Vastaa: Harry Potter-tarinaroolipeli

Etusivu Foorumit Kirjat ja sarjakuvat Harry Potter-tarinaroolipeli Vastaa: Harry Potter-tarinaroolipeli

Poro
Participant

Minä olin juuri etsimässä luokkahuonettani koska olin tänään ensimmäistä päivaa tylypahkassa. Kun eilen olin saanut kirjeeni jossa luki että minä pääsisin tylypahkaan olin todella yllättynyt. Minun isosisko oli pässyt viime vuonna mutta kun minä en saanut kirettäni olimme todella pettyneet. Mutta kun kirje saapui kolme päivää liian myöhään me riemuittiin kaikki. Ja tähän asti kaikki olivat olleet kilttejä minulle. Kunnes törmäsin joukkoon luihuisia. Minä en tiennyt mitä he halusivat ja kävelin vain eteenpäin. Mutta sitten yksi heistä sanoi: ”Oletko eksyksissä? Voi voi etkö löydä luokkahuonetta?”

”Antakaa minut olla”, sanoin mutta he eivät kuunelleet.

”Oletko sinä uusi, en ole nähnyt sinua koskaan ennen”

”Menkää pois”, sanoin mutta he eivät kuunelleet. ”Antakaa minut olla.”

Yditin työntää itseäni heidän vierestä mutta he pitivät minua kinni.

”Voi, haluaako ekaluokkalainen päästä pakoon?” Yksi heistä kysyi ja he kaikki nauroivat yhdessä.

Mutta kun huusin apua, kolme tyttöä juoksivat minun luokse ja sanoivat luihuisille: ”Antakaa hänen olla. Ei hän ole tehnyt teille mitään pahaa.”

”Haluatteko te riitaa?” Yksi luihuisista sanoi kiukkuisella äänellä. ”Me kyllä autetaan tuohon.”

”Kiitos mutta me mennään nyt.”

”Voi, ekaluokkalaiset juoksee pakoon”.

Mutta kun me mentiin me kuultiin heidän naudua viellä pitkään.

”K…Kiitoos”, minä mutisin.

”Eipä kestä” yksi tytöistä sanoi.

”Luihuiset ovat tosi ilkeitä.“

“Ja muuten, minun nimeni on Larissa ja hän on Susan ja…”

”Ja minä olen Evelyn. Kiitos, voin kyllä esitellä itseni.”

”Kuka sinä oikestaan olet? En ole nähnyt sinua ikinä.” Susan sanoo.

”Niin kuka sinä olet?” Larissakin kysyy.

”Olen Sarah” esittäydyn.

”Mutta miksi emme ole nähneet sinua koskaan ennen?” Evelyn kysyy.

”Koska minä sain kirjeen vasta viimeviikolla.” minä selitän ja kerron heille koko tarinan.