului juoksuaskelia ja huutoa.

Huoneessa ei ollut ketään minun lisäkseni, joten kiitin onneani että minulla oli päivävaatteet ylläni ja ryntäsin pois huoneesta. Paniikissa juoksevat potilaat ja hoitajat törmäilivät keskenään, ja minä koitin väistellä heitä. Sitten jostain kuului verenkierron jähmettävä huuto:

– TULI LEVISI RAKENNUKSEEN!

Ihmiset alkoivat huutaa ja kiljua. Koitin raivata tietäni ovelle, mutta ovi oli tukossa ihmisistä. Kauhuissani huomasin, että käytävän päässä näkyi liekkejä – tuli oli jo lähellä. Joku onneksi rikkoi tuolilla aulan ikkunoita säpäleiksi. Ryntäsin sinne ja yritin hypätä ikkunasta olevasta rei’istä ulos – liukastuin kuitenkin juuri ennen reikää ja liu’uin suoraan ikkunaan, joka oli säpäleinen. Sirpaleet tekivät minulle naarmuja ja haavoja. Niitä kirveli, ja kyyneleet alkoivat valua poskilleni. Tuli oli jo ihan lähellä minua, ja minä vain makasin lohduttomana ja ruhjeisena maassa. Ihmiset rynnistivät ohitseni huomaamatta minua.

Keräsin kaiken sisuni ja voimani ja nousin ylös hoippuen. Pitelin kättäni jossa oli hyvin syvä haava ja kiipesin varovasti ikkunasta ulos. Kun olin turvallisesti nurmikolla, juoksin niin lujaa ihmisjoukon luo kuin vain verisellä jalallani pääsin. Kun olin ihmisjoukon luona, huomasin jättäneeni jälkeeni verivanan. Pääni tuntui omituiselta ja haavoja kirveli.

Kun olin ihmisjoukon luona, huomasin viimeisenä lääkäreiden ja perheeni rynnistävän luokseni sekä Leilan koittavan tukea minua, ennen kuin kaaduin tajuttomana maahan.

in reply to: Tää sivusto on kuolemas
    Jessefani 2
    Participant

Mäkin oon täällä aina joskus.

in reply to: Kirjoita silmät kiinni
    Jessefani 2
    Participant

Yklätys

Retkieväs

in reply to: Kirjoita silmät kiinni
    Jessefani 2
    Participant

Uimajalli

Ympäristöoppi

• This reply was modified 2 months, 1 week ago by Avatar Jessefani 2.
    Jessefani 2
    Participant

Tuli tooooosi lyhyt.

Jessefani 2
    Participant

Evelyn

”Mikäs teillä oli asiananne?” outo Dumbledore kysyy.

Vilkaisimme toisiamme peloikkaina.

”Kuka sinä olet?” Patrick möläytti.

” Se-” vale-Dumbledore sanoi ”-ei kuulu sinulle.”

” Mitä Dumbledorelle tapahtui?” Susan kysyi Dumbledore 2:delta.

” Sekään ei kuulu teille!” Dumbledore 2 sanoi vihaisesti. Pakitin taaksepäin, siis ovelle päin peloissani. Muut tekivät samalla lailla.

” Teistä on paljon ongelmaa”, Dumbledore 2 sanoi hyvin vihaisena. ”Ja olette pilanneet suunnitelmaamme. Teistä on aika hankkiutua eroon.”

” Mi-mitä sinä y-yrität?” Larissa kysyi ääni vavisten. Olimme perääntyneet jo ihan kiinni oveen.

Valerehtori otti pyödältään sauvansa. ”Sanokaa viimeiset sananne”, hän sanoi samalla kun teki täydellisen muodonmuutoksen; vale-rehtori muuttui mustakaapuiseksi ja arpiseksi kuolonsyöjäksi.

Puristin Susanin ja Larissan kättä kuin hukkuva. Suljin silmäni ja valmistauduin lopulliseen tuhoomme, mietin kotiani ja sen lämpöä, kun yhtäkkiä-…

Kuului poksahdus ja kun avasin silmäni, minä, Larissa, Susan ja Patrick seisoimme rivissä minun kotini keittiössä.

”Mitä- missä me oikein olemme?” Susan sanoi yllättyneenä.

”Kotonani, mutta miten… Siis kotonani, olimme Tylypahkassa!?” vastasin yhtä järkyttyneenä. Yhtäkkiä tajusin yhden jutun; olimme ilmiintyneet.

in reply to: Epäsuositut mielipiteet
    Jessefani 2
    Participant

Marcus ja Martinus fani!, Erppi tarkoittaa että toi on vähän kuin ”epäsuosittu” mielipide. Ja alle 18-vuotiaskin voi käyttää piilolinssejä. Piilolinssit voi hankkia jo vaikka 8-vuotiaana. Itselläni ei tule nyt mieleen mitään epäsuosittuja mielipiteitä.

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 524 total)