Vastaa aiheeseen: Tarinoita

Etusivu Keskustelu Välkkä Tarinoita Vastaa aiheeseen: Tarinoita

idsku9
Osallistuja (Participant)

Jatkuu….

Mitä? Missä Sara on?! Huudahti Adalmiina. En tiedä, onkohan sille käyny jotai tai en mä tiiä… Sanoi Heli huolestuneesti. Arttu huokaisi, ja ilmoitti: – ja mehän etsimme Saran! Johon Vanessa, Heli ja Adamiina huusivat yhteen ääneen: -niin etsimme!

Samaan aikaan, Sara pohdiskeli mitä oli käynyt, ja kuka se oli, miksi minä? Miksi se, kuka olikaan veti minut pusikkoon, ja katosi, yhtäkkiä? Sara mietiskeli. Minne hän meni, pitäisikö minun koittaa löytää kamut? Ei, ne on kaukana, se kaappaaja veti minut tänne metsään, synkkän metsään, ei he, oikeastaan ei kukaan löydä minua täältä… Apua! Hän tulee! Mitä hän tekee minulle miksi hän kaappaa lapsia? – Miksi teet näin, Sara kysyy avuttomana. Hiljaa, tule tänne!

Ei Sara ole täälläkään! Tokaisi Vanessa turhautuneena. Ei, ei täällä myöskään, Heli vastasi. Adalmiina, entä sulla? – no, sammalta vain. Adalmiina vastasi, ja jatkoi: entäs sinä Arttu? Ei, ole… eikun hetkinen! Tässä on pala mustaa kangasta?

Mitä me täällä teemme? Kysyi Sara hänen kaapanneelta mieheltä. Ole jo hiljaa! Hän vastasi ärsyyntyneenä. Hänet sidottiin puuhun narulla. Apua! Sara koitti huutaa. Alkoi tulla  pimeä, yhtäkkiä, mies taas katosi…

Jatkuu…